The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Huomenta:notworthy:
Vai oisko se jo päivää?o_O

Whateva, viimeyö meni reisille..''sain'' taas eilen kuulla tai lukea tekstareina siitä millainen kylmä ja tunteeton ja pahapaha ihminen olen ja jopa teoista mitä en ole tehnyt tai mihin en ole syyllistynyt ja kaikki vain siksi, että kerrankin uskalsin seistä koko pienen mittani täydeltä ja vaatia itselleni kuuluvia velkoja maksettavaksi.
Onhan se toki kurjaa, jos vein toiselta ens viikon juomarahat(n)...mutta mä tartten ne rahat myös itse huomenna.
Joo ja tunnen syyllisyyttä, en kyllä osaa sen paremmin sanoa että miksi...kai sitä vaan ei oo oikein tottunut pitämään puoliaan vielä tarpeeks...

...ja isolta puolelta luin olevani Tikkakoskella lentonäytöstä katsomassa jonkun miehen kanssa?o_O
Olisinkin, siis katsomassa, eilen näytettiin suoraa lähetystä ISn sivulla ja hienosti oli yleisöä ja hieno oli näytöskin.:rolleyes:

Mikäs himputtilainen on semmonen öttiäinen joka lentää raahaten perässään ainakin kolomen sentin pituista piikkiä??!!!!

Sillä toi sai aikaseksi täällä ihan pysäyttävän kiljumisreaktion tirpanalla. Jäi vessassa käynti siihen ja kun mä ehdin paikallistaa sen pirulaisen niin johan suhahti kiukkusena jonnekin matkoihinsa. Luurailee varppina jossain:cautious:

Mikäs himputtilainen on semmonen öttiäinen joka lentää raahaten perässään ainakin kolomen sentin pituista piikkiä??!!!!
Sääsken näköinen vähän, mutta ei kuitenkaan se ole???
En tiiä, mutta pari viikkoa sitten sellanen pörähti hiuksiini ja sotki samantien ittensä niihin ja itte paniikissa kiekuen liiskasin sen päähäni!:eek:

Meillä ei oo yksiäkään sukujuhlia koko kesänä. Tylsää, kun ei näe sukulaisia. Ja sekin on tylsää että jää paitsi kaikista juhlaherkuista. :oops:
Mulla on parit juhlat, heinäkuussa pitäis mennä synttäreille ja samalla ollaan suunniteltu sisarusten kesken puutarhajuhlia ja vaan sisaruksille+perheille:)

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Huomenta:notworthy:
Vai oisko se jo päivää?o_O

Whateva, viimeyö meni reisille..''sain'' taas eilen kuulla tai lukea tekstareina siitä millainen kylmä ja tunteeton ja pahapaha ihminen olen ja jopa teoista mitä en ole tehnyt tai mihin en ole syyllistynyt ja kaikki vain siksi, että kerrankin uskalsin seistä koko pienen mittani täydeltä ja vaatia itselleni kuuluvia velkoja maksettavaksi.
Onhan se toki kurjaa, jos vein toiselta ens viikon juomarahat(n)...mutta mä tartten ne rahat myös itse huomenna.
Joo ja tunnen syyllisyyttä, en kyllä osaa sen paremmin sanoa että miksi...kai sitä vaan ei oo oikein tottunut pitämään puoliaan vielä tarpeeks...

...ja isolta puolelta luin olevani Tikkakoskella lentonäytöstä katsomassa jonkun miehen kanssa?o_O
Olisinkin, siis katsomassa, eilen näytettiin suoraa lähetystä ISn sivulla ja hienosti oli yleisöä ja hieno oli näytöskin.:rolleyes:
*halaa lämpimästi*

Huomentapäivää pörrönen :)
...ja leukaa pystyyn siellä, nainen! Kuten tiiätkin niin mielensäpahoittajia aina riittää ja löytyy, jopa ihan lähipiiristäkin. Nyt seisot vain vankasti jaloillasi pysty päin ja annat vihdoinkin sisäisen ja vahvan rauhan tulla itseesi. Periksi et anna!

Mäkin kattoin eilen Tikkakosken lentonäytöksiä:)! Voi vitsivoo kun oisko ihan huippua päästä kyytiin - nevöevögonnahäppen:D - ja kamalaa sitä mahdollista korkeeta ääntä mikä vois ehken kirvasta ilmoille:D! Mutta on ne vaan taitavia lentäjiä:love:! Ja keli todellakin suosi koko väkeä :)

Sääsken näköinen vähän, mutta ei kuitenkaan se ole???
En tiiä, mutta pari viikkoa sitten sellanen pörähti hiuksiini ja sotki samantien ittensä niihin ja itte paniikissa kiekuen liiskasin sen päähäni!:eek:
No just tommonen! Ja hyyyi hiisi, liiskasit sen päähäs?! Pläh*puistatus*....mutta toi on niin häijyn näköinen tapaus että taitaa mennä sisätiloissa olo luimistellen ja tarkkaillen... Kiesus, voikse tulla ja pistää sillä piikillään??!!!!:eek:*kauhistuu*

...ja leukaa pystyyn siellä, nainen! Kuten tiiätkin niin mielensäpahoittajia aina riittää ja löytyy, jopa ihan lähipiiristäkin
No niin löytyy...vuosia muuta kuullut itestäni kuin pahoja sanoja...toki aina välillä sanotaan jotain hyvää, mutta juur kun alan aattelemaan, että no jospa ne välit tästä vielä suttaantuis ja vois olla kaveria niin meneekin matto nopeemmin jalkojen alta kuin silmät kerkee räpsähtää kiinni ja auki...ja taas ollaan rähmällään ihmettelemässä:notworthy:
Mäkin kattoin eilen Tikkakosken lentonäytöksiä:)! Voi vitsivoo kun oisko ihan huippua päästä kyytiin - nevöevögonnahäppen:D - ja kamalaa sitä mahdollista korkeeta ääntä mikä vois ehken kirvasta ilmoille:D!
No mä kanssa aattelin miten mahtavaa olis olla kyydissä sillon, kun ne teki niitä silmukoita...saattais kuulua ''pientä'' kiekumista yläilmoissa:ROFLMAO:

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
No just tommonen! Ja hyyyi hiisi, liiskasit sen päähäs?! Pläh*puistatus*....mutta toi on niin häijyn näköinen tapaus että taitaa mennä sisätiloissa olo luimistellen ja tarkkaillen... Kiesus, voikse tulla ja pistää sillä piikillään??!!!!:eek:*kauhistuu*
Kyllä, yläpäähän:D
Hiuksiin liiskasin kun mitäs tuli iholle silleen:eek:

Mä en usko ett ne pistää, oisko jonkin sortin pelote?
Vai sitä kyllä mietin jos se on se mäntypistiäinen, että pistääks ne??:confused:

No niin löytyy...vuosia muuta kuullut itestäni kuin pahoja sanoja...toki aina välillä sanotaan jotain hyvää, mutta juur kun alan aattelemaan, että no jospa ne välit tästä vielä suttaantuis ja vois olla kaveria niin meneekin matto nopeemmin jalkojen alta kuin silmät kerkee räpsähtää kiinni ja auki...ja taas ollaan rähmällään ihmettelemässä:notworthy:

No mä kanssa aattelin miten mahtavaa olis olla kyydissä sillon, kun ne teki niitä silmukoita...saattais kuulua ''pientä'' kiekumista yläilmoissa:ROFLMAO:
Niin.
Eihän sitä yhdessä eikä kahdessakaan yössä pääse eroon siitä altavastaajanaolosta mitä on joutunut tahtomattaan perässään vetämään ja sietämään. Mutta oon varma siitä että onnistut ajan kanssa sekä kaikkien läheistesi tukemana kääntämään noi kokemasi asiat voimavaraksi:). Joo-o, ei sitä menneisyyttä kannata sivuuttaa vaan se kannattaa hyväksyä ja selvittää itselleen jotta voi katsoa eteenpäin uteliaan luottavaisena siitä että on juuri oikeanlainen ihmisenä:).

Mietipä kuule sitä masuperhosten määrää!!!*hihkuu* No eipä tartte kuin aatella vaan hurukyytiä niin johan kouraisee iiiihanasti:love::D

Kyllä, yläpäähän:D
Hiuksiin liiskasin kun mitäs tuli iholle silleen:eek:

Mä en usko ett ne pistää, oisko jonkin sortin pelote?
Vai sitä kyllä mietin jos se on se mäntypistiäinen, että pistääks ne??:confused:
Mä jäin myt vaan jumittaan siihen ajatukseen että jos se öhkis vaikka tuikkaseekin peräpäänsä ihon alle niin siunaajavarjele sitä huutoa ja mahdollista pattia:eek::eek:

Miksei se sukupuuttomus voinu kohdistua tommosiinkin öttiäisiin? Mitä nuilla tekkee, ei niin mitään*jupisee*

Joo-o, ei sitä menneisyyttä kannata sivuuttaa vaan se kannattaa hyväksyä ja selvittää itselleen jotta voi katsoa eteenpäin uteliaan luottavaisena siitä että on juuri oikeanlainen ihmisenä:).
Juu nyt nenu kohti tulevaisuutta:D
Eilen saan taas annoksen menneisyyden muistoista, että teki mieli oksentaa:cautious:

Mietipä kuule sitä masuperhosten määrää!!!*hihkuu* No eipä tartte kuin aatella vaan hurukyytiä niin johan kouraisee iiiihanasti:love::D
Ottaaks suakin kovassa autokyydissä kun mennään ylämäestä nopeeta alamäkeen?:ROFLMAO:

Tää on psykologinen tosiasia, että muuten mietit:D
Tai sanotaan näin: Kisu, älä mieti sitä sääsken kokoa tai sääskeä tai mikä öttiäinen se olikaan, äläkä missään tapauksessa mieti sitä kokoa ja hyttysten määrää ja sitä jos niitä öttiäisiä olis ulkona yhtä paljon aina varjopaikoissa sekä iltaisin, kuin hyttysiä:X3:

en ollu. menen taas jämijärvelle kun siellä jotain järjestellään.
Ok, aattelin vaan kun et näkynyt täällä koko päivänä ja joo tiedän että toi kuulostaa siltä niinkun täällä pitäs elää 24/7:ROFLMAO:...vaan kun en tarkota sitä:cautious:

Mutta anyway, pitäs joskus päästä jonnekin tommoseen tapahtumaan!
Onks se Jämijärven tapahtuma jotenki pienempi sitten, en oo moisesta koskaan kuullut ees?

Tää on psykologinen tosiasia, että muuten mietit:D
Tai sanotaan näin: Kisu, älä mieti sitä sääsken kokoa tai sääskeä tai mikä öttiäinen se olikaan, äläkä missään tapauksessa mieti sitä kokoa ja hyttysten määrää ja sitä jos niitä öttiäisiä olis ulkona yhtä paljon aina varjopaikoissa sekä iltaisin, kuin hyttysiä:X3:
giphy (21).gif
Kits nyvaa maanperusteellisesti:cautious:
Oman osuuteni psykologiasta oon kahlannu kiitettävästi läpi muttamutta tarvii tolleen tulla *tuhisee*...että miettiös ihavaan keskenänsä sielläkin :D

Ok, aattelin vaan kun et näkynyt täällä koko päivänä ja joo tiedän että toi kuulostaa siltä niinkun täällä pitäs elää 24/7:ROFLMAO:...vaan kun en tarkota sitä:cautious:

Mutta anyway, pitäs joskus päästä jonnekin tommoseen tapahtumaan!
Onks se Jämijärven tapahtuma jotenki pienempi sitten, en oo moisesta koskaan kuullut ees?
en tiiä onko isompi vai pienempi. mutta se ei ole ainakaan uusien ilmavoimien koneitten esittely ja kauppapaikka niinkun nyt tuo tikkakoski.

• Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä