yhh tuo ei ole mukava tunneJessus, miten ärsyttävää.
Kun olen ihan varma, että meille tuli hetki sit kun imuroin, joku. Luulin mieheksi ja huikkasin heti ja jatkoin imurointia.
Mutta eei täällä vieläkään oo kuin mä ja pojat.
yhh tuo ei ole mukava tunneJessus, miten ärsyttävää.
Kun olen ihan varma, että meille tuli hetki sit kun imuroin, joku. Luulin mieheksi ja huikkasin heti ja jatkoin imurointia.
Mutta eei täällä vieläkään oo kuin mä ja pojat.
Onneksi pojat olivat kotona. Muuten ois tullut muka-asiaa kauppaan oitis.yhh tuo ei ole mukava tunne
Tyypillinen virhe sille joka on ensi talvea pappia kyytissä.Kerrassaan karmea keli.
Ja meidän piha. Lunta!
Lapsonen on urhollisesti kolannut pihan lähes joka pyryn jälkeen ja lapioinut auran aikaansaaman vallin. Mutta eipä tullut mieleen huomauttaa että lumet pitää varmuuden vuoksi lykkiä hieman kauemmas. Ja nyt siis joka puolella on lumikasaa joiden yli on hankala lykkiä uusia lumia...
tarviitko tukiopetusta sukusoluista? semmosta saattas järjestyä...Ruotsinkoe takana ja kirjoitin esseekirjoitukseen mm näin: Vi har i Finland reilu meininki och koskenkorva....enkä mä edes juo koskenkorvaa
Parvekkeella palaa kaksi kynttilää ja kohta pitäisi valmistautua huomiseen biologiankokeeseen...eläin/kasvis/sienisoluista sekä bakteereista ja sukusoluista/kromosomeista ja geeneistä.
Hemofilia, se verenvuotosairaus...miks se periytyy vain naisten kautta ja vain poikalapsiin ja miksi Venäjän Tsaarin tyttäristä yksikään ei kuitenkaan ollut sen sairauden kantaja?tarviitko tukiopetusta sukusoluista? semmosta saattas järjestyä...
tuo on helppo, kermasta saa tehtyä tietysti voitaHemofilia, se verenvuotosairaus...miks se periytyy vain naisten kautta ja vain poikalapsiin ja miksi Venäjän Tsaarin tyttäristä yksikään ei kuitenkaan ollut sen sairauden kantaja?
...ja miksi rautias väri hevosella tuottaa voikkoväriä, mutta 2 voikkoväriä kerman, mitä kerma sitten tuottaa?
Ei, oikea vastaus ei ole maito tai piimä
tuo on helppo, kermasta saa tehtyä tietysti voita
Tsemppiä huomiseen
Jaaha, tästä tulikin kotipäivä...no teen kokeen sitten myöhemmin ja kerkeenpähän valmistautua huomiseen matematiikan kokeeseen tämän päivän ajan.
PäivääPäivää!
Taas tuli tynkätyöpäivä kun tota lunta on niiiiiiiiiiin liikaa ettei saada kaikkia tarvittavaa halliin ilman pitkäaikaisia ponnistuksia.
Mutta on mulla tekemistä! Pitäisi keksiä minne mies on voinut jemmata passinsa. *huoh*
On lunta tullut paljonLunta todella riittää!
Mun pallokompostori oli aamulla kadonnut hankeen. Lunta on siis kinostunut kyseiseen paikkaan noin metri.
Pikapassi saa maksaa vaikka maltaita mutta sellainen hankitaan ellei oikeaa passia ajoissa löydy!
Kävin kaupassa oikeastaan vain kissanruuan ja tupakin takia,mutta mukaan lähti eilisiä tähtiä eli halvalla sai itusalaattia,suomalaista salaattisekoitusta, jättiavokado ja hunajameloni,ai niin viellä lipstikka
Tein salaattia ja aineksiä jäi vielä
Nii näkkyy näkkyy olevan:d meillä ainakin on yhteneviin aikoihin ruoat mielessä.