The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

..kyllä mulla vaan kuiten jossain vaiheessa menis kunkku Julieniksi:D...sitäpaitti vislatessa pitäs olla jotenki totisena ja se nyt ei onnistu niin ollenkaan:D..ainakaan pitkäkestosena..


Mutta! Mäpä osaan yllättää toisinaanjoskus sekä itteni että lähelläolevat semmosella kovanterävällä lätkämatsivislauksella(y)*paukuttelee taas olemattomia henkseleitään*:D
 
..kyllä mulla vaan kuiten jossain vaiheessa menis kunkku Julieniksi:D...sitäpaitti vislatessa pitäs olla jotenki totisena ja se nyt ei onnistu niin ollenkaan:D..ainakaan pitkäkestosena..


Mutta! Mäpä osaan yllättää toisinaanjoskus sekä itteni että lähelläolevat semmosella kovanterävällä lätkämatsivislauksella(y)*paukuttelee taas olemattomia henkseleitään*:D
tuo on varmaan hyvä lätkämatsissa että osaa viheltää tuolleen,mutta kerrostalossa saattais olla huono jos siellä alkaisi kuulumaan kovaa rappukäytävään kuuluvaa vihellystä,ja kovaäänistä manausta...että missäs prk..ne avaimet nyt on..helv..:barefoot:
 
Kuulepas kun se on me miehet jotka paukuttelee henkseleitä.
Te naiset voitte napsutella rintaliivien olkaimia.
Ei aleta tunkemaan tasa-arvoa ihan kaikkialle.
Ällös nyt kuullos kun..mulla muuten on henkselit jossain olemassansa kun oon joutunu kiinnittään hamosta ja housua..mutta siis vitsit kuin ne on pläjähtäessään siistit(y)..siis kun niitä henkseleitä paukuttelee..mutta hirrrrrween varovainen saa kans olla ettei se kiinnitysklipsi jotenki onnistu singahtamaan suoraan päin nessua:unsure:..se sattuu:notworthy:

Mutta niinjootaas...osaan mä kyllä kans rintsikoittenkin olkaimia paukutella(y) llläspyy lällätilää...eikä ne muuten sinkoa päin pläsiäkään(y)
 
Hei, tommosen voi tehä itekin! Neulomalla tai virkkaamalla(y)
Olikohan toissavuonna kun tommosen bongasin jostain postimyyntikatalogista ja aattelin että oispa kätevä tirpanalle ja mulle:)

...mutta sitten tuli mieleen mun kohdalla se että arvaas vaan muistaisinko että se on kiinteä se peitto..että siitäei pompata nuin vaan liikkeelle viipottamaan vaan heti ylösnousun jälkeen rojahetaan rähmälleen:notworthy::D


Joten se ajatus jäi sitten siihen...
 
..eeh..tuota..pukeudupa vaikka unenpöpperökiireessä nuihin pöksyihin:unsure:..tai siis - ja taas aattelen itteeni - että kun se ei onnistuis millään..ei varmaan ihan rauhassakaan kun saisin kintutvarpaat solmuun nuihin sivuräpsättimiin:oops::notworthy:...ja taas oisin pitkin pituuttani...

Ois noissa rintsikoissakin kyllä tekeminen:oops:..ehkenluultavasti..
Tuo on vain tiettyjä tilanteita varten. :ninja::D
 
  • Tykkää
Reactions: Kokardi65

Yhteistyössä