Hiton lääkitys. Vielä 2 päivää jäljellä.
Onneks loppuu kuitenkin noin pian, vaikka uskon kyllä että odottavan aika tuntuu pitkältä.Hiton lääkitys. Vielä 2 päivää jäljellä.
Halaus murunen
Hyvä ettei kestä pitempään,mutta olis mukavampi tietysti ettei tarvias kärsiä huonosta olosta.Hiton lääkitys. Vielä 2 päivää jäljellä.
Vois tietty syödä ruokaa.Halaus murunen
Auttaako siihen mikään ?
Ei se heti auta.Ei auttanut syöminen.
HöhEi auttanut syöminen.
Ei kiva. Täällä joskus räävytään yöllä.Kaks naapuria otti yhteen, nuorempi nainen ja vanhempi kännikala. Ei mua haitannut, kunnes muksu heräsi siihen meteliin itkien ja paniikissa. Ja huusivat siis ihan makuuhuoneen ikkunan läheisyydessä, Avasin oven ja karjaisin muijat hiljaisiksi.
Terve naapurit, mukava tutustua
Tämä oli neljäs häiriö vasta täällä asumisen aikana. On lapsia sekä aikuisia tullut käskytettyä lopettamaan. Kuten tullaan mun oven taakse aiheuttamaan meteliä kepillä lyömällä. Kakara (ei tästä yhtiöstä) sai ottaa äkkiä jalat alle. Ei kaikki taida tietää, että täällä ei asu enää vanhuksia, joita voi kiusata.Ei kiva. Täällä joskus räävytään yöllä.
Nonni. Se työmaa on sit taputeltu siihen pisteeseen että tänään nautitaan brandyä.
Ikävä kyllä, juniorikin on yhä täällä, eli töissä ollaan yhä koko vitun ilta. -Siis puheissa. Ja ostetaan kaik vitun nosturit ja autot ja kivisahat ja tullaan niin helvetin rikkaiksi. Ihan vaan tosta tolleen kädenkäänteessä heps.
*huokaus*
Onneksi mä voin notkua seurassanne.
Se on kuule vaan hyvä, että juniorilla on haaveita.Nonni. Se työmaa on sit taputeltu siihen pisteeseen että tänään nautitaan brandyä.
Ikävä kyllä, juniorikin on yhä täällä, eli töissä ollaan yhä koko vitun ilta. -Siis puheissa. Ja ostetaan kaik vitun nosturit ja autot ja kivisahat ja tullaan niin helvetin rikkaiksi. Ihan vaan tosta tolleen kädenkäänteessä heps.
*huokaus*
Mutta ootko kotona jo?Nonni. Se työmaa on sit taputeltu siihen pisteeseen että tänään nautitaan brandyä.
*huokaus*
...ja jos satuis vaikka jossain vaiheessa realisti olemaan niin siitäkin huolimatta ymmärtäis haaveilla ja tavoitella unelmiaan.Se on kuule vaan hyvä, että juniorilla on haaveita.
Kyllä tuo vielä ehtii realistiksi muuttua.
Sunnuntaina vasta.Mutta ootko kotona jo?