The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Erittäin hyvää iltaa vaan kaikille :)
En taija uskaltaa sulle nyt sanoa mitään kun nää yhet kaikki muut on niin sanotusti petaneet teikäläiselle meleko hyvästi estradin valmiiksi:unsure::barefoot:...kuitenki jotain kohta höpiset kuinka sielläkin on niin kesäistä ja mehiläisiä näkyny ja kukat mielessä ja suunnitteilla metsäretket*lähti mutisemaan toisaalle*...
 
  • Tykkää
Reactions: Kokardi65
Nou hätä, älypuhelimeni akun varaustila ei salli sitä tällä hetkellä :(


En taija uskaltaa sulle nyt sanoa mitään kun nää yhet kaikki muut on niin sanotusti petaneet teikäläiselle meleko hyvästi estradin valmiiksi:unsure::barefoot:...kuitenki jotain kohta höpiset kuinka sielläkin on niin kesäistä ja mehiläisiä näkyny ja kukat mielessä ja suunnitteilla metsäretket*lähti mutisemaan toisaalle*...
 
Kuules, jos tästä kesästä tulee yhtäkään samanmoinen ku viime kesästä - mummelut on höpissy että tulis pahempikin eli vieläkin lämpimämpi - ni arvaas vaan kuka puljaa järvessä ja paljon ja mieluusti ja kunnolla roiskien:)?
joo samma här.Toivotaan että tulee taas kunnon kesä,tosin viime kesä oli kyllä melkeen liiankin lämmin mutta lämmin on kuiteskin aina parempi kuin kylmä.:)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja FreezeCat
Mun täytyy lähtee suihkuun :D...ja sekin on nytkyllä teijen syytä jotenki mutta oisin muutenki menny mutta sitä nyt ei lasketa:cautious::D

Iltawillejä kohti joten letkeetä illanjatkumoa sulle, moikka:)

...mun shampoopullossa on muuten jonkun helekutin ison kukkasen kuva terälehdet levällänsä*ufopääkkönen*..tästä taija nyt tulla mittään lälläspyy lällätilää:D*lähti hekotellen lauleskellen*
 
Mun täytyy lähtee suihkuun :D...ja sekin on nytkyllä teijen syytä jotenki mutta oisin muutenki menny mutta sitä nyt ei lasketa:cautious::D

Iltawillejä kohti joten letkeetä illanjatkumoa sulle, moikka:)

...mun shampoopullossa on muuten jonkun helekutin ison kukkasen kuva terälehdet levällänsä*ufopääkkönen*..tästä taija nyt tulla mittään lälläspyy lällätilää:D*lähti hekotellen lauleskellen*
Mukavaa suihkua :whistle::rolleyes::love: ja mukavaa iltaa sinne :love:
 
Mun täytyy lähtee suihkuun :D...ja sekin on nytkyllä teijen syytä jotenki mutta oisin muutenki menny mutta sitä nyt ei lasketa:cautious::D

Iltawillejä kohti joten letkeetä illanjatkumoa sulle, moikka:)

...mun shampoopullossa on muuten jonkun helekutin ison kukkasen kuva terälehdet levällänsä*ufopääkkönen*..tästä taija nyt tulla mittään lälläspyy lällätilää:D*lähti hekotellen lauleskellen*
"kukan terälehti"levällään.:rolleyes:kröhöm..mutta sitten asiaan,asiaan
 

Yhteistyössä