The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:oops:..tekis kyll...jep, pakastimeen vaan koko hörhö!
Mua pyydettiin tänään paneen kun tekee mieli ja sit olisin lähtenyt kotiin/kaupunkiin.
Ei oikein napannut. Vaikka tämä viimeisin taitaa olla sellainen kaveripanosuhde mitä olen aina vierastanut ja aatellut et ei ole mun juttu mutta...Asiat voi näköjään muuttua... En todellakaan tiedä.

Vattu että jotkut miehet osaa olla... Sanoin kyllä ettei tuntunut kauhean kivalta ja toinen sanoi ettei tarkoittanut niin. Niinpä niin.

Tässä biisissä sanotaan hyvin "aito rakkaus kun ei synny humalassa"

Miks toisen pitää sanoa että on ihastunut, tykkää ja haluaa tutustua paremmin, nähdä lapset jos ei kuitenkkan loppujen lopuksi ole valmis suhteeseen.

Ja joo, kotona vielä junnaan, äsken paistoi aurinko ja satoi kaatamalla. Kaupunkiin kyllä lähden koska Dingo :love:
 
Mua pyydettiin tänään paneen kun tekee mieli ja sit olisin lähtenyt kotiin/kaupunkiin.
Ei oikein napannut. Vaikka tämä viimeisin taitaa olla sellainen kaveripanosuhde mitä olen aina vierastanut ja aatellut et ei ole mun juttu mutta...Asiat voi näköjään muuttua... En todellakaan tiedä.

Vattu että jotkut miehet osaa olla... Sanoin kyllä ettei tuntunut kauhean kivalta ja toinen sanoi ettei tarkoittanut niin. Niinpä niin.

Tässä biisissä sanotaan hyvin "aito rakkaus kun ei synny humalassa"

Miks toisen pitää sanoa että on ihastunut, tykkää ja haluaa tutustua paremmin, nähdä lapset jos ei kuitenkkan loppujen lopuksi ole valmis suhteeseen.

Ja joo, kotona vielä junnaan, äsken paistoi aurinko ja satoi kaatamalla. Kaupunkiin kyllä lähden koska Dingo :love:
Jostain syystä miehet pystyy olemaan kovempia naisia kohtaan kun taas naiset yrittää ja räpistelee mutta jossain vaiheessa vaan ne voimat loppuu ja tulee vaan iso itku ja murhe.
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Mua pyydettiin tänään paneen kun tekee mieli ja sit olisin lähtenyt kotiin/kaupunkiin.
Ei oikein napannut. Vaikka tämä viimeisin taitaa olla sellainen kaveripanosuhde mitä olen aina vierastanut ja aatellut et ei ole mun juttu mutta...Asiat voi näköjään muuttua... En todellakaan tiedä.

Vattu että jotkut miehet osaa olla... Sanoin kyllä ettei tuntunut kauhean kivalta ja toinen sanoi ettei tarkoittanut niin. Niinpä niin.

Tässä biisissä sanotaan hyvin "aito rakkaus kun ei synny humalassa"

Miks toisen pitää sanoa että on ihastunut, tykkää ja haluaa tutustua paremmin, nähdä lapset jos ei kuitenkkan loppujen lopuksi ole valmis suhteeseen.

Ja joo, kotona vielä junnaan, äsken paistoi aurinko ja satoi kaatamalla. Kaupunkiin kyllä lähden koska Dingo :love:
Hiljaista oli kaupungilla. Olin siellä aamu viidestä puoleen päivään :)
 
*istuu syliin rauhottelemaan* No niin ja sitten ryhdistäydyt hyvä nainen, tässä mittää hampaita aleta toisillemme näyttämään:cautious:...paita pois ja näytä mieluummin ''keuhkot'':D
Yks kaheksankymppinen mummeli ihmetteli tätä lääketieteen kehitystä.
Nuorena likkana kun meni lääkäriin niin aina piti riisua vähintään paita. Nykyään riittää kun näyttää kieltä.
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä