onko luppeissa integrointia vai derivointia?
Jaaha, tästä tulikin kotipäivä...no teen kokeen sitten myöhemmin ja kerkeenpähän valmistautua huomiseen matematiikan kokeeseen tämän päivän ajan.
Mä tein ruismakaroonia ja pastakastiketta, johon sekoitin herkkusieniä, mausteita ja lopulta ne makaroonit.Mitähän tänään laittaisi ruoaksi?
Poltat sää tupakkaa?Kävin kaupassa oikeastaan vain kissanruuan ja tupakin takia,mutta mukaan lähti eilisiä tähtiä eli halvalla sai itusalaattia,suomalaista salaattisekoitusta, jättiavokado ja hunajameloni,ai niin viellä lipstikka
Tein salaattia ja aineksiä jäi vielä
Missä luppeissa?onko luppeissa integrointia vai derivointia?
niin että onko tulossa kumpaa sorttia?Mä tein ruismakaroonia ja pastakastiketta, johon sekoitin herkkusieniä, mausteita ja lopulta ne makaroonit.
Poltat sää tupakkaa?
Missä luppeissa?
Tää on tätä lyhyttä ja suhteellisen helppoa (paitsi geogebran käyttö tökkii pahasti), tilastoja ja todennäköisyyksiä.
Sun ruoka kuulostaa hyvältä.Mä tein ruismakaroonia ja pastakastiketta, johon sekoitin herkkusieniä, mausteita ja lopulta ne makaroonit.
Poltat sää tupakkaa?
Siis tuo mab5 kirja kai kokonaan..osa tehtävistä vaan on ärsyttäviä sanallisia, eli siis vastauksetkin pitää olla sanallista. Todennäköisyyksiä, tilastoja ja laskusääntöjä...niin että onko tulossa kumpaa sorttia?
mikä on geogebra?
Sainpahan tehtyä matikan rästitehtävät!
Kysymyksiä riitti ja kaikkiin piti vastata kirjallisesti, paitsi yhteen missä olis pitänyt tehdä diagrammi geogebralla, mutta se jäi vähän sinne-päin-ja-johonkin-suuntaan asteelle.
Selitä käsitteet moodi ja mediaani...
Selitä käsitteet hajontakuvio ja regressiosuora...
jne yhteensä 8 tehtävää.
Joo, mun piti kanssa katsoa kirjasta ja muotoilla mielessä oikeanlainen, selkeäntuntuinen, lause hajonnasta ja regressiosta...ja silti jäin miettimään hetkeks etten tainnut antaa tarpeeks selkeetä vastausta.Yyyh. Kuulostaa tosi, tosi tylsältä!
(moodin ja mediaanin tunnistin ja osaisin selittää heti mutta muut kuulostivat aivan heprealta)
NamskisHah! Poika tekee just geogebra-sovelluksella tehtäviä.
Taas olen hieman viisaampi.
Lähikaupassa oli potaatteja viiden kilon pussi tajouksessa, eurolla. Sit oli vanhaksimenevää homejuustoa ja kermaa. Joten lisukkeeksi nappasin vielä normaalihintaisen purjon.
Ruokalistalla siis peruna-purjoo-homejuustososekeittoa sekä juustolla kuorrutettuja lämpimiä voileipiä. Ja broiskunkoipi kaupan grillistä per nenä. Ja salaattitarpeita, saa sit laittaa kanasalaattia tai syyä miten huvittaa.
Kurkkukipua ja nuhaa pukkaa. Muutenkin törttö olo. Perjantaina on juurihoito.
Mä mitään särkylääkettä ota. Ei kai hajoa. Mietin vaan pitäskö mennä sinne kipeenä.meneepähän flunssa ja hammaslääkäri samoilla särkylääkkeillä.
Mutta, jälkimmäinen on silti vittumainen. Sit ei yhtään tiä jos hammas kuitenkin hajoaa kun ei satu ja voi kilinkellit!
Mä mitään särkylääkettä ota. Ei kai hajoa. Mietin vaan pitäskö mennä sinne kipeenä.
Muullon laittaisin nää sulle:Nyt kuumottaa naamaa.
Joo,kysyppä sieltä hammashoitolasta voiko mennäMä mitään särkylääkettä ota. Ei kai hajoa. Mietin vaan pitäskö mennä sinne kipeenä.
Yyhh*puistattelee*...voi sentään ja tsemppiä plus pikaista parantumista*tarjoaa nessuja sekä mustaherukkamehua*Kurkkukipua ja nuhaa pukkaa. Muutenkin törttö olo. Perjantaina on juurihoito.
Neuvo asiaanKurkkukipua ja nuhaa pukkaa. Muutenkin törttö olo. Perjantaina on juurihoito.