The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Väsyttää, ärsyttää, viluttaa, on pimeää, keljuttaa, janottaa, nälättää, ärsyttää uudelleen ja kolottaa ja... alkaisipa jo talvi ja vapaat ja sit heti perään kesä!
Vituttaa, kusettaa eiku no olokhon. Vituttaa eikä sekään niin paha ole. Harmittaa. Se sana taitaa enemmän kuvata sitä. Tai no itseasiassa lopunperin olikin ihan mukava päivä.
Kunnes tulin kotiin..
Kotona tein kaalikääryleitä (ei riisiä) niin täytettä tuliki liian paljon. Tein niistä kaalipadan. Eli ei siinäkään sittenkään ollut mitään :devil:
Kele..
Tais ollakki vaan ihan ookoo päivä!
 
Nii-i. Lihaton lokakuukin on nyt peruttu! Mä tungin uuniin itsekuorruttamiani wingsejä. Saunan päälle voitelen ne voilla ja chilisoosilla ja päätyvät vielä grilliin makkaroiden ja pihvien seuraksi.

Tämsil keleil ihminen tarvitsee kunnon ruokaa eikä mitään pupunsafkoi! :mad:
Pari asiaa täytyy oikaista tai ei oikaista vaan sanon ne.
1.Kasviton kesäkuu (vs. lihaton lokakuu)
2. Wingsit tehdään että täysin maustamattomat JA suolaamattomat tsydeemit uppopaistetaan eli friteerataan, sitten niiden päälle kaadetaan se kastike mitä halutaan itse suosin ns. perinteistä joka on et siihen sulatetaan yksi osa voita ja toinen osa Texas Pete kastiketta. Muitakin hyvänmakuisia chilikastikkeita voi käyttää jos niitä edes on olemassa :D
 
vierailija
Elena ja Softy.
Te annoitte ohjeita janeuvoja niistä tuulen kuljettamista puun lehdistä par päivää sitten.
Muistatteko?

Nyt mulla olis toinen yhtä vakava kysymys.
Mun puolella, naapurin aidan vieressä kasvaa mulla vadelmia ja myös naapurilla kasvaa hänen puolella vadelmia, hänen puolellaan.
Saanko minä syödä hänen pensaista marjoja, jos pensaat kallistuvat mun puolelle.
ONKO MULLA MYÖS OIKEUS JA VELVOLLISUUS KIELTÄÄ NAAPURIA SYÖMÄSTÄ MARJOJA PENSAISTA, JOTKA KALLISUVAT HÄNEN PUOLELLEEN RAJAN MUN PUOLELTA.?
 
Elena ja Softy.
Te annoitte ohjeita janeuvoja niistä tuulen kuljettamista puun lehdistä par päivää sitten.
Muistatteko?

Nyt mulla olis toinen yhtä vakava kysymys.
Mun puolella, naapurin aidan vieressä kasvaa mulla vadelmia ja myös naapurilla kasvaa hänen puolella vadelmia, hänen puolellaan.
Saanko minä syödä hänen pensaista marjoja, jos pensaat kallistuvat mun puolelle.
ONKO MULLA MYÖS OIKEUS JA VELVOLLISUUS KIELTÄÄ NAAPURIA SYÖMÄSTÄ MARJOJA PENSAISTA, JOTKA KALLISUVAT HÄNEN PUOLELLEEN RAJAN MUN PUOLELTA.?
Emmä välttämättä koskis naapurin puskiin jos tulevat vähän mun puolelle, mutta siinä vaiheessa jos koko puska tulee niin voin kysästä naapurilta aikooko hän kerätä marjat itelleen vai saadaanko me ne.
Mun puolesta naapuri saa kerätä marjat oksista jotka menee heidän puolelleen mutta ei mulla ole mitään velvollisuutta kieltää ketään, oikeus voi olla, mutta emmä noin pikku asiassa alkais nillittämään.
 
vierailija
Emmä välttämättä koskis naapurin puskiin jos tulevat vähän mun puolelle, mutta siinä vaiheessa jos koko puska tulee niin voin kysästä naapurilta aikooko hän kerätä marjat itelleen vai saadaanko me ne.
Mun puolesta naapuri saa kerätä marjat oksista jotka menee heidän puolelleen mutta ei mulla ole mitään velvollisuutta kieltää ketään, oikeus voi olla, mutta emmä noin pikku asiassa alkais nillittämään.
Joo,mutta ku ne marjat ovatkin isompia kuin alkukesän marjat.
Mä haravoin nepuunlehdet mun pihalta, ei lennä enää naapureitten pihoille.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Emmä välttämättä koskis naapurin puskiin jos tulevat vähän mun puolelle, mutta siinä vaiheessa jos koko puska tulee niin voin kysästä naapurilta aikooko hän kerätä marjat itelleen vai saadaanko me ne.
Mun puolesta naapuri saa kerätä marjat oksista jotka menee heidän puolelleen mutta ei mulla ole mitään velvollisuutta kieltää ketään, oikeus voi olla, mutta emmä noin pikku asiassa alkais nillittämään.
Toissakesänä, ku oli hyvä Marja vuosi niin naapuri lupas mun poimia marjat, jotka riippu mun puolella.
Se ei oo sanonu mittään tänä vuonna niin siksi kysyn Sulta.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä