Mä luulin että toi jatkuu...mulla on näkkärin muruja sylissäMun syliin ei kannata istua. Mulla on harhailevat kädet.
https://giphy.com/Miltä sivulta sä otat näitä gifsejä? Kun kyllä mä nään gifsit giphy sivulta...ja muitten laittamana.
Soita Steven Seagalille että tulee narskuttamaan sun seuraks hetekkaaMitäs sitä keksis? Kaverilla on parempaa tekemistä eikä ole kotona.
Mutt mä nään toisten laittamat gifsit..miksen sun? Mä haluun nähdä sunkin gifsit
Saakelin.. *mutinaa jupinaa*Soita Steven Seagalille että tulee narskuttamaan sun seuraks hetekkaa
Mullakin näkyy lunalta vaan IMG, ei kuvaa.
Näkyykö nyt?Mutt mä nään toisten laittamat gifsit..miksen sun? Mä haluun nähdä sunkin gifsit
Onpas omituista. Miten te muut otatte ja laitatte ne kuvat?
Klikkaa hiiren kakkosta ja näytä kuva. toimiaako ?Mutt mä nään toisten laittamat gifsit..miksen sun? Mä haluun nähdä sunkin gifsit
ei ole hetkeen näkynyt täälläkään. ei luurissa eikä läppärissä.Näkyykö nyt?
joo mutta avautuu uuteen sivuun...mutt kiitos.Klikkaa hiiren kakkosta ja näytä kuva. toimiaako ?
Onpas omituista. Miten te muut otatte ja laitatte ne kuvat?
ei ole hetkeen näkynyt täälläkään. ei luurissa eikä läppärissä.
Hyvä tai siis ei tietenkään oo hyvä, mutta enpä oo ainoo.Ei mullakaan näy Lunan kuvat. Pitää avata kuva.
Ei näy.
Näkyykö nyt?
Olen aina kopioinu suoraan kuvan tähän, nyt kopioin kuvan osotteen ja painoin tota kuvanappulaa minne sen lisäsin.
klikkaat hiiren oikealla ja kopioi kuva, sitte vaan liität tänne palstan vastauskenttään ja lähetät.Onpas omituista. Miten te muut otatte ja laitatte ne kuvat?
Mulla tietsikassa firefox ja luurissa safari eikä kummassakaan näy.Chromella näkyy ja firefoxilla ei näy.