No nytkyllä meinas tulla mehut ihan väärästä paikasta ulosMitäs jos jätätte sen isomman ajattelun niille joilla on siihen hommaan välineet.
No nytkyllä meinas tulla mehut ihan väärästä paikasta ulosMitäs jos jätätte sen isomman ajattelun niille joilla on siihen hommaan välineet.
Se vehje jalkovälissä ei tee miestä viisaammksi.Mitäs jos jätätte sen isomman ajattelun niille joilla on siihen hommaan välineet.
Oikeastaan jos rehellisiä ollaan niin kyllähän se auttaa, oikean ihmisen kohdalla, paljonkinSe vehje jalkovälissä ei paljo auta.
Mistä sie nyt puhut?Oikeastaan jos rehellisiä ollaan niin kyllähän se auttaa, oikean ihmisen kohdalla, paljonkin
Ei niin mutta auttaaMistä sie nyt puhut?
Vehje ei tee viisaammaksi.
NiinpäEi niin mutta auttaa
Ai niin me puhutaan edelleen viisaudesta
Kyllä se pissimistä helpottaa paljonkin.Se vehje jalkovälissä ei paljo auta.
Niin, naisten kannattaisi siirtyä käyttämään aivoja niin kuin miehetkin.Se vehje jalkovälissä ei paljo auta.
En puhu pillusta.Niin, naisten kannattaisi siirtyä käyttämään aivoja niin kuin miehetkin.
Mä puhuin. Kerrankin.En puhu pillusta.
No nytkyllä meinas tulla mehut ihan väärästä paikasta ulos
ai kenen yks?Niinpä
Siul on vaa yks mielessä.
Uhhhh nyt kävelee yks conani sen verran heikoilla jäillä, että kannattaa ehkä varottaaNiin, naisten kannattaisi siirtyä käyttämään aivoja niin kuin miehetkin.
Mä käytän aina sitäMä puhuin. Kerrankin.
Mitäs just äsken sanoin.Mä käytän aina sitä
Joten täh?
Kenen? Nyt on mennyt näkökyky sulta.ai kenen yks?
Uhhhh nyt kävelee yks conani sen verran heikoilla jäillä, että kannattaa ehkä varottaa
*rikkoo jään alta*
Ei ei ei kun eiMitäs just äsken sanoin.
Shysstnyy yritä ees hämätä tuota yhtä weismylleriäKenen? Nyt on mennyt näkökyky sulta.
En sanonut kenen.
Pie tarzanmaratonMun tekee mieli kattoo tarzani, mutta en osaa päättää mikä (tarkalleen ottaen) niistä
Kaikki.Mun tekee mieli kattoo tarzani, mutta en osaa päättää mikä (tarkalleen ottaen) niistä
Ei mulla ole kuin muutama, ajattelin yhess vaiheessa saavani kaikki JW:t lainaan mutta sitten sattui jotakinmitätiedäen ja edelleen kahta tarzan versiota katselenKaikki.
Tänään kun aloitat olet valmis ennen juhannusta.