Dodih, kuules. Paas omin sanankääntein selittäen että. Ooksää kunnossa? Mikä olo? Henki kulkee ja silleen, eikä kolota pahemmin mistään vai joko pitää lähtee kärräämään jonnekin?
Dodih, kuules. Paas omin sanankääntein selittäen että. Ooksää kunnossa? Mikä olo? Henki kulkee ja silleen, eikä kolota pahemmin mistään vai joko pitää lähtee kärräämään jonnekin?
huomenna taas verikokeisiin ja sitte katellaan minne saa mennä.Dodih, kuules. Paas omin sanankääntein selittäen että. Ooksää kunnossa? Mikä olo? Henki kulkee ja silleen, eikä kolota pahemmin mistään vai joko pitää lähtee kärräämään jonnekin?
Tuut mun kanssa kattomaan sitä kämppää*antaa luvan kotilääkärinä*huomenna taas verikokeisiin ja sitte katellaan minne saa mennä.
Tsemppiähuomenna taas verikokeisiin ja sitte katellaan minne saa mennä.
Onko tukka kipeenä nyt?Huomenta. Aloin eilen kokeilemaan kesäisiä drinkkejä juhannusseuralle. Ei oikein sopivaa tahtonut löytyä joten aikas paljon niitä joutui maistelemaan
Naapuriinkin tuli eksyttyä ja isolle kirkolle taksi kuskasi viel jatkoille.
Onneksi kukaan ei löytänyt meille jalkapalloa kun kovasti oltiin viel pelaamaan menossa.
Mukava ilta vaik kuiteista päätellen olen ollut ainoa jolla oli kortti matkassa.
Vähän. Kyl se tästä kun saa pekonia ja oikein paistettuja munia.Onko tukka kipeenä nyt?
Okei. Toivottavasti tulis selvyyttä asiaan eikä jäisi ihmettelyksi. Muutoinhan tommonen jää huolettamaan. Saikku mitä ilmeisimmin jatkunee eli otahan iisisti siellä sitten. Kissas kanssa ei harrasteta mitään ylimääräisiä ninjapotkuharjoituksia tai seiniin juoksemisia, verhotangoissa roikkumisia. Asja seleväkö?!huomenna taas verikokeisiin ja sitte katellaan minne saa mennä.
Niin, siis molemmilta puolilta paistettuja eikö?Vähän. Kyl se tästä kun saa pekonia ja oikein paistettuja munia.
Niin tekis mieli nähä tuo shöyKissas kanssa ei harrasteta mitään ylimääräisiä ninjapotkuharjoituksia tai seiniin juoksemisia, verhotangoissa roikkumisia. Asja seleväkö?!
Mä en ole ees kattonut tulevia säitä?Aika kurjat ilmat tulossa ennusteen mukaan,jos pittää paikkaansa.
Keskiviikko on ainut päivä millonka on hyvä sää. Muina päivinä sataa vettä & ukkostaa
Vettä tosin saakin sataa,mutta olis ees juhannuksena satamatta.
Mmmm...samaa oon kattonu täälläkin. Tässä kun ihmettelen leiriläisen varustuksia... Toisaalta jees kun sataa muttamutta. On tää auringonpaistekin ja lämpö niin ihanaa herkkua tähän aikaan. Kesä tuntuu vihdoinkin kesältä (eikä tartte kääriytyä villatakkiin ja - sukkiin kokonaan ) Suomen kesä kuitenkin niin lyhyt...Aika kurjat ilmat tulossa ennusteen mukaan,jos pittää paikkaansa.
Keskiviikko on ainut päivä millonka on hyvä sää. Muina päivinä sataa vettä & ukkostaa
Vettä tosin saakin sataa,mutta olis ees juhannuksena satamatta.
Jooh, kiva kävellä töihin ja kotiin jos vettä sataa urakalla,tänään on tosi nätti & aurinkoinen sää.Mä en ole ees kattonut tulevia säitä?
Nyt näyttäis olevan vielä kivan aurinkoinen sää ulkona, vaikkakin pilviä on liikenteessä myös riittävän paljon.
Joo,pittää tässä työvaatteita & kenkiä katella,varautua sateisiinMmmm...samaa oon kattonu täälläkin. Tässä kun ihmettelen leiriläisen varustuksia... Toisaalta jees kun sataa muttamutta. On tää auringonpaistekin ja lämpö niin ihanaa herkkua tähän aikaan. Kesä tuntuu vihdoinkin kesältä (eikä tartte kääriytyä villatakkiin ja - sukkiin kokonaan ) Suomen kesä kuitenkin niin lyhyt...
Testasin kuka olen Fingerporissa, olen: Rieti-KissaTestaa kuka olet Fingerporissa.
https://www.is.fi/viihde/art-2000000822033.html
oman testin tulos.
Olen Rieti-kissa (ei sit.), Heimo Vesan lemmikki! Päräyttävin hetkeni oli, kun löysin Heimon kätköistä kissanruohoa.
Väsyttää vaikka otin tirsat.Eiks ketään muuta väsytä? Mulla ei silmäty pysy auki. Pakko johtua kelistä!
onko homot jotenki huonompia ihmisiä?