Mä en ainakaan saa, enkä mä sille mitään voiTunteet,sekä hyvässä & pahassa,enemmän tai vähemmän
Välillä hyvä tuntee,välillä taas voisi vähemmän.
Mut ei niitä pois saa sydämestään.
Mä en ainakaan saa, enkä mä sille mitään voiTunteet,sekä hyvässä & pahassa,enemmän tai vähemmän
Välillä hyvä tuntee,välillä taas voisi vähemmän.
Mut ei niitä pois saa sydämestään.
Täytyy olla tekosairas tyyppi. Missään sairaalassa ole ollut.Tukehu perkele paskaas
Softykin tartteis sellasen joten kerro hänelle että asiakkaat oottaa...ainakin muutamaMulla ois yks kaveri joka on mahtava pershieroja.
..no et tuota taija itekään kunnossa olla...Täytyy olla tekosairas tyyppi. Missään sairaalassa ole ollut.
No ei nyt ihan liioittelemaankaan tartte ruvetaOlis edes sellanen nappula että pääsis rättiksen maailmaan, ajattelisi vain perseitä ja purilaisia.
Perseet on ihania katella, mutta emmä Rättiksen ajatuksia haluais nähä välttämättäOlis edes sellanen nappula että pääsis rättiksen maailmaan, ajattelisi vain perseitä ja purilaisia.
Mutta se maailma tuntuu olevan helpompi ja täynnä mahdollisuuksia päivittäin.No ei nyt ihan liioittelemaankaan tartte ruveta
Eikä niille tarviikaan ...koska...ne tunteet ovat todella tärkeitä ja ne kasvattavat ja muokkaavat sua ihmisenä olemaan just tuommoinen ihana omanlaisesiMä en ainakaan saa, enkä mä sille mitään voi
Ootko varma että haluaisit semmosen nappulan ?Olis edes sellanen nappula että pääsis rättiksen maailmaan, ajattelisi vain perseitä ja purilaisia.
purilaisiinkin kyllästyy...Mutta se maailma tuntuu olevan helpompi ja täynnä mahdollisuuksia päivittäin.
Ei kai niitä tarviakkaaMä en ainakaan saa, enkä mä sille mitään voi
En. Mutta kokeiluversiona, kun tulis vaikea päivä itselle, niin painaisi sitä ja pääsisi sinappiparatiisiin.Ootko varma että haluaisit semmosen nappulan ?
AijaaMulla ois yks kaveri joka on mahtava pershieroja.
Nii mutku sattuu kun ne tunteet on ykspuolisiaEikä niille tarviikaan ...koska...ne tunteet ovat todella tärkeitä ja ne kasvattavat ja muokkaavat sua ihmisenä olemaan just tuommoinen ihana omanlaisesi
Ei siinä maailmassa.purilaisiinkin kyllästyy...
NiinpäNii mutku sattuu kun ne tunteet on ykspuolisia
Oisinkii ihanana niin sittenhän ne tunteet sais vastakaikua...nyt ne saa muuta kun vastarannankiisken kaikua
Perseitä ei kyllä kyllästy kattelemaan...perseitä siellä ja perseitä täällä, joka puolella perseitä *viheltelee hiljaa*purilaisiinkin kyllästyy...
Mä varaan sun aivot!! Sä saat mun, mutta varoituksen sana: Ihan tyhjää täynnä koko pää, että pidäppäx hauskaa!Olis kyllä kiva kokeilla jonkun toisen aivoja, että millasena maailman näkisi, kaikkihan sen näkee ja tuntee ihan eri vinkkelistä ja erilailla, elämän.
Greipin haitat on tiedetty kans kauan sitten, mutta sitäkään ei moni saa tietää ikinä. Lonkeroa viedään nyt tolkuttomat määrät ulkomaille, eikä siellä kaikki tiedä...Vain greippi on kielletty
No eikäpäs!Nii mutku sattuu kun ne tunteet on ykspuolisia
Oisinkii ihanana niin sittenhän ne tunteet sais vastakaikua...nyt ne saa muuta kun vastarannankiisken kaikua
Ei kyllästykäänPerseitä ei kyllä kyllästy kattelemaan...perseitä siellä ja perseitä täällä, joka puolella perseitä *viheltelee hiljaa*