ei kai se vaikeata ole.huulet vaan tötterölle ja sitten puhalletaan..jos ei osaa viheltää niin mistäs sen hukassa olevan pillin löytää
ei kai se vaikeata ole.huulet vaan tötterölle ja sitten puhalletaan..jos ei osaa viheltää niin mistäs sen hukassa olevan pillin löytää
..ööö..ettäköniinkö onnistuu..ei kai se vaikeata ole.huulet vaan tötterölle ja sitten puhalletaan..
Tottakait onnistuu. Tosta mallia...ööö..ettäköniinkö onnistuu..
ha,havaikuttipa hauskalta filmiltä.Täytyy kattoo joskus tuo kokonaisuudessaan.Jos vaan bongaan sen seuraavalla kertaa kaupasta...ööö..ettäköniinkö onnistuu..
Oi kuule, katokatokatokatoha,havaikuttipa hauskalta filmiltä.Täytyy kattoo joskus tuo kokonaisuudessaan.Jos vaan bongaan sen seuraavalla kertaa kaupasta.
Kuulepas kun se on me miehet jotka paukuttelee henkseleitä...*paukuttelee taas olemattomia henkseleitään*
tuo on varmaan hyvä lätkämatsissa että osaa viheltää tuolleen,mutta kerrostalossa saattais olla huono jos siellä alkaisi kuulumaan kovaa rappukäytävään kuuluvaa vihellystä,ja kovaäänistä manausta...että missäs prk..ne avaimet nyt on..helv....kyllä mulla vaan kuiten jossain vaiheessa menis kunkku Julieniksi...sitäpaitti vislatessa pitäs olla jotenki totisena ja se nyt ei onnistu niin ollenkaan..ainakaan pitkäkestosena..
Mutta! Mäpä osaan yllättää toisinaanjoskus sekä itteni että lähelläolevat semmosella kovanterävällä lätkämatsivislauksella*paukuttelee taas olemattomia henkseleitään*
Ällös nyt kuullos kun..mulla muuten on henkselit jossain olemassansa kun oon joutunu kiinnittään hamosta ja housua..mutta siis vitsit kuin ne on pläjähtäessään siistit..siis kun niitä henkseleitä paukuttelee..mutta hirrrrrween varovainen saa kans olla ettei se kiinnitysklipsi jotenki onnistu singahtamaan suoraan päin nessua..se sattuuKuulepas kun se on me miehet jotka paukuttelee henkseleitä.
Te naiset voitte napsutella rintaliivien olkaimia.
Ei aleta tunkemaan tasa-arvoa ihan kaikkialle.
Ajattelin ostaa tuon asun.voi vinde.
No tossa asussa jo riittää hihnoja paukuteltavaksi.
joo.osta,osta vaan toi vois sopia sulle.Kiva,KivaAjattelin ostaa tuon asun.
Hei, tommosen voi tehä itekin! Neulomalla tai virkkaamallaKiva peitto.
katso liitettä 4053
..eeh..tuota..pukeudupa vaikka unenpöpperökiireessä nuihin pöksyihin..tai siis - ja taas aattelen itteeni - että kun se ei onnistuis millään..ei varmaan ihan rauhassakaan kun saisin kintutvarpaat solmuun nuihin sivuräpsättimiin...ja taas oisin pitkin pituuttani...
Tuo on vain tiettyjä tilanteita varten...eeh..tuota..pukeudupa vaikka unenpöpperökiireessä nuihin pöksyihin..tai siis - ja taas aattelen itteeni - että kun se ei onnistuis millään..ei varmaan ihan rauhassakaan kun saisin kintutvarpaat solmuun nuihin sivuräpsättimiin...ja taas oisin pitkin pituuttani...
Ois noissa rintsikoissakin kyllä tekeminen..ehkenluultavasti..
yyhmmniin...muttapitäshänsitäsillonkijotenkipäästänuittensisään...Tuo on vain tiettyjä tilanteita varten.
Teet kylkeen jonkun dipin?Voi pukama sit sentästes!
Mä ostin eurolla alennuksesta tomsen pienen pussin jotain herkkunaksuja.
Mutta ne ovatkin alkaen seitsenkuisesta tuote. Täysin suolattomia ja mauttomia!
AutsVoi pukama sit sentästes!
Mä ostin eurolla alennuksesta tomsen pienen pussin jotain herkkunaksuja.
Mutta ne ovatkin alkaen seitsenkuisesta tuote. Täysin suolattomia ja mauttomia!