Ja siinä välissä vois ketkutella peppua. Joo, pitäskö mennä kylmään suihkuun?juu,mutta se pukeutuminen niihin ensiksi.....ja sitten riisuutuminen...huh,huh,mitenkäs täällä tuli jotensakin tukalan lämmin olo
Ja siinä välissä vois ketkutella peppua. Joo, pitäskö mennä kylmään suihkuun?juu,mutta se pukeutuminen niihin ensiksi.....ja sitten riisuutuminen...huh,huh,mitenkäs täällä tuli jotensakin tukalan lämmin olo
joo,pakko se on vissiin käväistä jäähdyttelemässä.Jaa sinäkin joudut lähtemään kaupalle hakemaan kylmää sihiä?
Kaupan nurkalla nähdään.
Hmmm...mä hiukanpaljon luulen nytkyllä niin että siinä vaiheessa kun mä siemailen viiniä tähän kikkurapääkköseen ja tavalla jos toisellakin mun pitäis nuihin verhoutua niin....se ajatus jostain pukeutumisesta kyllä karkailis kauuuas puis....mie voisin.....tai siis se joku mies voisi varmastikkin auttaa tuossa,vaikkas sillä aikaa kun sinä siemailisit sitä viiniä.juu
ehkä,ehkä saattaisi tuo olla paikallaan tai sitten ei kröhöm.Ja siinä välissä vois ketkutella peppua. Joo, pitäskö mennä kylmään suihkuun?
Emmäätiiävaan..keskuslämmitys herkes reistailemaan..ikkunat auki..jääpaloja...kylmää suihkua....juu,mutta se pukeutuminen niihin ensiksi.....ja sitten riisuutuminen...huh,huh,mitenkäs täällä tuli jotensakin tukalan lämmin olo
niin,toisaaltahan sitähän voisi sitten keskittyä siihen riisuutumiseen ja jättää sen pukeutumisen siitä välistä poies.olisi sillä lailla helpompaa molemmille.Hmmm...mä hiukanpaljon luulen nytkyllä niin että siinä vaiheessa kun mä siemailen viiniä tähän kikkurapääkköseen ja tavalla jos toisellakin mun pitäis nuihin verhoutua niin....se ajatus jostain pukeutumisesta kyllä karkailis kauuuas puis....
Emmäätiiävaan..keskuslämmitys herkes reistailemaan..ikkunat auki..jääpaloja...kylmää suihkua....
menee ja*keikuttelee*peppuaan samalla.Mäpäs pääsenkii kohtapuolinnii saunaan *rämpsäyttelee niitä olkaimiaan*
Mä en ole metsään ehtinyt mutta tytär soitti ja hihkui jo viikko sitten löytäneensä ekat kypsät mustikat etelärinteestä. Nii ja metsämansikoita myös.Aaa, kukaan käynynnä metässä pyörimässä? Kenenkä kul.ulla näyttäis kasvavan ja tulevan mustikoita? Täällä kun näyttää tosi kehnolta...himputti kun se ei osaa ikunakoskaanmillonkaan sataa vettä oikein...ja meillä kuitenkin menee mustikkaa kohtuullisen paljon...
En ainakaan tänään.Kipaisin kaupalla hakemassa noit viilentäviä sihijuomia.
Tosin jos Boobis vielä esittelee noit asuvalintojaan niin noi ei kyllä riitä mihinkään.
Jos mä kuvaan sulle betonitahraiset huomioväriset työpöksyni ja kauhtuneenkeltaisen Levannon mainospaidan? Työvaatteeni siis!Kipaisin kaupalla hakemassa noit viilentäviä sihijuomia.
Tosin jos Boobis vielä esittelee noit asuvalintojaan niin noi ei kyllä riitä mihinkään.
Mä tiedän hyvän paikan mutta sinne ei pääse ilman autoa.Aaa, kukaan käynynnä metässä pyörimässä? Kenenkä kulmilla näyttäis kasvavan ja tulevan mustikoita? Täällä kun näyttää tosi kehnolta...himputti kun se ei osaa ikunakoskaanmillonkaan sataa vettä oikein...ja meillä kuitenkin menee mustikkaa kohtuullisen paljon...
Enpä tiedä. Taidat olla niissäkin hottis.Jos mä kuvaan sulle betonitahraiset huomioväriset työpöksyni ja kauhtuneenkeltaisen Levannon mainospaidan? Työvaatteeni siis!
Niist on seksikkyys kovin kaukana.
äläs ole noin varma.Mulla ja asiankannattajalla saattaa olla silmää sekä hyväkin mielikuvitus.Jos mä kuvaan sulle betonitahraiset huomioväriset työpöksyni ja kauhtuneenkeltaisen Levannon mainospaidan? Työvaatteeni siis!
Niist on seksikkyys kovin kaukana.
Toi x-ällän kokoinen miesten t-paita kyl on sellainen, etten.Enpä tiedä. Taidat olla niissäkin hottis.