The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Herttinen sentään, löysin äsken LibreOfficeksestani diaesitys ja laskentaohjelmat ja mä olen kohta puoltoista vuotta hokenut ryhmänohjaajilleni ettei mulla mtn sellasia ole, joten olen saanut tehdä esitelmäni sitten aina pidemmän kaavan mukaan pahville tai sitten sellasena yhtenäisenä tekstinä seinälle...:oops:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais

Just muuten hokasin etten oo vielä ehtiny tekemään yhen yhtäkään lumiukkoa pihalle könöttämään enkä lumilyhtyäkään:confused:! Kiesus ny oikeesti ja kohta on talvi ohikin!!
:notworthy:
Pakkasetkin tais mennännii ettei ennää saa semmosii maitopurkkijäätiilejäkään*sniif*

Tästä nyt ihavarmasti pitäs nytkyllä huolestua:unsure:
 
Herttinen sentään, löysin äsken LibreOfficeksestani diaesitys ja laskentaohjelmat ja mä olen kohta puoltoista vuotta hokenut ryhmänohjaajilleni ettei mulla mtn sellasia ole, joten olen saanut tehdä esitelmäni sitten aina pidemmän kaavan mukaan pahville tai sitten sellasena yhtenäisenä tekstinä seinälle...:oops:
Että mitenniinkö mukamas ei voi tehdä paaaaljon mieleenpainuvampaa esitelmää pahvitaulujen tai muiden havainnollistavien ja jopa paremmin käsinkosketeltavien menetelmien kanz:cautious:?
Ei parane unohtaa ollenkaan kynän ja paperin liittoa(y)

*ja tuhahtelee etukäpälään kaiken maailman puolusteluille kuinka on mukamas nii paljo helpompaa vaan kun kärsii etusorminäytönpyyhkäisysyndroomasta hilavitkutinohjelmineen kaikkineen*
 
Että mitenniinkö mukamas ei voi tehdä paaaaljon mieleenpainuvampaa esitelmää pahvitaulujen tai muiden havainnollistavien ja jopa paremmin käsinkosketeltavien menetelmien kanz:cautious:?
Ei parane unohtaa ollenkaan kynän ja paperin liittoa(y)

*ja tuhahtelee etukäpälään kaiken maailman puolusteluille kuinka on mukamas nii paljo helpompaa vaan kun kärsii etusorminäytönpyyhkäisysyndroomasta hilavitkutinohjelmineen kaikkineen*
Diaesityksellä pääsis niin paljon helpommalla:oops:
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Diaesityksellä pääsis niin paljon helpommalla:oops:
:cautious:ai pääsis vai...mulla itellä vaan on semmonen mielimuistikuva että ne on just niitä vihonviimeisiä tapoja..tietty jos nukkua haluaa tai keskittyä aivan muuhun, niin sitten oikein hyviä(y)

Mä oon viimeaikoina ollu kuuntelemassa muutamia luentoja juuri diaesityksineen ja herrankiesus kun oon saanu itteäni nipistellä hereille! Mieluummin seuraisin kun luennoitsija piirtäis käppyränsä ite taululle ja selittäis ja samalla tietty kattosin sotkeeko puseronsa liituun/tussiin ja istuuko farkut persauksesta jajaja:whistle:...

Mutta nii. Tähän on tultu.:barefoot:
 
:cautious:ai pääsis vai...mulla itellä vaan on semmonen mielimuistikuva että ne on just niitä vihonviimeisiä tapoja..tietty jos nukkua haluaa tai keskittyä aivan muuhun, niin sitten oikein hyviä(y)

Mä oon viimeaikoina ollu kuuntelemassa muutamia luentoja juuri diaesityksineen ja herrankiesus kun oon saanu itteäni nipistellä hereille! Mieluummin seuraisin kun luennoitsija piirtäis käppyränsä ite taululle ja selittäis ja samalla tietty kattosin sotkeeko puseronsa liituun/tussiin ja istuuko farkut persauksesta jajaja:whistle:...

Mutta nii. Tähän on tultu.:barefoot:
Diaesityksethän on nykyään tietokoneilla ja toimivat napin painalluksilla ja niihin voi liittää myös videomateriaalia kuvien ja tekstien lisäksi(y)
 
Diaesityksethän on nykyään tietokoneilla ja toimivat napin painalluksilla ja niihin voi liittää myös videomateriaalia kuvien ja tekstien lisäksi(y)
Vaikka oonkin ihan urpå niin kyllä mä nyt t u o n tiijän! Että se etusormenjännetuppitulehdus-painallus toimii mutta monikaan ei kaikista hienoista ohjelmamahdollisuuksista huolimatta osaa tehdä siitä muuta kuin kuollettavan tylsää. Ja siinä kohdassa! jopa se iänaikanen taululle kirjottaminen/piirtäminen vatevö pelastaisi ja isosti.
 
Näin täällä taas kerran...*huokaan*
Pesin koneellisen ipanapasten pyykkiä. Sitä ennen infosin selkeästi artikuloiden jokaista että roudaa nythetijustiinsa huoneestaan likaiset vaatteensa kipinkapin pyykkikoriin.

"Joojoojoojooo!"

No katos nyt vaan kummasta kun tuolle yhdelle iski sitten hillitön kiekuminen kun hänen ykköshupparinsa ei nyt olekaan pestynä. Ni, että kenenkäkö vika häh nyt taas??!!

Laitoin pojan penkomaan pyykkikoriaan ja kertomaan löytyikö sieltä. Että jos ois mulla käyny joku sokee piste siihen kohtaan... Ei näkyny. Vaan annas olla kun löytyikin ihan kummasti ja oudosti sieltä omasta huoneestaan..puoliksi oli sängyn alle ryömimässä...*huokaan*

Eli tähän tulikin iltawilliohjelmistoa lisää:D mikä puolestaan tarkottaa sitä että - pidä rentoa iltaa ja sitten tuonnempana näe kauniita unia ja nuku hyvin. Öitä:)*pus*
 
Vaikka oonkin ihan urpå niin kyllä mä nyt t u o n tiijän! Että se etusormenjännetuppitulehdus-painallus toimii mutta monikaan ei kaikista hienoista ohjelmamahdollisuuksista huolimatta osaa tehdä siitä muuta kuin kuollettavan tylsää. Ja siinä kohdassa! jopa se iänaikanen taululle kirjottaminen/piirtäminen vatevö pelastaisi ja isosti.
Heyyy me tehtiin viime syksynä yhden tyypin kanssa powerpointilla esitelmä hinduismista..ja se oli ihan oikeesti kympin suoritus!! Tai ois ollut jos oltais tehty se ajoissa valmiiks:oops:, mutta kun ei jaksettu/muistettu tehdä ajoissa niin saatiin 9(y)
 
Ei täällä sellaisia voi.

Tänäänkin oon karjunut kolme kertaa ikkunasta pihalle kun oravanperkeleet syövät mun linnuille laittamaia siemeniä!
Onks teillä mahollisuus laittaa kahteen eri paikkaan niitä ruokia?
Meillä oli tapana laittaa aina etupihalle yks ja talon toiseen päätyyn toinen lintulauta tai rasvapötkö tai lyhde...sillai saivat kaikki syötävää.
 
Huomenna on torjantai..torjantai..torjantai..huomenna on torjantai nytpä tiiät senkin!!*hihkuu ja pomppii vilukissana*
Kohta hilpastaan helmikuun puolelle ja sittenhän on jo kevät! Sitä ennen nyt kuitenki pyykkärimuijana olemista ja keittiöhenketärtä ja muuten vaan hörhöö joten - nautipa sinä siellä olosta tavalla jos toisella:)
:eek:
 

Yhteistyössä