The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.

Jep, tää hörhö lähtee puis mussuttamasta turhia(y)...koliskaa te ihanat kivet:rolleyes::love: keskenänne ja...paskanmarjat- rakasta ny perkele itteäs isosti ja suo sitä onnea itelles ja siinä samalla opi ja opettele rakastamaan elämää ja sen eteesi tuuppaamaa toistakin ihmistä :)...!
 
  • Tykkää
Reactions: epek

Jep, tää hörhö lähtee puis mussuttamasta turhia(y)...koliskaa te ihanat kivet:rolleyes::love: keskenänne ja...paskanmarjat- rakasta ny perkele itteäs isosti ja suo sitä onnea itelles ja siinä samalla opi ja opettele rakastamaan elämää ja sen eteesi tuuppaamaa toistakin ihmistä :)...!
Et sä mitään mussuta...mussu:unsure:
Kai sitä vaan yrittää selittää itelleen, vastarannankiiski kun on, että vaikkka sä olet oikeessa niin niin öö mä olen oikeemmassa vaikken oliskaan...käsitätsä? Mä nimittäin en oikein käsittänä mitä selitino_O, vaikka tiesin mitä yritin sanoa:notworthy:
 
vierailija
Mitä sie oot tummista miehistä mieltä, niinku silleen meinaan, että, jos on musta kalu ja siinä musta terska vai musta kalu ja siinä punainen terska, ettö kumpi niinku ois silmälle mukavampi?
Raksia ruutuun vaan :)
a) musta kalu ja musta terska [ ]
b) musta kalu ja punainen terska [ ]
Ei kumpikaan, vaan valkonen kelpaa. Sitä ei ollut vaihtoehtona.(n)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä