The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Huomenta. Aloin eilen kokeilemaan kesäisiä drinkkejä juhannusseuralle. Ei oikein sopivaa tahtonut löytyä joten aikas paljon niitä joutui maistelemaan:ROFLMAO:
Naapuriinkin tuli eksyttyä ja isolle kirkolle taksi kuskasi viel jatkoille.
Onneksi kukaan ei löytänyt meille jalkapalloa kun kovasti oltiin viel pelaamaan menossa.
Mukava ilta vaik kuiteista päätellen olen ollut ainoa jolla oli kortti matkassa.
Onko tukka kipeenä nyt?:D

Aika kurjat ilmat tulossa ennusteen mukaan,jos pittää paikkaansa.
Keskiviikko on ainut päivä millonka on hyvä sää. Muina päivinä sataa vettä & ukkostaa :unsure:o_O
Vettä tosin saakin sataa,mutta olis ees juhannuksena satamatta.

• Tykkää
Reactions: Elena777
huomenna taas verikokeisiin ja sitte katellaan minne saa mennä.
Okei. Toivottavasti tulis selvyyttä asiaan eikä jäisi ihmettelyksi. Muutoinhan tommonen jää huolettamaan. Saikku mitä ilmeisimmin jatkunee eli otahan iisisti siellä sitten. Kissas kanssa ei harrasteta mitään ylimääräisiä ninjapotkuharjoituksia tai seiniin juoksemisia, verhotangoissa roikkumisia:cautious:. Asja seleväkö?!

Keskiviikko on ainut päivä millonka on hyvä sää. Muina päivinä sataa vettä & ukkostaa :unsure:o_O
Mä en ole ees kattonut tulevia säitä?
Nyt näyttäis olevan vielä kivan aurinkoinen sää ulkona, vaikkakin pilviä on liikenteessä myös riittävän paljon.

• Tykkää
Reactions: Kais
Mmmm...samaa oon kattonu täälläkin. Tässä kun ihmettelen leiriläisen varustuksia... Toisaalta jees kun sataa muttamutta. On tää auringonpaistekin ja lämpö niin ihanaa herkkua tähän aikaan:). Kesä tuntuu vihdoinkin kesältä (eikä tartte kääriytyä villatakkiin ja - sukkiin kokonaan:cautious: ) Suomen kesä kuitenkin niin lyhyt...

• Tykkää
Reactions: Kais
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mmmm...samaa oon kattonu täälläkin. Tässä kun ihmettelen leiriläisen varustuksia... Toisaalta jees kun sataa muttamutta. On tää auringonpaistekin ja lämpö niin ihanaa herkkua tähän aikaan:). Kesä tuntuu vihdoinkin kesältä (eikä tartte kääriytyä villatakkiin ja - sukkiin kokonaan:cautious: ) Suomen kesä kuitenkin niin lyhyt...
Joo,pittää tässä työvaatteita & kenkiä katella,varautua sateisiin

No niih,ny ei jomota päätä ennää (y):)
Kävin muuten lidlissä ja kun oli mekko päällä ja sääret paljaana, niin jokin ilkee öttismöttiäinen pääsi iholle. :unsure::( Iso kutiava patti on nyt jalassa.

Tänään muuten syyvään turskaa (y):p

Heräsin:unsure:...kö etes sittenkäänkunvieläkintunnunnukkuvani:sleep:

...ja heti pukkaa pökkää alerttia ja meideitä ja vaikka mitä hämmästynyttä hätäpöksy huutoa:eek:
Miks kisu ei saanu alapeukkua vaan minä sain häh täh ja tämä kakki tapahtui sillä välin kun nukuin?:cautious:

Yhteistyössä