The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Päivää kettinkiin.

Olen kauheesti tehny kaikkea.
Päivällä keittiöllä ja sit putsaamaan aulan tasot ja pinnat ja sit olen raivannut tuvan keittiötä, enää roskiskaappi putsaamatta mut siihen saa löytyä inspiraatio joku toinen päivä.
Kaikkea sitä ehtiikin kun aika ei me kaljalaatikon kanssa seurustellessa.

Nii ja tänään oli taas kirppis auki.
Ny löyty RaiSkin pusakka, ihanuus harmaa teepaita ja ...tadaa…
Rukka- kurahousut! Nyt mulla on kurikset joten tunnen itteni mieheksi.
60c tuli siis taas törsättyä... häpeän tätä tuhlailua.
 
Ai nii... toi tuvan keittiön raivaus... jääkaappeja putsatessa tuli heitettyä pois varmaan toistakymmentä kiloa sapuskoita pois joissa oli päiväykset viime vuodelta. Olisin tietty voinu odottaa vielä viikon ja vaan käskeä niitä kävelemään itte roskikseen...
Kertonee paljon, että yhden kaapin perukoilta löytyi voileipägrilli. Tos on yks kaveri ollu kuus viikko eikä ole tiennyt, että tuvassa on sellainen. En uskalla arvailla milloin noit kaappeja on viimeksi käyty läpi mut jos teillä on joku faraon muumio kateissa niin mä voin kattella noit muitakin komeroita... saattaa hyvinkin löytyä.
 
Syökö oravat lihaa?o_O
Syö ne:)
Orava – Wikipedia
Pohjoisella havumetsävyöhykkeellä, kuten Suomessa, oravien pääravintona ovat kuusen siemenet, huonoina käpyvuosina oravat turvautuvat myös männyn siemeniin. Syksyllä sienet ovat tärkeä ravinnonlähde. Sen lisäksi oravat voivat syödä kukkia, marjoja, hedelmiä, vihreitä kasvinosia ja nilaa. Eläinravintona kelpaavat toukat, hyönteiset ja linnunmunat sekä -poikaset.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Lyhyt ja siks mä ihmettelenkin miksi se koe oli tehty niin vaikeaksi, kurssi on kuitenkin itsessään ollut helppo. Me ei käyty koko kurssilla kuin 2-3 tuntia geogebran opiskelua ja vastaukset mitkä piti kirjoittaa sanallisesti ei käyty yhtään ainutta tuntia...koneilla ei tehty tehtäviä myöskään kuin 2 tuntia koko kurssin aikana, vaikka vaatimuksia sille esitettiin ryhmänohjaajalle joka viikko ja viimeviikolla se aika mikä olisi pitänyt opiskella, käytettiin elokuvan katseluun mikä käsitteli Yhdysvaltain rotuerottelua 60-luvulla.o_O
no on aika harvinaista että lyhyen matikan ryhmästä löytys ketään jolla olis kipenettään laskupäätä

sillä koe tuntui porukan mielestä vaikealta
 
no on aika harvinaista että lyhyen matikan ryhmästä löytys ketään jolla olis kipenettään laskupäätä

sillä koe tuntui porukan mielestä vaikealta
o_O Mitä tarkoittaa kipenettään?
On siellä aika monellakin laskupäätä, pari opiskelijaa siirtyivät pitkästä matikasta lyhyeen, kun ovat niin laiskoja ja lyhyessä pääsee helpommalla...
 
Jassoo, sain äsken lapun missä kerrottiin tulevasta putkiremontista..alkaa keittiönputkien rassaamisella maaliskuun 20. pvä ja 3. pvä huhtikuuta loppuu keittiönputkien remontti, mutta alkaa kylppärinputkien tuunaus ja sitä jatkuu 19. huhtikuuta saakka...asunnossa toki saa ja voi asua, mutta vettä ei remontoitavissa huoneissa saa sinä aikana laskea lainkaan ja kissa täytyy pitää visusti makuuhuoneessa ettei karkaa.
Oho,voi olla pikkasen hankalaa :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
no sullehan on tullut joku kyselyikä kun joka toinen sana pitää selittää

se tarkoittaa tietenkin vähääkään
Mitä tarkoittaa vähääkään....eiku:barefoot:
No siis itte ainakin olen kokenut lyhyen helpoksi, en susta sitten tiedä miten sen ottaasit:sneaky:

Mutta ongelma olikin tuo koe ja ne kysymykset miten ne oli ilmaistu vähänkuin hoono soomella ja se kirottu geogerba!!:mad:
 
Mitä tarkoittaa vähääkään....eiku:barefoot:
No siis itte ainakin olen kokenut lyhyen helpoksi, en susta sitten tiedä miten sen ottaasit:sneaky:

Mutta ongelma olikin tuo koe ja ne kysymykset miten ne oli ilmaistu vähänkuin hoono soomella ja se kirottu geogerba!!:mad:
tuo geogerbiili on mullekkin ihan uppo-outo mutta pikainen vilkasu näyttäs että se on sairaan hyvä laskin mutta netissä
 
tuo geogerbiili on mullekkin ihan uppo-outo mutta pikainen vilkasu näyttäs että se on sairaan hyvä laskin mutta netissä
No on on, mutta sekava tällaselle tavan tallukalle, jos sitä ei opi käyttämään ja koetilanteessa varsinkin olis hyvä tietää jo muutenkin miten se toimii ettei siinä ala opettelemaan sen käyttöä...sillon muuta saa aikaan kuin sekasopan ja sähellystä:cautious:
 
Huomenta

...ja valmistautumista jakson viimeiseen kokeeseen!
Äidinkielen kokeeseen tulee mm. Kolumnien analyysiä ja runojen selitystä, sekä selityksiä sarkasmista ja ironiasta jne...(vinkit tulevaan koe aiheeseen saatiin vain sen takia, koska jäimme pohjatunnille eilen emmekä hilppasseet kaupungille päiväoluelle niinkuin puolet ryhmästä päättivät tehä(y) ).
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela
Huomenta

...ja valmistautumista jakson viimeiseen kokeeseen!
Äidinkielen kokeeseen tulee mm. Kolumnien analyysiä ja runojen selitystä, sekä selityksiä sarkasmista ja ironiasta jne...(vinkit tulevaan koe aiheeseen saatiin vain sen takia, koska jäimme pohjatunnille eilen emmekä hilppasseet kaupungille päiväoluelle niinkuin puolet ryhmästä päättivät tehä(y) ).
Huomenta. Tsemppiä
 

Yhteistyössä