Montako päätä sulla oikein on? Sä annoit aikasemmin jo omas mulle Sitä paitsi Päättömällä ei oo päätä, siksihän hän on pää-tön
Montako päätä sulla oikein on? Sä annoit aikasemmin jo omas mulle Sitä paitsi Päättömällä ei oo päätä, siksihän hän on pää-tön
Jos sitä kiinnostaa niin soittaa.Entäs jos toinenkin on? Mitäs sitten? Ja molemmat oottaa sen toisen soittoa...
Oopa sitten soittamati, pallo on sulla
Et sä mitään mussuta...mussu
Jep, tää hörhö lähtee puis mussuttamasta turhia...koliskaa te ihanat kivet keskenänne ja...paskanmarjat- rakasta ny perkele itteäs isosti ja suo sitä onnea itelles ja siinä samalla opi ja opettele rakastamaan elämää ja sen eteesi tuuppaamaa toistakin ihmistä ...!
Ei kumpikaan, vaan valkonen kelpaa. Sitä ei ollut vaihtoehtona.Mitä sie oot tummista miehistä mieltä, niinku silleen meinaan, että, jos on musta kalu ja siinä musta terska vai musta kalu ja siinä punainen terska, ettö kumpi niinku ois silmälle mukavampi?
Raksia ruutuun vaan
a) musta kalu ja musta terska [ ]
b) musta kalu ja punainen terska [ ]
Albiinon valkoinen?Ei kumpikaan, vaan valkonen kelpaa. Sitä ei ollut vaihtoehtona.
Vessaan.Kakkakkakkkakkkakkakkakkkkakakkakakka
Tuutko pyyhkii?Vessaan.
Mie hörpin ukon kans kahviaMihi kaik män.
Tuliko kakka ? JeeeKakkakkakkkakkkakkakkakkkkakakkakakka
En. Mutta voin paketoida koko alapään, ettei tule vahinkoa. Jeesusteippiä on kosolti.Tuutko pyyhkii?
katotaan sitte kun mulla on sun aivot.Sopii kyllä.
Tarvitaanko haarukkaa?
Ou beibe..
Taisit olla sinäkin sanotuspuolella.Ou beibe..
SanoituspuolellaTaisit olla sinäkin sanotuspuolella.
Tai tekemässä koreografioita.