Saan puettua nuo. Toinen juttu on saako mies ne pois.yyhmmniin...muttapitäshänsitäsillonkijotenkipäästänuittensisään...
Saan puettua nuo. Toinen juttu on saako mies ne pois.yyhmmniin...muttapitäshänsitäsillonkijotenkipäästänuittensisään...
Jos ei hermokärsivällisyys kestä niin sakset auttaaSaan puettua nuo. Toinen juttu on saako mies ne pois.
niihin pukeudutaan sillai hitaaaaaassstija rauhallisestimieluiten vaikka jonkun hyvässä seurassa viinilasin ääressä.yyhmmniin...muttapitäshänsitäsillonkijotenkipäästänuittensisään...
Me miähet osataan mitä vaan kun motiivi on kohdallaan.Saan puettua nuo. Toinen juttu on saako mies ne pois.
Saa vaikka repiä ne.Jos ei hermokärsivällisyys kestä niin sakset auttaa
juuuMe miähet osataan mitä vaan kun motiivi on kohdallaan.
Niih!
Hulautin pussiin kunnolla suolaa ja ravistelin.Teet kylkeen jonkun dipin?
No kuule ihan tasan tarkkaan nuihin vääntäytyminen tapahtuis todella hitaasti kun oma aikansa menis ittensä ja kinttujen ja käsien uudelleen keräämiseen lattiatasolta...jotenki tulis näin kättelyssä mieleen että vaikka mieluummin ilman...ja ton viinilasillisenkin kans sais olla varovaisena kun kuiten olis niin tragikoomista - ja puhun yhä itestäni iun tiiän mimmonen oon - ettei tulis hörästyä kulausta yhtäaikaa kun repee naurunhekotukseen sillä seuraamuksella että sitä viiniä tulee ulos ihan jokapaikasta...reisille siis menis..niihin pukeudutaan sillai hitaaaaaassstija rauhallisestimieluiten vaikka jonkun hyvässä seurassa viinilasin ääressä.
Mitä jos hujauttaisi chiliä?Hulautin pussiin kunnolla suolaa ja ravistelin.
Silleen menetteli. Tai ainakaan niitä ei enää ole.
Mun mielestä tuolla asulla on se tarkoitus että ne vain riisutaan.niihin pukeudutaan sillai hitaaaaaassstija rauhallisestimieluiten vaikka jonkun hyvässä seurassa viinilasin ääressä.
Pilli ei o sillai propleema, niit saa kaupasta ja mikä tahansa pilli käy.
Mut hmmmm... jos avaimet on hukassa sisällä niin ei oikein voi lähteä kauppaan.
Vanhalla kototönöllä avainten kanssa oli helppoa kun tontilla oli miljoona hyvää jemmapiiloa vara-avaimelle.
Täs kerrostalon pihalla ei ole ainuttakaan ja jos onkin niin ne on talvella hangen alla.
mää hain puuilosta kaasua niin mukaan tarttui venäläisiä suolakurkkuja. kaikkea noi rautakaupat myy.Voi pukama sit sentästes!
Mä ostin eurolla alennuksesta tomsen pienen pussin jotain herkkunaksuja.
Mutta ne ovatkin alkaen seitsenkuisesta tuote. Täysin suolattomia ja mauttomia!
No kuule ihan tasan tarkkaan nuihin vääntäytyminen tapahtuis todella hitaasti kun oma aikansa menis ittensä ja kinttujen ja käsien uudelleen keräämiseen lattiatasolta...jotenki tulis näin kättelyssä mieleen että vaikka mieluummin ilman...ja ton viinilasillisenkin kans sais olla varovaisena kun kuiten olis niin tragikoomista - ja puhun yhä itestäni iun tiiän mimmonen oon - ettei tulis hörästyä kulausta yhtäaikaa kun repee naurunhekotukseen sillä seuraamuksella että sitä viiniä tulee ulos ihan jokapaikasta...reisille siis menis..
Sitä ei ole kiva kuunnella pitkään.Alakerran lapsonen karjuu taas.
Ei ois kiva asua tässä talossa vakituisesti.
mie voisin.....tai siis se joku mies voisi varmastikkin auttaa tuossa,vaikkas sillä aikaa kun sinä siemailisit sitä viiniä.juuNo kuule ihan tasan tarkkaan nuihin vääntäytyminen tapahtuis todella hitaasti kun oma aikansa menis ittensä ja kinttujen ja käsien uudelleen keräämiseen lattiatasolta...jotenki tulis näin kättelyssä mieleen että vaikka mieluummin ilman...ja ton viinilasillisenkin kans sais olla varovaisena kun kuiten olis niin tragikoomista - ja puhun yhä itestäni iun tiiän mimmonen oon - ettei tulis hörästyä kulausta yhtäaikaa kun repee naurunhekotukseen sillä seuraamuksella että sitä viiniä tulee ulos ihan jokapaikasta...reisille siis menis..
Voi kuola. Herahti. Oitis!mää hain puuilosta kaasua niin mukaan tarttui venäläisiä suolakurkkuja. kaikkea noi rautakaupat myy.
Sieltä löytyy vaikka mitä.mää hain puuilosta kaasua niin mukaan tarttui venäläisiä suolakurkkuja. kaikkea noi rautakaupat myy.
Ite piti tehä mut tohon hintaan en löydä niitä tyhjiä purkkejaVoi kuola. Herahti. Oitis!
No ei ja kun vielä tulee välillä olo että siellä tapahtuu jotain outoa. Sit tulee melkis olo että pitäisi tunkea katsomaan ja sit alkaa vaivata ja...Sitä ei ole kiva kuunnella pitkään.
Ja mun pitänee nyt lähteä lähikaupalle hakemaan muutama sihijuoma. Muuten en saa tuota asua päästäni pois viikkoon.Mun mielestä tuolla asulla on se tarkoitus että ne vain riisutaan.
Pitäsköhän suunnata sinnepäin suomea elokuussa?mie voisin.....tai siis se joku mies voisi varmastikkin auttaa tuossa,vaikkas sillä aikaa kun sinä siemailisit sitä viiniä.juu
Ja mun pitänee nyt lähteä lähikaupalle hakemaan muutama sihijuoma. Muuten en saa tuota asua päästäni pois viikkoon.
juu,mutta se pukeutuminen niihin ensiksi.....ja sitten riisuutuminen...huh,huh,mitenkäs täällä tuli jotensakin tukalan lämmin oloMun mielestä tuolla asulla on se tarkoitus että ne vain riisutaan.
Käyt ostamassa tusinan purkillista lisää. Herkuttelet tehdastekoiset alta pois ja teet seuraavat itte.Ite piti tehä mut tohon hintaan en löydä niitä tyhjiä purkkeja
Jaa sinäkin joudut lähtemään kaupalle hakemaan kylmää sihiä?juu,mutta se pukeutuminen niihin ensiksi.....ja sitten riisuutuminen...huh,huh,mitenkäs täällä tuli jotensakin tukalan lämmin olo