The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Väsyttää, ärsyttää, viluttaa, on pimeää, keljuttaa, janottaa, nälättää, ärsyttää uudelleen ja kolottaa ja... alkaisipa jo talvi ja vapaat ja sit heti perään kesä!
Ikäviä uutisia Suomen lomakansalle. Viimeisien sääennusteiden ja satelliittikuvien perusteella kesä on nyt virallisesti peruttu! Asiasta ensimmäisenä kertoin Suomen säävaimäätieteen laitos.
-Kylmää ja räntää riittää koko kesäksi. Hitto soikoon!, Suomen säävaimäätieteen laitoksen ylitiedottaja Lumi Vuori nyyhkyttää avoimesti kotisohvaltaan gluteenittomia sipsejä samalla ahnaasti kahdella kädellä syöden.
-Olen pahoillani! Kesäiset lomasuunnitelmat Suomessa kannattaa nyt vain unohtaa, suomen säävaimäätieteen laitoksen ylitiedottaja Lumi Vuori vielä huutaa ennen kuin sulkee ovensa itkien :oops:
 
Nii-i. Lihaton lokakuukin on nyt peruttu! Mä tungin uuniin itsekuorruttamiani wingsejä. Saunan päälle voitelen ne voilla ja chilisoosilla ja päätyvät vielä grilliin makkaroiden ja pihvien seuraksi.

Tämsil keleil ihminen tarvitsee kunnon ruokaa eikä mitään pupunsafkoi! :mad:
mä kanssa mietin että kun on niin kylmä koko ajan, että pitäis varmaan kohta mennä ostamaan joku jäätävän iso ja kunnollinen pihvi ja syödä se jos vaikka roppa lämpenis:cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: 0oo0 ja Softy
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä