oot melkonen sonni, wanhalla hyvä jos moinen määrä kertyy viikossaVaihtelee yhden ja kolmen kerran välillä.
ja sulla tulee tohon päälle vielä omatkivat
oot melkonen sonni, wanhalla hyvä jos moinen määrä kertyy viikossaVaihtelee yhden ja kolmen kerran välillä.
Heh.Päivää kettinkiin.
Heräsin painajaiseen. Kuului työn ääniä... siis ennen aamukahvia. Äänet jatkuivat heräämisen jälkeenkin joten päässäni on jotain vikaa kun "kuulen ääniä". Sillä eihän nyt kukaan oikeesti laulata naulapyssyä ennen aamukahvia, eihän? Eiks joku lakikin moisen kiellä?
Mahdollista toki, mut väärin se on silti.Heh.
Maalla kaikki on mahdollista.
Mä raahaudun mökillä aamulla ekaksi päärakennuksen keittiöön laittamaan kahvinkeittimen päälle.Mahdollista toki, mut väärin se on silti.
Ajatuskin työnteosta ennen aamukaffetta saa sisäisen moraalinvartijani pois tolaltaan.
Hyhhyh,oli lidlistä ostetut kala-kasvispihvit pahoja
Onneksi oli tarjouksessa,silloin ku ostin. Pakko heittää loput roskiin,vaikka harvoin heitän ruokaa pois. Iso määrä mausteita ja ketsuppia & jogurttikastiketta päälle,että pystyi ees nuo 2 pihviä syömään.
Miten ne onnistuu pilaamaan kalapihvit noin. Oon syönnyt hyviä kalapihvejä ja noi oli ihan kakkaa niihin verrattuna
Jep,harmi heittää ruokaa bioastiaan mutta en mä pysty noita loppuja enää syömäänNe ovat oikeasti niin kaameita että meilläkin meni puolet paketista roskiin.
kasviksillahan ne oli pilattuJep,harmi heittää ruokaa bioastiaan mutta en mä pysty noita loppuja enää syömään
Hyvä kala pilattu jollain,en vaan ymmärrä miten.
Naulapyssy ei toimi ellei käyttäjä saa aamukahvia. Semmonen lakisääteinen asetus niissä onPäivää kettinkiin.
Heräsin painajaiseen. Kuului työn ääniä... siis ennen aamukahvia. Äänet jatkuivat heräämisen jälkeenkin joten päässäni on jotain vikaa kun "kuulen ääniä". Sillä eihän nyt kukaan oikeesti laulata naulapyssyä ennen aamukahvia, eihän? Eiks joku lakikin moisen kiellä?
Mä raahaudun mökillä aamulla ekaksi päärakennuksen keittiöön laittamaan kahvinkeittimen päälle.
Sit istun takapuoleni päälle odottamaan kahvin valumista ja yhtäkkiä hoksaan että tunti meni ja koko pannullinen on juotu.
Kyllä nuo nyt oli pahoja jonkin muunkin maun takia eikä vain kasvistenkasviksillahan ne oli pilattu
Me on luettu sama lakikirja!Naulapyssy ei toimi ellei käyttäjä saa aamukahvia. Semmonen lakisääteinen asetus niissä on
Kyllä nuo nyt oli pahoja jonkin muunkin maun takia eikä vain kasvisten
Kasvikset on muuten hyviä
Ihanaa Wiikonloppu alkoi!!!
Kotona, kylppärin seinällä, oli rakkausviesti remonttimiehiltä..''Emme valitettavasti saaneet asetettua vielä wc-istuinta paikalleen, koska lämpöpatteri oli tiellä, tilasimme uuden ja sen laitamme paikalleen maanantaina. Pahoittelemme tilannetta, suihkua saat käyttää''
Mulle riitti tuo tieto, että suihku sentään on nyt kunnossa
Remppamiehet pyörineet siellä viikkoja mutta ny tulee yllätyksenä, että vessanpöntön paikalla on lämpöpatteri?Ihanaa Wiikonloppu alkoi!!!
koska lämpöpatteri oli tiellä,
Joo tohon tuli uus pyttendaali ja olikin vissiin eri mallinen kuin edeltäjänsä..ja patteri oli tiellä ja he eivät sitä olleet mitanneet...sitä en tajua, että oliko muissa asunnoissa sitten paremmin noi jutut vai mikä homma?Remppamiehet pyörineet siellä viikkoja mutta ny tulee yllätyksenä, että vessanpöntön paikalla on lämpöpatteri?
Anteeks vaan, mutta ei kyl hirveesti herätä luottamusta ton kylppäremontin laatuun.
Ajattelivat yhtä asiaa kerrallaan.Remppamiehet pyörineet siellä viikkoja mutta ny tulee yllätyksenä, että vessanpöntön paikalla on lämpöpatteri?
Anteeks vaan, mutta ei kyl hirveesti herätä luottamusta ton kylppäremontin laatuun.
..niinkuin miehet, huhujen mukaan, aina ajattelevatAjattelivat yhtä asiaa kerrallaan.
Mä puhun miehistä...niinkuin miehet, huhujen mukaan, aina ajattelevat
Niin minäkinMä puhun miehistä.