Kisun henki haisee perseelle.
Nuoli mun nenää.
Kisun henki haisee perseelle.
Nuoli mun nenää.
Joo hyih kisun pierut !Joo mutta sen pierut. Joskus on töräyttänyt.
Joo, ei passaa olla mirrin kanssa sängyssä.
Jätän tähän lausuntoon eriävän mielipiteeni!Joo, ei passaa olla mirrin kanssa sängyssä.
Kiva kun löysit sopivia vaatteitaSaunottu.
Ennen saunaa tossa oli hetken aikaa avoinna kirppis. Menin uteliaisuuttani kattomaan, niin kappas; löysin kahdet mustat housut. Farkut ja farkun tapaiset/näköiset työtaskuilla varustetut pöksyt. Ihan krkkaamattomat. Ja mikä ihmeellisintä, ne istuu vyötäröltä ja lahkeenpituus on just eikä melkein.
Mikä on ihmeellistä koska en mä vaatekaupastakaan löydä pöksyjä joissa lahkeet ei olis kakskytä senttiä liian pitkät!
Niin ja sporttimallinen toppatakki. Täällä kun on vähän pakkasta niin toi nahkapusakka ei o paras vaihtoehto.
Ne oli 20c/kpl joten rahaa tuli tuhlattua 60c.
Kauhee tuhlari.
Ai nii, olin kolmen naisen keskellä ainoa mies. Hyvä, että oli makutuomareita paikalla, mutta ette muuten usko miten härskejä naiset puhuu kun ovat mielestään jokseenkin keskenään.
Kun palasin ostosten kanssa tupaan nii pakkanen ei ollu ainoa mikä sai poskeni punoittamaan.
Hankalaa sitä ilmankaan on sinne mennä...tai mihinkään muuallekaanJoo, ei passaa olla mirrin kanssa sängyssä.
Hankalaa sitä ilmankaan on sinne mennä...tai mihinkään muuallekaan
Hankalaa sitä ilmankaan on sinne mennä...tai mihinkään muuallekaan
Ootko varma ettei oo muita ?Jessus, miten ärsyttävää.
Kun olen ihan varma, että meille tuli hetki sit kun imuroin, joku. Luulin mieheksi ja huikkasin heti ja jatkoin imurointia.
Mutta eei täällä vieläkään oo kuin mä ja pojat.
Ootko varma ettei oo muita ?
Jep.Ei ollut. Mutta mies tuli vajaan tunnin kuluttua. Etiäinen vissiin.
Ciao, täällä oli aamulla -14.Moiii ! Kylmää päivää sinne.
Aamulla oli - 30 ku lähdin töihin kävelemään katso liitettä 5800 Päivällä oli - 20