HeipsPäivää kettinkiin.
Teetä ja parveketupakkaa täällä. mitäs muualla?
Maitoa kahvilla, pari keitettyä kananmunaa, villatakki ja villasukat ja väsyneen höperehkö olo
HeipsPäivää kettinkiin.
Teetä ja parveketupakkaa täällä. mitäs muualla?
Kiireinen päivä, muuten ok. Aamulla oli pientä ripottelua. Ei ole valkeena.Terve
Oliko kiva ja sujuva päivä?
Ja ennen kaikkea - oliko siellä aamulla maa valkeana?
mie luin tuon ripulina ja olin että voi kökkö...Kiireinen päivä, muuten ok. Aamulla oli pientä riputtelua. Ei ole valkeena.
Joo Mulla tuli yksi kirjain väärin.mie luin tuon ripulina ja olin että voi kökkö...
Mutta onneks tarkensin
Koetahan ottaa loppupäivä työpäivästäsi palautuen
Nöy hätä, kyllähän tuon ymmärtää oikein kunhan vaan osaa lukea oikeinJoo Mulla tuli yksi kirjain väärin.
Täällä vois sanoa, että maa on ruskeana.Joo Mulla tuli yksi kirjain väärin.
Höh. Onkohan lihas jumissa?Tööt!
Mulla on vähän hassu olo. Nappasin pari sirdaludia ja hulautin kylmän siiderin perään.
Kun en tajua mikä mun kinttua vaivaa! Tai lonkkaa. Kumpaakin on juilinut ja särkenyt pian vuoden mutta tänään oli mennä jalka alta ja seuraavana hetkenä halailin kaupan pakasteallasta yrittäen päättää mihin suuntaan uskallan liikkua ilman että joko pyörryn tai alan karjua kivusta.
Lihasrelaksantit auttavat. Vaiva ei siis liene tulehduksesta johtuva ainakaan?
Tuota...mä sinuna kävisin lääkärillä enkä ihmettelis tai odottelis oireiden loppumista tai lisääntymistä enää ollenkaan. Saati miettisi että mikähän kumma... Vuosi on pitkä aika.Tööt!
Mulla on vähän hassu olo. Nappasin pari sirdaludia ja hulautin kylmän siiderin perään.
Kun en tajua mikä mun kinttua vaivaa! Tai lonkkaa. Kumpaakin on juilinut ja särkenyt pian vuoden mutta tänään oli mennä jalka alta ja seuraavana hetkenä halailin kaupan pakasteallasta yrittäen päättää mihin suuntaan uskallan liikkua ilman että joko pyörryn tai alan karjua kivusta.
Lihasrelaksantit auttavat. Vaiva ei siis liene tulehduksesta johtuva ainakaan?
I feel for ya bro..voimia!Kävin kaupassa ku oli kaksi puutetta, unohdin ostaa kummankin
Nöyp, vaan viisauttaOnko noloa muuttaa heti aamusta arvauskeskuksen odotusaulaan ja ottaa vielä läppäri mukaan?
Yksityielle ei oikein ois rahaa, etenkään ennen kuin tietää että minkäsortin yksityiselle pitäisi mennä.
Käy uudestaan? Tee lista.Kävin kaupassa ku oli kaksi puutetta, unohdin ostaa kummankin
Ei ole. Mene vaan.Onko noloa muuttaa heti aamusta arvauskeskuksen odotusaulaan ja ottaa vielä läppäri mukaan?
Yksityielle ei oikein ois rahaa, etenkään ennen kuin tietää että minkäsortin yksityiselle pitäisi mennä.
Jos olet vaivasta kärsinyt jo vuoden niin ei kait sun tartte aamupäivystykseen mennä?Onko noloa muuttaa heti aamusta arvauskeskuksen odotusaulaan ja ottaa vielä läppäri mukaan?
Noku eihän se ny käskemällä tule, lumi siis...että siemaile vaan rauhassa teetäs ja opettele ootellessas vaikka steppaamaan..kerta kavios jo napsuttaa valmiiks*kuiskaa pienesti*Huhhahheijaa ja vihreetä teetä...!! Kaikkialla näyttää ja tuoksuu LUMELTA mutta kun ei, ei sitä taaskaan tuolla tule *naputtaa isolla kaviollaan lattiaan* nap nap ja tap tap, missäs se lumi taas viipyy, häh mitä täh??
Käy uudestaan? Tee lista.
Kylläsaistullakunmäsitäniinoottelenjosinnikkäästijatoivon!! *pipattaa*Noku eihän se ny käskemällä tule, lumi siis...että siemaile vaan rauhassa teetäs ja opettele ootellessas vaikka steppaamaan..kerta kavios jo napsuttaa valmiiks*kuiskaa pienesti*
En oo. Tulee jotenki jouhevammin ja kötsymmin liedellä. Eikä moinen uunihässäkkyys oo etes mun mieleen tullunnaOnko kukaan tehnyt keitettyjä munia uunissa?