The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

niihin pukeudutaan sillai hitaaaaaasssti:rolleyes:ja rauhallisesti:)mieluiten vaikka jonkun hyvässä seurassa:geek: viinilasin ääressä.:love:
No kuule ihan tasan tarkkaan nuihin vääntäytyminen tapahtuis todella hitaasti kun oma aikansa menis ittensä ja kinttujen ja käsien uudelleen keräämiseen lattiatasolta:oops:...jotenki tulis näin kättelyssä mieleen että vaikka mieluummin ilman:barefoot:...ja ton viinilasillisenkin kans sais olla varovaisena kun kuiten olis niin tragikoomista - ja puhun yhä itestäni iun tiiän mimmonen oon:oops: - ettei tulis hörästyä kulausta yhtäaikaa kun repee naurunhekotukseen sillä seuraamuksella että sitä viiniä tulee ulos ihan jokapaikasta:notworthy:...reisille siis menis..
 
Pilli ei o sillai propleema, niit saa kaupasta ja mikä tahansa pilli käy.

Mut hmmmm... jos avaimet on hukassa sisällä niin ei oikein voi lähteä kauppaan.

Vanhalla kototönöllä avainten kanssa oli helppoa kun tontilla oli miljoona hyvää jemmapiiloa vara-avaimelle.
Täs kerrostalon pihalla ei ole ainuttakaan ja jos onkin niin ne on talvella hangen alla.
Voi pukama sit sentästes!

Mä ostin eurolla alennuksesta tomsen pienen pussin jotain herkkunaksuja.

Mutta ne ovatkin alkaen seitsenkuisesta tuote. Täysin suolattomia ja mauttomia! :notworthy:
mää hain puuilosta kaasua niin mukaan tarttui venäläisiä suolakurkkuja. kaikkea noi rautakaupat myy.
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
No kuule ihan tasan tarkkaan nuihin vääntäytyminen tapahtuis todella hitaasti kun oma aikansa menis ittensä ja kinttujen ja käsien uudelleen keräämiseen lattiatasolta:oops:...jotenki tulis näin kättelyssä mieleen että vaikka mieluummin ilman:barefoot:...ja ton viinilasillisenkin kans sais olla varovaisena kun kuiten olis niin tragikoomista - ja puhun yhä itestäni iun tiiän mimmonen oon:oops: - ettei tulis hörästyä kulausta yhtäaikaa kun repee naurunhekotukseen sillä seuraamuksella että sitä viiniä tulee ulos ihan jokapaikasta:notworthy:...reisille siis menis..

Nakuna on kyl paras!

Ei haittaa vaikka vähän läikähtelee kun suihku putsaa ja pyyhe kuivaa.
 
No kuule ihan tasan tarkkaan nuihin vääntäytyminen tapahtuis todella hitaasti kun oma aikansa menis ittensä ja kinttujen ja käsien uudelleen keräämiseen lattiatasolta:oops:...jotenki tulis näin kättelyssä mieleen että vaikka mieluummin ilman:barefoot:...ja ton viinilasillisenkin kans sais olla varovaisena kun kuiten olis niin tragikoomista - ja puhun yhä itestäni iun tiiän mimmonen oon:oops: - ettei tulis hörästyä kulausta yhtäaikaa kun repee naurunhekotukseen sillä seuraamuksella että sitä viiniä tulee ulos ihan jokapaikasta:notworthy:...reisille siis menis..
mie voisin:oops:.....tai siis se joku mies voisi varmastikkin auttaa tuossa,vaikkas sillä aikaa kun sinä siemailisit sitä viiniä.:)juu:rolleyes:
 

Yhteistyössä