vierailija
Runkkasitko verhoon?Örr örr
Runkkasitko verhoon?Örr örr
Runkkasitko verhoon?
Paheksu keskenäs vaan. Olin töissä.Paheksun, ketju oli tippunu sivulle 3, hävetkää
Mie oon ihan pihalla.Örf.
Maanantaifiilis.
Mie oon ihan pihalla.
Väsyttää, vois jo nukkua.
Väsyttää, ärsyttää, viluttaa, on pimeää, keljuttaa, janottaa, nälättää, ärsyttää uudelleen ja kolottaa ja... alkaisipa jo talvi ja vapaat ja sit heti perään kesä!
Ikäviä uutisia Suomen lomakansalle. Viimeisien sääennusteiden ja satelliittikuvien perusteella kesä on nyt virallisesti peruttu! Asiasta ensimmäisenä kertoin Suomen säävaimäätieteen laitos.Väsyttää, ärsyttää, viluttaa, on pimeää, keljuttaa, janottaa, nälättää, ärsyttää uudelleen ja kolottaa ja... alkaisipa jo talvi ja vapaat ja sit heti perään kesä!
mä kanssa mietin että kun on niin kylmä koko ajan, että pitäis varmaan kohta mennä ostamaan joku jäätävän iso ja kunnollinen pihvi ja syödä se jos vaikka roppa lämpenisNii-i. Lihaton lokakuukin on nyt peruttu! Mä tungin uuniin itsekuorruttamiani wingsejä. Saunan päälle voitelen ne voilla ja chilisoosilla ja päätyvät vielä grilliin makkaroiden ja pihvien seuraksi.
Tämsil keleil ihminen tarvitsee kunnon ruokaa eikä mitään pupunsafkoi!
Nams lihaa. Syödään se puokkiin.mä kanssa mietin että kun on niin kylmä koko ajan, että pitäis varmaan kohta mennä ostamaan joku jäätävän iso ja kunnollinen pihvi ja syödä se jos vaikka roppa lämpenis
joo jos jotain kunnollista riistalihaa onNams lihaa. Syödään se puokkiin.
Ei vielä voi. Yhdeksältä pitää kattoa Rööperi.Mie oon ihan pihalla.
Väsyttää, vois jo nukkua.
Mun pitää herätä 5.30. Viime yön nukuin huonosti.Ei vielä voi. Yhdeksältä pitää kattoa Rööperi.
Satutko tietää mikä vekotin on kuorma- auton edessä.Ei vielä voi. Yhdeksältä pitää kattoa Rööperi.