The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Matikankoe takanapäin ja on suorastaan ihme, jos läpi pääsin...ei sillä ettenkö yrittänyt, mutta ne kysymykset olivat tosi oudosti muotoiltu ja kokeeseen oli tehty jonkinlainen ''tarina'' meidän ryhmästä viidakonasukkaina ja väsyneenä pystyin keskittymään enemmän siihen tarinaan enemmän, kuin itse laskuihino_O

Niin ja kaikki laskut oli kirjoitetussa muodossa...siis sanoina ja pitkinä lauseina.

En ollut onneks ainoa joka sanoi ettei ymmärtänyt niistä kysymyksistä yhtään mitään(n)
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela
r0s
Matikankoe takanapäin ja on suorastaan ihme, jos läpi pääsin...ei sillä ettenkö yrittänyt, mutta ne kysymykset olivat tosi oudosti muotoiltu ja kokeeseen oli tehty jonkinlainen ''tarina'' meidän ryhmästä viidakonasukkaina ja väsyneenä pystyin keskittymään enemmän siihen tarinaan enemmän, kuin itse laskuihino_O

Niin ja kaikki laskut oli kirjoitetussa muodossa...siis sanoina ja pitkinä lauseina.

En ollut onneks ainoa joka sanoi ettei ymmärtänyt niistä kysymyksistä yhtään mitään(n)

Harmi.



Ettei vaan ois tehty moisiksi jotta suomenkielentaitajat olisivat paremmissa lähtökohdissa kun maahanmuuttajat?
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Matikankoe takanapäin ja on suorastaan ihme, jos läpi pääsin...ei sillä ettenkö yrittänyt, mutta ne kysymykset olivat tosi oudosti muotoiltu ja kokeeseen oli tehty jonkinlainen ''tarina'' meidän ryhmästä viidakonasukkaina ja väsyneenä pystyin keskittymään enemmän siihen tarinaan enemmän, kuin itse laskuihino_O

Niin ja kaikki laskut oli kirjoitetussa muodossa...siis sanoina ja pitkinä lauseina.

En ollut onneks ainoa joka sanoi ettei ymmärtänyt niistä kysymyksistä yhtään mitään(n)
Harmi :(
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Onk teillä lyhvi vai pitkä matikka?
Lyhyt ja siks mä ihmettelenkin miksi se koe oli tehty niin vaikeaksi, kurssi on kuitenkin itsessään ollut helppo. Me ei käyty koko kurssilla kuin 2-3 tuntia geogebran opiskelua ja vastaukset mitkä piti kirjoittaa sanallisesti ei käyty yhtään ainutta tuntia...koneilla ei tehty tehtäviä myöskään kuin 2 tuntia koko kurssin aikana, vaikka vaatimuksia sille esitettiin ryhmänohjaajalle joka viikko ja viimeviikolla se aika mikä olisi pitänyt opiskella, käytettiin elokuvan katseluun mikä käsitteli Yhdysvaltain rotuerottelua 60-luvulla.o_O
 
Jassoo, sain äsken lapun missä kerrottiin tulevasta putkiremontista..alkaa keittiönputkien rassaamisella maaliskuun 20. pvä ja 3. pvä huhtikuuta loppuu keittiönputkien remontti, mutta alkaa kylppärinputkien tuunaus ja sitä jatkuu 19. huhtikuuta saakka...asunnossa toki saa ja voi asua, mutta vettä ei remontoitavissa huoneissa saa sinä aikana laskea lainkaan ja kissa täytyy pitää visusti makuuhuoneessa ettei karkaa.
 

Yhteistyössä