Etsin kuvaa kikkelikatastrofi ketjuun. Päädyin katsomaan pillukuvia.
Syökö oravat lihaa?Orava on purrut mua. Ja sit se söi mun tintinpoikaseni.
En tykkää! *ikivihainen*
Mistä toi kertoo?Kuivalihasta puheenollen. Tsiisus mikä kirja. En tiä, suosittelisiko vai varoittaisi.
Lapsesta joka huoltajansa kuoltua jää asumaan korpeen vanhemman metsästävän ja ansastavan miehen kanssa.Mistä toi kertoo?
Matikankoe takanapäin ja on suorastaan ihme, jos läpi pääsin...ei sillä ettenkö yrittänyt, mutta ne kysymykset olivat tosi oudosti muotoiltu ja kokeeseen oli tehty jonkinlainen ''tarina'' meidän ryhmästä viidakonasukkaina ja väsyneenä pystyin keskittymään enemmän siihen tarinaan enemmän, kuin itse laskuihin
Niin ja kaikki laskut oli kirjoitetussa muodossa...siis sanoina ja pitkinä lauseina.
En ollut onneks ainoa joka sanoi ettei ymmärtänyt niistä kysymyksistä yhtään mitään
Ei mitään hajua mikä oli motiivina, mutta ryhmänohjaaja oli saanut palautetta monelta jo ennenkuin koeaika virallisesti päättyiHarmi.
Ettei vaan ois tehty moisiksi jotta suomenkielentaitajat olisivat paremmissa lähtökohdissa kun maahanmuuttajat?
Ok.Lapsesta joka huoltajansa kuoltua jää asumaan korpeen vanhemman metsästävän ja ansastavan miehen kanssa.
Kuulosti kivalta ja idylliseltä mutta kirja on varsin raaka.
En näköjään osaa en, mutta aika moni muu totesi tajunneensa tämän päiväisen kokeen jälkeen saman asian itsensä kohdalla.Eltsu ei vaan osaa laskea ja sillä motkottaa että väärin kysytty.
HarmiMatikankoe takanapäin ja on suorastaan ihme, jos läpi pääsin...ei sillä ettenkö yrittänyt, mutta ne kysymykset olivat tosi oudosti muotoiltu ja kokeeseen oli tehty jonkinlainen ''tarina'' meidän ryhmästä viidakonasukkaina ja väsyneenä pystyin keskittymään enemmän siihen tarinaan enemmän, kuin itse laskuihin
Niin ja kaikki laskut oli kirjoitetussa muodossa...siis sanoina ja pitkinä lauseina.
En ollut onneks ainoa joka sanoi ettei ymmärtänyt niistä kysymyksistä yhtään mitään
Onk teillä lyhvi vai pitkä matikka?En näköjään osaa en, mutta aika moni muu totesi tajunneensa tämän päiväisen kokeen jälkeen saman asian itsensä kohdalla.
Lyhyt ja siks mä ihmettelenkin miksi se koe oli tehty niin vaikeaksi, kurssi on kuitenkin itsessään ollut helppo. Me ei käyty koko kurssilla kuin 2-3 tuntia geogebran opiskelua ja vastaukset mitkä piti kirjoittaa sanallisesti ei käyty yhtään ainutta tuntia...koneilla ei tehty tehtäviä myöskään kuin 2 tuntia koko kurssin aikana, vaikka vaatimuksia sille esitettiin ryhmänohjaajalle joka viikko ja viimeviikolla se aika mikä olisi pitänyt opiskella, käytettiin elokuvan katseluun mikä käsitteli Yhdysvaltain rotuerottelua 60-luvulla.Onk teillä lyhvi vai pitkä matikka?