The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Huomenia:)...

Olipahan yönseutu*ufopääkkönen*!!
Ja kylläpä sen huomaa:oops:...pääkkönen ihan töttöröö että millähän keinoin sitä heräis tähän päivään:unsure:

Piti herätä kesken unien järkyttävästi säikähtäen sillä täällä rymisti ja tuuli niin kovin että nurkissa ulvoi ja vinkui ettei ikinä!! Katollakin vonkui pahaenteisesti ja kun katselin aamuyöllä ikkunan takaa maisemaa - vois muuten sanoa että oli jo pimeää! - niin hyvinpä puiden latvat luutivat maata.... Menivät useampi hetki ennen kun uskalsin ummistaa silmät ja korvat nukahtaakseni, peiton alta löytyi kyllä yks vapisija...

Harmaa pilvimassa peittää taivaan ja yhä tuulee. Mutta - sehän tietää vain sitä että pilvien takana luurailee esiintulemistaan odottava aurinko:love:!
 
  • Tykkää
Reactions: 0oo0
Mä urheasti söin sen! Noin pahan on pakko olla terveellistä!

*puistattelee ja kakoo*
Toi pätee vaan lääkkeisiin. Jos lääke on hyvää potilaan tekee mieli syödä sitä, eikä ole paranevinaan. Niinku lapsuuteni aputeekin oma yskänlääke, joka oli kuin nestemäistä salmiakkia. Mua aina tuppas yskittämään.

Sen sijaan ruoassa paha maku kertoo vaan siitä, että sitä ei kannata syödä.
 
Toi pätee vaan lääkkeisiin. Jos lääke on hyvää potilaan tekee mieli syödä sitä, eikä ole paranevinaan. Niinku lapsuuteni aputeekin oma yskänlääke, joka oli kuin nestemäistä salmiakkia. Mua aina tuppas yskittämään.

Sen sijaan ruoassa paha maku kertoo vaan siitä, että sitä ei kannata syödä.
Mäkin muistan ton herkku-yskänlääkkeen!
 

Yhteistyössä