katso liitettä 3926
Kits nyvaa maanperusteellisesti
Oman osuuteni psykologiasta oon kahlannu kiitettävästi läpi muttamutta tarvii tolleen tulla *tuhisee*...että miettiös ihavaan keskenänsä sielläkin
Ok, eiku mietin tuota Tikkakoskea ja sen yleisömäärää, että näytti aika ahtaalta...mulle siis...kun en niin hirveesti välitä olla isojen massojen seassa.en tiiä onko isompi vai pienempi. mutta se ei ole ainakaan uusien ilmavoimien koneitten esittely ja kauppapaikka niinkun nyt tuo tikkakoski.
Oliks toi olevinaan joku aforismi jonka lausut toinen käsi housuissa ja toinen pizzapalassa kiinni?Palstalaisten käytös vaihtelee suuresti olosuhteiden mukaan, ja niinpä jokaisella lajilla on omat tapansa viestiä, parveilla, synnyttää tai jopa hoidattaa hampaitaan.
Oliks toi olevinaan joku aforismi jonka lausut toinen käsi housuissa ja toinen pizzapalassa kiinni?
Ihan hyvin voi slaissata...sanoppa toi italialaisille niin saat Mafian kiNppuusPizzaa ei pitäsi mennä slaissaamaaan.
Ihan hyvin voi slaissata...sanoppa toi italialaisille niin saat Mafian kiNppuus
Eiku pizzapalan jälkeen Rättis laittaa kätensä housujen takapuolen sisälle..ilme on kyllä muuten sama kuin Al Bandylla vai miten ton nimi lausuttiinkaanAi nuin vai...pizzaslaissi jo syötynä...katso liitettä 3928
Jäbä yrittää ärsyttää vaan et onnistuVain amatöörimafialaiset slaissaa kyselemättä.
Jäbä yrittää ärsyttää vaan et onnistu
Iso halaus & rutistus murunenHuomenta
Vai oisko se jo päivää?
Whateva, viimeyö meni reisille..''sain'' taas eilen kuulla tai lukea tekstareina siitä millainen kylmä ja tunteeton ja pahapaha ihminen olen ja jopa teoista mitä en ole tehnyt tai mihin en ole syyllistynyt ja kaikki vain siksi, että kerrankin uskalsin seistä koko pienen mittani täydeltä ja vaatia itselleni kuuluvia velkoja maksettavaksi.
Onhan se toki kurjaa, jos vein toiselta ens viikon juomarahat...mutta mä tartten ne rahat myös itse huomenna.
Joo ja tunnen syyllisyyttä, en kyllä osaa sen paremmin sanoa että miksi...kai sitä vaan ei oo oikein tottunut pitämään puoliaan vielä tarpeeks...
...ja isolta puolelta luin olevani Tikkakoskella lentonäytöstä katsomassa jonkun miehen kanssa?
Olisinkin, siis katsomassa, eilen näytettiin suoraa lähetystä ISn sivulla ja hienosti oli yleisöä ja hieno oli näytöskin.
Ei kai sun vkonloppu sentään noin menny, just oot toipumassa tai sairastanu tai jotain?