Mä just laitoin pyykkikoneen päälle eli pyykkärimuijan hommat jatkuvat.Pyykkikone sanoi naks eli ahteri ylös sohvalta. Kivaa päivää kaikille,
Edelleenkin oon ikionnellinen että moinen masiina on keksitty
Mä just laitoin pyykkikoneen päälle eli pyykkärimuijan hommat jatkuvat.Pyykkikone sanoi naks eli ahteri ylös sohvalta. Kivaa päivää kaikille,
Sääsken näköinen vähän, mutta ei kuitenkaan se ole???Mikäs himputtilainen on semmonen öttiäinen joka lentää raahaten perässään ainakin kolomen sentin pituista piikkiä??!!!!
Mulla on parit juhlat, heinäkuussa pitäis mennä synttäreille ja samalla ollaan suunniteltu sisarusten kesken puutarhajuhlia ja vaan sisaruksille+perheilleMeillä ei oo yksiäkään sukujuhlia koko kesänä. Tylsää, kun ei näe sukulaisia. Ja sekin on tylsää että jää paitsi kaikista juhlaherkuista.
*halaa lämpimästi*Huomenta
Vai oisko se jo päivää?
Whateva, viimeyö meni reisille..''sain'' taas eilen kuulla tai lukea tekstareina siitä millainen kylmä ja tunteeton ja pahapaha ihminen olen ja jopa teoista mitä en ole tehnyt tai mihin en ole syyllistynyt ja kaikki vain siksi, että kerrankin uskalsin seistä koko pienen mittani täydeltä ja vaatia itselleni kuuluvia velkoja maksettavaksi.
Onhan se toki kurjaa, jos vein toiselta ens viikon juomarahat...mutta mä tartten ne rahat myös itse huomenna.
Joo ja tunnen syyllisyyttä, en kyllä osaa sen paremmin sanoa että miksi...kai sitä vaan ei oo oikein tottunut pitämään puoliaan vielä tarpeeks...
...ja isolta puolelta luin olevani Tikkakoskella lentonäytöstä katsomassa jonkun miehen kanssa?
Olisinkin, siis katsomassa, eilen näytettiin suoraa lähetystä ISn sivulla ja hienosti oli yleisöä ja hieno oli näytöskin.
No just tommonen! Ja hyyyi hiisi, liiskasit sen päähäs?! Pläh*puistatus*....mutta toi on niin häijyn näköinen tapaus että taitaa mennä sisätiloissa olo luimistellen ja tarkkaillen... Kiesus, voikse tulla ja pistää sillä piikillään??!!!!*kauhistuu*Sääsken näköinen vähän, mutta ei kuitenkaan se ole???
En tiiä, mutta pari viikkoa sitten sellanen pörähti hiuksiini ja sotki samantien ittensä niihin ja itte paniikissa kiekuen liiskasin sen päähäni!
No niin löytyy...vuosia muuta kuullut itestäni kuin pahoja sanoja...toki aina välillä sanotaan jotain hyvää, mutta juur kun alan aattelemaan, että no jospa ne välit tästä vielä suttaantuis ja vois olla kaveria niin meneekin matto nopeemmin jalkojen alta kuin silmät kerkee räpsähtää kiinni ja auki...ja taas ollaan rähmällään ihmettelemässä...ja leukaa pystyyn siellä, nainen! Kuten tiiätkin niin mielensäpahoittajia aina riittää ja löytyy, jopa ihan lähipiiristäkin
No mä kanssa aattelin miten mahtavaa olis olla kyydissä sillon, kun ne teki niitä silmukoita...saattais kuulua ''pientä'' kiekumista yläilmoissaMäkin kattoin eilen Tikkakosken lentonäytöksiä! Voi vitsivoo kun oisko ihan huippua päästä kyytiin - nevöevögonnahäppen - ja kamalaa sitä mahdollista korkeeta ääntä mikä vois ehken kirvasta ilmoille!
Kyllä, yläpäähänNo just tommonen! Ja hyyyi hiisi, liiskasit sen päähäs?! Pläh*puistatus*....mutta toi on niin häijyn näköinen tapaus että taitaa mennä sisätiloissa olo luimistellen ja tarkkaillen... Kiesus, voikse tulla ja pistää sillä piikillään??!!!!*kauhistuu*
Niin.No niin löytyy...vuosia muuta kuullut itestäni kuin pahoja sanoja...toki aina välillä sanotaan jotain hyvää, mutta juur kun alan aattelemaan, että no jospa ne välit tästä vielä suttaantuis ja vois olla kaveria niin meneekin matto nopeemmin jalkojen alta kuin silmät kerkee räpsähtää kiinni ja auki...ja taas ollaan rähmällään ihmettelemässä
No mä kanssa aattelin miten mahtavaa olis olla kyydissä sillon, kun ne teki niitä silmukoita...saattais kuulua ''pientä'' kiekumista yläilmoissa
Mä jäin myt vaan jumittaan siihen ajatukseen että jos se öhkis vaikka tuikkaseekin peräpäänsä ihon alle niin siunaajavarjele sitä huutoa ja mahdollista pattiaKyllä, yläpäähän
Hiuksiin liiskasin kun mitäs tuli iholle silleen
Mä en usko ett ne pistää, oisko jonkin sortin pelote?
Vai sitä kyllä mietin jos se on se mäntypistiäinen, että pistääks ne??
Juu nyt nenu kohti tulevaisuuttaJoo-o, ei sitä menneisyyttä kannata sivuuttaa vaan se kannattaa hyväksyä ja selvittää itselleen jotta voi katsoa eteenpäin uteliaan luottavaisena siitä että on juuri oikeanlainen ihmisenä.
Ottaaks suakin kovassa autokyydissä kun mennään ylämäestä nopeeta alamäkeen?Mietipä kuule sitä masuperhosten määrää!!!*hihkuu* No eipä tartte kuin aatella vaan hurukyytiä niin johan kouraisee iiiihanasti
Niin ja mieti jos niitä ois yhtä paljon kimpussa kuin hyttysiä ulkonaMiksei se sukupuuttomus voinu kohdistua tommosiinkin öttiäisiin? Mitä nuilla tekkee, ei niin mitään*jupisee*
Olit sä eilen siellä Tikkakoskella?muutama vuosi sitten jämijärvellä oli oikeita lentokoneita näytöksessä. en siis kauheesti arvosta näitä nykyajan lentäviä tietokoneita.
E mietiNiin ja mieti jos niitä ois yhtä paljon kimpussa kuin hyttysiä ulkona
en ollu. menen taas jämijärvelle kun siellä jotain järjestellään.Olit sä eilen siellä Tikkakoskella?
Siellä pitäs olla tänäänkin joku näytös kaiketi...pitäs joskus päästä kattomaan!
Tää on psykologinen tosiasia, että muuten mietitE mieti
Yläkojdalle:Juu nyt nenu kohti tulevaisuutta
Ottaaks suakin kovassa autokyydissä kun mennään ylämäestä nopeeta alamäkeen?
Ok, aattelin vaan kun et näkynyt täällä koko päivänä ja joo tiedän että toi kuulostaa siltä niinkun täällä pitäs elää 24/7...vaan kun en tarkota sitäen ollu. menen taas jämijärvelle kun siellä jotain järjestellään.
Mä nauran joka kerta ihan vääränä, kun tulee sellasia mäkiäAlakohdalle: arvaa vaan kuin paljon. Oikeesti - tekee höpöä kyllä ja ihasama onko kuskina vai vänkärinä
Tää on psykologinen tosiasia, että muuten mietit
Tai sanotaan näin: Kisu, älä mieti sitä sääsken kokoa tai sääskeä tai mikä öttiäinen se olikaan, äläkä missään tapauksessa mieti sitä kokoa ja hyttysten määrää ja sitä jos niitä öttiäisiä olis ulkona yhtä paljon aina varjopaikoissa sekä iltaisin, kuin hyttysiä
en tiiä onko isompi vai pienempi. mutta se ei ole ainakaan uusien ilmavoimien koneitten esittely ja kauppapaikka niinkun nyt tuo tikkakoski.Ok, aattelin vaan kun et näkynyt täällä koko päivänä ja joo tiedän että toi kuulostaa siltä niinkun täällä pitäs elää 24/7...vaan kun en tarkota sitä
Mutta anyway, pitäs joskus päästä jonnekin tommoseen tapahtumaan!
Onks se Jämijärven tapahtuma jotenki pienempi sitten, en oo moisesta koskaan kuullut ees?