The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

en tiiä onko isompi vai pienempi. mutta se ei ole ainakaan uusien ilmavoimien koneitten esittely ja kauppapaikka niinkun nyt tuo tikkakoski.
Ok, eiku mietin tuota Tikkakoskea ja sen yleisömäärää, että näytti aika ahtaalta...mulle siis...kun en niin hirveesti välitä olla isojen massojen seassa.
Pittää sitä happee saada sentään:oops:

Huomenta:notworthy:
Vai oisko se jo päivää?o_O

Whateva, viimeyö meni reisille..''sain'' taas eilen kuulla tai lukea tekstareina siitä millainen kylmä ja tunteeton ja pahapaha ihminen olen ja jopa teoista mitä en ole tehnyt tai mihin en ole syyllistynyt ja kaikki vain siksi, että kerrankin uskalsin seistä koko pienen mittani täydeltä ja vaatia itselleni kuuluvia velkoja maksettavaksi.
Onhan se toki kurjaa, jos vein toiselta ens viikon juomarahat(n)...mutta mä tartten ne rahat myös itse huomenna.
Joo ja tunnen syyllisyyttä, en kyllä osaa sen paremmin sanoa että miksi...kai sitä vaan ei oo oikein tottunut pitämään puoliaan vielä tarpeeks...

...ja isolta puolelta luin olevani Tikkakoskella lentonäytöstä katsomassa jonkun miehen kanssa?o_O
Olisinkin, siis katsomassa, eilen näytettiin suoraa lähetystä ISn sivulla ja hienosti oli yleisöä ja hieno oli näytöskin.:rolleyes:
Iso halaus & rutistus murunen

Huomenta. Aloin eilen kokeilemaan kesäisiä drinkkejä juhannusseuralle. Ei oikein sopivaa tahtonut löytyä joten aikas paljon niitä joutui maistelemaan:ROFLMAO:
Naapuriinkin tuli eksyttyä ja isolle kirkolle taksi kuskasi viel jatkoille.
Onneksi kukaan ei löytänyt meille jalkapalloa kun kovasti oltiin viel pelaamaan menossa.
Mukava ilta vaik kuiteista päätellen olen ollut ainoa jolla oli kortti matkassa.

Yhteistyössä