Ei aavistustakaan. Ei toi oikein valonheittimeltä näytä niin tutkaksi veikkaisin jos arvata pitää?Satutko tietää mikä vekotin on kuorma- auton edessä.
Toiseks alimmainen kuva
Savannilla: Ilmatorjuntamuseo, Tuusula
Mitä mä taas luin?Onpas tulinen mies...ei palella ainakaan enää
Eihän siinä kyllä niin lukenunna, ei sitten ollenkaanMitä mä taas luin?
Vituttaa, kusettaa eiku no olokhon. Vituttaa eikä sekään niin paha ole. Harmittaa. Se sana taitaa enemmän kuvata sitä. Tai no itseasiassa lopunperin olikin ihan mukava päivä.Väsyttää, ärsyttää, viluttaa, on pimeää, keljuttaa, janottaa, nälättää, ärsyttää uudelleen ja kolottaa ja... alkaisipa jo talvi ja vapaat ja sit heti perään kesä!
Pari asiaa täytyy oikaista tai ei oikaista vaan sanon ne.Nii-i. Lihaton lokakuukin on nyt peruttu! Mä tungin uuniin itsekuorruttamiani wingsejä. Saunan päälle voitelen ne voilla ja chilisoosilla ja päätyvät vielä grilliin makkaroiden ja pihvien seuraksi.
Tämsil keleil ihminen tarvitsee kunnon ruokaa eikä mitään pupunsafkoi!
Sanotko uudestaan?Örr örr
Sanotko uudestaan?
Älä ny viiti öristä siellä tolleenÖrr örr
Aaah, juu! Sanoit jotaki örinää!Örr örr
Aaah, juu! Sanoit jotaki örinää!
Hei kiva! Heti tulee örinää!
Reenaavat epekin edessäÄijjillä on naamat norsun vitulla, reenaakohan nuo peilin edessä
Emmä välttämättä koskis naapurin puskiin jos tulevat vähän mun puolelle, mutta siinä vaiheessa jos koko puska tulee niin voin kysästä naapurilta aikooko hän kerätä marjat itelleen vai saadaanko me ne.Elena ja Softy.
Te annoitte ohjeita janeuvoja niistä tuulen kuljettamista puun lehdistä par päivää sitten.
Muistatteko?
Nyt mulla olis toinen yhtä vakava kysymys.
Mun puolella, naapurin aidan vieressä kasvaa mulla vadelmia ja myös naapurilla kasvaa hänen puolella vadelmia, hänen puolellaan.
Saanko minä syödä hänen pensaista marjoja, jos pensaat kallistuvat mun puolelle.
ONKO MULLA MYÖS OIKEUS JA VELVOLLISUUS KIELTÄÄ NAAPURIA SYÖMÄSTÄ MARJOJA PENSAISTA, JOTKA KALLISUVAT HÄNEN PUOLELLEEN RAJAN MUN PUOLELTA.?
Joo,mutta ku ne marjat ovatkin isompia kuin alkukesän marjat.Emmä välttämättä koskis naapurin puskiin jos tulevat vähän mun puolelle, mutta siinä vaiheessa jos koko puska tulee niin voin kysästä naapurilta aikooko hän kerätä marjat itelleen vai saadaanko me ne.
Mun puolesta naapuri saa kerätä marjat oksista jotka menee heidän puolelleen mutta ei mulla ole mitään velvollisuutta kieltää ketään, oikeus voi olla, mutta emmä noin pikku asiassa alkais nillittämään.
Toissakesänä, ku oli hyvä Marja vuosi niin naapuri lupas mun poimia marjat, jotka riippu mun puolella.Emmä välttämättä koskis naapurin puskiin jos tulevat vähän mun puolelle, mutta siinä vaiheessa jos koko puska tulee niin voin kysästä naapurilta aikooko hän kerätä marjat itelleen vai saadaanko me ne.
Mun puolesta naapuri saa kerätä marjat oksista jotka menee heidän puolelleen mutta ei mulla ole mitään velvollisuutta kieltää ketään, oikeus voi olla, mutta emmä noin pikku asiassa alkais nillittämään.
Paha kai mun on sanoa mitä naapurisi haluaa sun tekevän tänä vuonna puskilleen, kysy siltäToissakesänä, ku oli hyvä Marja vuosi niin naapuri lupas mun poimia marjat, jotka riippu mun puolella.
Se ei oo sanonu mittään tänä vuonna niin siksi kysyn Sulta.
Ei se oo The ketjussa.Paha kai mun on sanoa mitä naapurisi haluaa sun tekevän tänä vuonna puskilleen, kysy siltä