The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Kohta se kesä loppuu:)
Kelloja siirretään taas takaisin talviaikaan su 29.10.2017.
Talviaikaan siirryttäessä kelloja siirretään tunti taaksepäin – klo 04:00 -> 03:00. Siirto siis tapahtuu lauantain ja sunnuntain välisenä yönä.
 
Tsuida duida sullekin :)!
Tiiätkö mitä?
Mä annan vinkin:
* * * * * * * *
*jammaileeketkuttelee*
:love:




Et hoksaa kuitenkaa joten...
Kyllä! Kylläkylläkyllä! Aamulla aikaisten - melkein mörkiäisaikaan, koko tienoo ihan vielä yöunillaan pimeän keskellä tumman tähtitaivaan alla - mä saan askeltaa unenpöpperöisessänipöwwöisessäni ensilumella:love:*huokaa*


...mutta mä heräsin kyllä melko vikkelästi kun huomasin reinon ikkunat. Ihan muutamaan toviin ei sitten ollutkaan niin ihastuttavan huokailuttavaa olotilaa vaan pikemminkin hyvin...lämpimiä ajatuksia aiheista 'ikijäähän jäätyneet auton ikkunat', 'japakiinalaiset raapat', 'kuinka monta lumiharjaa pitää autossa sekä auton ulkopuolella ja tarvittaessa ihan sisällä kodissakin olla? Monta:mad:!!'...

Jees, päivä takana, onnellinen mutta todella väsynyt. Kuulema - työkaverin läppä kotiinlähtiessäni - oon sänkyyn kannettavassa kunnossa :D:oops:

..voisinkin vaikka todella hyvin sinne unohtua(y), mutta hissutellaan päivä loppuun asti. Mukavaa, pehmeetä tiistaita sulle :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä