The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Saunottu.
Ennen saunaa tossa oli hetken aikaa avoinna kirppis. Menin uteliaisuuttani kattomaan, niin kappas; löysin kahdet mustat housut. Farkut ja farkun tapaiset/näköiset työtaskuilla varustetut pöksyt. Ihan krkkaamattomat. Ja mikä ihmeellisintä, ne istuu vyötäröltä ja lahkeenpituus on just eikä melkein.
Mikä on ihmeellistä koska en mä vaatekaupastakaan löydä pöksyjä joissa lahkeet ei olis kakskytä senttiä liian pitkät!
Niin ja sporttimallinen toppatakki. Täällä kun on vähän pakkasta niin toi nahkapusakka ei o paras vaihtoehto.
Ne oli 20c/kpl joten rahaa tuli tuhlattua 60c.
Kauhee tuhlari.

Ai nii, olin kolmen naisen keskellä ainoa mies. Hyvä, että oli makutuomareita paikalla, mutta ette muuten usko miten härskejä naiset puhuu kun ovat mielestään jokseenkin keskenään.
Kun palasin ostosten kanssa tupaan nii pakkanen ei ollu ainoa mikä sai poskeni punoittamaan.
 
Saunottu.
Ennen saunaa tossa oli hetken aikaa avoinna kirppis. Menin uteliaisuuttani kattomaan, niin kappas; löysin kahdet mustat housut. Farkut ja farkun tapaiset/näköiset työtaskuilla varustetut pöksyt. Ihan krkkaamattomat. Ja mikä ihmeellisintä, ne istuu vyötäröltä ja lahkeenpituus on just eikä melkein.
Mikä on ihmeellistä koska en mä vaatekaupastakaan löydä pöksyjä joissa lahkeet ei olis kakskytä senttiä liian pitkät!
Niin ja sporttimallinen toppatakki. Täällä kun on vähän pakkasta niin toi nahkapusakka ei o paras vaihtoehto.
Ne oli 20c/kpl joten rahaa tuli tuhlattua 60c.
Kauhee tuhlari.

Ai nii, olin kolmen naisen keskellä ainoa mies. Hyvä, että oli makutuomareita paikalla, mutta ette muuten usko miten härskejä naiset puhuu kun ovat mielestään jokseenkin keskenään.
Kun palasin ostosten kanssa tupaan nii pakkanen ei ollu ainoa mikä sai poskeni punoittamaan.
Kiva kun löysit sopivia vaatteita :)
Naiset osaa olla härskiä :D:oops:
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela
Päivää kettinkiin.

Prkl. Ei olis viikonloppuna pitäny tehdä niit pitsoja.
Aamupalaverissa mut komennettiin keittiölle hommiin.
Ja keskiviikkona mun pitää putsata tuvan keittonurkkaus, siivota jääkaapit ja raivata ja järjestellä jauhokaapit.

No, säästynpä toistaiseksi lumitöiltä.
 
r0s
Jessus, miten ärsyttävää.

Kun olen ihan varma, että meille tuli hetki sit kun imuroin, joku. Luulin mieheksi ja huikkasin heti ja jatkoin imurointia.

Mutta eei täällä vieläkään oo kuin mä ja pojat. :confused:
 

Yhteistyössä