The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Meikäläisen MM-veikkauksetkaan eivät kaikki vielä oo menneet ihan pieleen.

Jos Japani voittaa, rikastun kahdellasadalla eurolla ja jos Kroatia, olen satakolkyt euroa vauraampi. :p

Ellei kumpikaan voita jään tappiolla kakskybää.
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Muttamutta kyllä se vaan tuo toisinaan sen oman lisänsä ruuanlaittoon ja herkutteluun :). Sitä muuta näkyvää rasvaa voi sitten vähentää miten tahtoo tai mieluummin keskittyy niihin hyviin rasvoihin. Tai iteasiassa - yrittää hahmottaa ja omaksua tasapainotilaa. Kyllä se oma kroppa kertoo milloin liika on liikaa.
Joskus harvoin voi laittaa kermavaahtoa. Ruoassa en käytä kermaa. :)
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Arvaas mitäkä:)?
Ei oo enää niin missään harmaata vaan aurinko paistaa ja pilvenroikaleet vaan kiitää taivaankannella kuin formulat konsanaan tuulen avustaessa:)

Ja tiiäkö mitä?*tohkeilee*
Kävin kaupassa - se ei ollu se juttu vaan - ja oli ihan törkeesti väkeä - eikä ollu tuokaan se juttu - mutta oijoijoijoiji!! mitä ihunaa mun korvat sai kuulla!! Se on kesätystä nyt tässä jumalanseljänpaikassa!! Kun ympäriltä kuuluu soljuvaa ranskaa:love: (ja hämmästyksekseni mä jopa hokasin että ymmärsinkin*läpsii käpälöitään yhteen*) ja saksaa:love:...sekä norjaa!! Aivan mahtavaa, mä oisin vaan voinu hajamielisenä hiippelehtiä kärryineni heijän perässä ja vaan kuunnellu sitä kielten porinaa:) mutta sehän ois ollu oikeesti ihan pönttömäistä ja melkein martallistakin toimintaa - hyrrr, ajatuskin puistattaa:sick: - mutta onnekspa oli kotosalla odottamassa nälkäkuikkusta porukkaa(y)

Nyt olotilat loivennettu, vähäks aikaa:D
 
  • Tykkää
Reactions: 0oo0
Kotivesillä uistelua. Joku pieni telttareissu johonkin saareen jos kelit suosii.
Koitetaan vähän saada suurimpia kipuja kropasta pois.
Aaa, mutta toihan jo kuulostaa ihan luksukselta kun saa lipua ihan nurkilla ja nauttia todellakin lähiruokaa:). Ja hei todellakin telttareissua! Nokipannut mukaan ja sapuskan saatkin järvestä, mausteita kans völjyyn ja juomiset - kyllä kelepaa:). Ja haukulle kans evästykset(y)


Mutta otat ihan lungisti kroppaasi kuunnellen. Semmosta mukavaa liikkumista venyttelyjä unohtamatta(y)...siis mä nyt oletan että kyseessä on jotku inhat lihasjumitukset:unsure:...hierojahan ois kyllä ihan paikallaan että sais paikat auki ja nesteetkin virtaamaan(y)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Löytyi!!
Olin onnistunut näemmä sitten tiputtamaan sen auton lattialle...ja äänettömälläkin vielä mokoma..mutta kun yks ipanapanen oli siihen pärräämässä niin hyvin kuului värinäpärinäsurraus(y)

Olin kyllä jo henkisesti valmistautunut siihen että se on pyörimässä jossain ympäri kyliä:barefoot:...
 
  • Tykkää
Reactions: 0oo0 ja Boobabe
Löytyi!!
Olin onnistunut näemmä sitten tiputtamaan sen auton lattialle...ja äänettömälläkin vielä mokoma..mutta kun yks ipanapanen oli siihen pärräämässä niin hyvin kuului värinäpärinäsurraus(y)

Olin kyllä jo henkisesti valmistautunut siihen että se on pyörimässä jossain ympäri kyliä:barefoot:...
Hyvä että ei ollut kauempana. :)
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
No niin, tällä kertaa ainakaan(y)
Pikkasen kyllä jo rupes kylmäämään kun en tossa ns.normipaikoista sitä löytänyt..ja kun hokattiin että sisätiloissa ei edes pärrää...onneks sitte koukkasin auton kautta...

Että paraskin pupattaja oon nuille omilleni tavaroiden huolehtimisista:notworthy::D....
Mä tossa just pari päivää sitten kaipasin puhe-elimeen ja avaimenperään sellaista ominaisuutta, että kun vaan kämpässä sanois, että "missä puhelin" tai missä avaimet" niin ne vastais, että täällähän minä. Tai alkaisivat surista ja vilkkua.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Mä tossa just pari päivää sitten kaipasin puhe-elimeen ja avaimenperään sellaista ominaisuutta, että kun vaan kämpässä sanois, että "missä puhelin" tai missä avaimet" niin ne vastais, että täällähän minä. Tai alkaisivat surista ja vilkkua.
Mulla oli jo viikon aikana työmaalla hukassa niin kotiavaimet kuin työpaikankin avaimet - viimeks eilettäin kotiavaimiani siellä etin hiukset pystyssä kun olin kotiin lähtöä tekemässä...tää taitaa enteillä oikein hjuvaa vanhuushöperöintiä:D, ipanapaparat:notworthy:...

Mutta tiiätkö, tommosen ominaisuuden mä toisinaanusein tahtoisin nuihin ipanoihinkin(y). Kun ovat saaneet ekaks kännykkänsä ja avaimensa Jonnekin...miten tää nyt kuulostaa ja näyttää siltä että me kaikki ollaan ihan mahdottomia:oops:...
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Mulla oli jo viikon aikana työmaalla hukassa niin kotiavaimet kuin työpaikankin avaimet - viimeks eilettäin kotiavaimiani siellä etin hiukset pystyssä kun olin kotiin lähtöä tekemässä...tää taitaa enteillä oikein hjuvaa vanhuushöperöintiä:D, ipanapaparat:notworthy:...

Mutta tiiätkö, tommosen ominaisuuden mä toisinaanusein tahtoisin nuihin ipanoihinkin(y). Kun ovat saaneet ekaks kännykkänsä ja avaimensa Jonnekin...miten tää nyt kuulostaa ja näyttää siltä että me kaikki ollaan ihan mahdottomia:oops:...
Ipanat löytyy kyllä. Siinä vaan ei huudeta "missä ipanat?" vaan siinä huudetaan "viikkorahaa tarjolla". Löytyy naapurinkin ipanat.
 
jos ei osaa viheltää niin mistäs sen hukassa olevan pillin löytää
Pilli ei o sillai propleema, niit saa kaupasta ja mikä tahansa pilli käy.

Mut hmmmm... jos avaimet on hukassa sisällä niin ei oikein voi lähteä kauppaan.

Vanhalla kototönöllä avainten kanssa oli helppoa kun tontilla oli miljoona hyvää jemmapiiloa vara-avaimelle.
Täs kerrostalon pihalla ei ole ainuttakaan ja jos onkin niin ne on talvella hangen alla.
 
  • Tykkää
Reactions: Kokardi65

Yhteistyössä