Kerma on turhaa rasvaa.Mummovainaa toteaisi tähän että "kerman kanssa siitä saa kaksin verroin parempaa".
Ny alkoi tehdä mieli sitä mamman marjapiirakkaa. Ei kermaviilillä vaan rahkalla ja mustikoilla.
Kerma on turhaa rasvaa.Mummovainaa toteaisi tähän että "kerman kanssa siitä saa kaksin verroin parempaa".
Ny alkoi tehdä mieli sitä mamman marjapiirakkaa. Ei kermaviilillä vaan rahkalla ja mustikoilla.
Ei oluen juomiseen tarvita syytä. Siihen tarvitaan vaan olutta. Tai siis rahaa.Mun oluenjuomistani ainaski häirittee jos ruudulla vipajaa aikuisia miehiä jahtaamassa yhtä perhanan palloa. Mun alkaa käydä sääliksi koska nekin varmaan olis mielummin oluella ja saunassa.Se on hyvä syy juoda olutta ja syödä terveellisesti.
Oikein hyvää ja rentoreiskailu lomaa sulle!Loma alkoi. Nyt kerkeää keskittymään potkupallon katseluun.
Muttamutta kyllä se vaan tuo toisinaan sen oman lisänsä ruuanlaittoon ja herkutteluun . Sitä muuta näkyvää rasvaa voi sitten vähentää miten tahtoo tai mieluummin keskittyy niihin hyviin rasvoihin. Tai iteasiassa - yrittää hahmottaa ja omaksua tasapainotilaa. Kyllä se oma kroppa kertoo milloin liika on liikaa.Kerma on turhaa rasvaa.
Kotivesillä uistelua. Joku pieni telttareissu johonkin saareen jos kelit suosii.Oikein hyvää ja rentoreiskailu lomaa sulle!
Pukkaako johonkin väliin reissua?
Niin tai näin - pääasia kuitenkin että saat hengähtää ja ottaa omaa aikaa ja nauttia kesästä haukun kanssa
Joskus harvoin voi laittaa kermavaahtoa. Ruoassa en käytä kermaa.Muttamutta kyllä se vaan tuo toisinaan sen oman lisänsä ruuanlaittoon ja herkutteluun . Sitä muuta näkyvää rasvaa voi sitten vähentää miten tahtoo tai mieluummin keskittyy niihin hyviin rasvoihin. Tai iteasiassa - yrittää hahmottaa ja omaksua tasapainotilaa. Kyllä se oma kroppa kertoo milloin liika on liikaa.
Aaa, mutta toihan jo kuulostaa ihan luksukselta kun saa lipua ihan nurkilla ja nauttia todellakin lähiruokaa. Ja hei todellakin telttareissua! Nokipannut mukaan ja sapuskan saatkin järvestä, mausteita kans völjyyn ja juomiset - kyllä kelepaa. Ja haukulle kans evästyksetKotivesillä uistelua. Joku pieni telttareissu johonkin saareen jos kelit suosii.
Koitetaan vähän saada suurimpia kipuja kropasta pois.
...eeehh...ni. Kermavaahto....Joskus harvoin voi laittaa kermavaahtoa. Ruoassa en käytä kermaa.
Jep...eeehh...ni. Kermavaahto....
On muuten makutaivas kohdillaan kun on käden ulottuvilla läjäkasa mansikoita ja kermavaahtoa ja jotain ihanaa pirskahtelevankuplivaista
Hyvä että ei ollut kauempana.Löytyi!!
Olin onnistunut näemmä sitten tiputtamaan sen auton lattialle...ja äänettömälläkin vielä mokoma..mutta kun yks ipanapanen oli siihen pärräämässä niin hyvin kuului värinäpärinäsurraus
Olin kyllä jo henkisesti valmistautunut siihen että se on pyörimässä jossain ympäri kyliä...
No niin, tällä kertaa ainakaanHyvä että ei ollut kauempana.
Mä tossa just pari päivää sitten kaipasin puhe-elimeen ja avaimenperään sellaista ominaisuutta, että kun vaan kämpässä sanois, että "missä puhelin" tai missä avaimet" niin ne vastais, että täällähän minä. Tai alkaisivat surista ja vilkkua.No niin, tällä kertaa ainakaan
Pikkasen kyllä jo rupes kylmäämään kun en tossa ns.normipaikoista sitä löytänyt..ja kun hokattiin että sisätiloissa ei edes pärrää...onneks sitte koukkasin auton kautta...
Että paraskin pupattaja oon nuille omilleni tavaroiden huolehtimisista....
Mulla oli jo viikon aikana työmaalla hukassa niin kotiavaimet kuin työpaikankin avaimet - viimeks eilettäin kotiavaimiani siellä etin hiukset pystyssä kun olin kotiin lähtöä tekemässä...tää taitaa enteillä oikein hjuvaa vanhuushöperöintiä, ipanapaparat...Mä tossa just pari päivää sitten kaipasin puhe-elimeen ja avaimenperään sellaista ominaisuutta, että kun vaan kämpässä sanois, että "missä puhelin" tai missä avaimet" niin ne vastais, että täällähän minä. Tai alkaisivat surista ja vilkkua.
vihellettävä avaimenperä.Niitä saa vissiin vieläkin kaupoista.Mä tossa just pari päivää sitten kaipasin puhe-elimeen ja avaimenperään sellaista ominaisuutta, että kun vaan kämpässä sanois, että "missä puhelin" tai missä avaimet" niin ne vastais, että täällähän minä. Tai alkaisivat surista ja vilkkua.
Ipanat löytyy kyllä. Siinä vaan ei huudeta "missä ipanat?" vaan siinä huudetaan "viikkorahaa tarjolla". Löytyy naapurinkin ipanat.Mulla oli jo viikon aikana työmaalla hukassa niin kotiavaimet kuin työpaikankin avaimet - viimeks eilettäin kotiavaimiani siellä etin hiukset pystyssä kun olin kotiin lähtöä tekemässä...tää taitaa enteillä oikein hjuvaa vanhuushöperöintiä, ipanapaparat...
Mutta tiiätkö, tommosen ominaisuuden mä toisinaanusein tahtoisin nuihin ipanoihinkin. Kun ovat saaneet ekaks kännykkänsä ja avaimensa Jonnekin...miten tää nyt kuulostaa ja näyttää siltä että me kaikki ollaan ihan mahdottomia...
jos ei osaa viheltää niin mistäs sen hukassa olevan pillin löytäävihellettävä avaimenperä.Niitä saa vissiin vieläkin kaupoista.
Pilli ei o sillai propleema, niit saa kaupasta ja mikä tahansa pilli käy.jos ei osaa viheltää niin mistäs sen hukassa olevan pillin löytää
Ipanat löytyy kyllä. Siinä vaan ei huudeta "missä ipanat?" vaan siinä huudetaan "viikkorahaa tarjolla". Löytyy naapurinkin ipanat.