The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tuli ikävä mummon karjalanpiirakoita.
Harmi ettei kukaan enää suvussa niitä tee. Kuoli hieno perinne mummon mukana.
Täytys kyllä opetella.
Mä oon tässä jo monen monta kertaa ajatellu ja suunnitellu tuota samaa eli tehdä ite karjalanpiirakoita:). Muttakun se pulikankalikka puuttuu ja se tuntuu olevan kiven takana:unsure:...


Ja mummut vaan on:love:...silloinkin kun...ovat aivan liian kaukana:unsure:....paittiettä - sydämessä ovat aina:)
 
Mä oon tässä jo monen monta kertaa ajatellu ja suunnitellu tuota samaa eli tehdä ite karjalanpiirakoita:). Muttakun se pulikankalikka puuttuu ja se tuntuu olevan kiven takana:unsure:...


Ja mummut vaan on:love:...silloinkin kun...ovat aivan liian kaukana:unsure:....paittiettä - sydämessä ovat aina:)
Juu. Olin aina mummon tyttö, siksi se mua kutsui. Asuttiin ihan lähellä ja se hoisi mua vauvasta kouluikään asti ja koulunkin jälkeen aina pienempänä menin mummolaan. Jos ei mummo ollut kotona niin oli tehnyt leivät tms valmiiksi ja jättänyt lapun pöydälle.
Sillä oli yli 20 lastenlasta mutta olin varmaan läheisin (yhden vanhemman serkkuni lisäksi, joka asui mummolassa) koska oltiin päivittäin yhdessä.
Oli hieno seurata kun pulikka heilui rivakasti ja rypytti nopeasti kuin ompelukone.
Varmaan jotenkin antoi mun välillä "auttaa".
Tykkäsin aina enemmän perunapiirakoista kuin riisi- mutta herkullisia molemmat tietenkin.
 
Mulla on ollut tässä viimeaikoina ihan hämmennyksiin asti mielessä mummi ja mummila:barefoot:...ja ihankamalankova ikävä:cry::love:...

Mistä lie nyt kumpuaa moinen, en tiijä, mutta...monesti oon nyt toivonut kuinka ihanaa olisi jutella mummille...tai ihan vaan jos vaikka voisin istua mummilan ulkorappusilla ja vain ahmia sitä maisemaa ja tuoksua ja tunnetta itseeni:love:....
 
Juu. Olin aina mummon tyttö, siksi se mua kutsui. Asuttiin ihan lähellä ja se hoisi mua vauvasta kouluikään asti ja koulunkin jälkeen aina pienempänä menin mummolaan. Jos ei mummo ollut kotona niin oli tehnyt leivät tms valmiiksi ja jättänyt lapun pöydälle.
Sillä oli yli 20 lastenlasta mutta olin varmaan läheisin (yhden vanhemman serkkuni lisäksi, joka asui mummolassa) koska oltiin päivittäin yhdessä.
Oli hieno seurata kun pulikka heilui rivakasti ja rypytti nopeasti kuin ompelukone.
Varmaan jotenkin antoi mun välillä "auttaa".
Tykkäsin aina enemmän perunapiirakoista kuin riisi- mutta herkullisia molemmat tietenkin.
Oi että sua onnellista:)...oot saanut aimo annoksen todella kantavaa mummo- rakkautta:love:...
 
Juu. Olin aina mummon tyttö, siksi se mua kutsui. Asuttiin ihan lähellä ja se hoisi mua vauvasta kouluikään asti ja koulunkin jälkeen aina pienempänä menin mummolaan. Jos ei mummo ollut kotona niin oli tehnyt leivät tms valmiiksi ja jättänyt lapun pöydälle.
Sillä oli yli 20 lastenlasta mutta olin varmaan läheisin (yhden vanhemman serkkuni lisäksi, joka asui mummolassa) koska oltiin päivittäin yhdessä.
Oli hieno seurata kun pulikka heilui rivakasti ja rypytti nopeasti kuin ompelukone.
Varmaan jotenkin antoi mun välillä "auttaa".
Tykkäsin aina enemmän perunapiirakoista kuin riisi- mutta herkullisia molemmat tietenkin.
Mä tykkään kanssa enemmän perunapiirakoista <3

Ihana mummo sulla ollunna :love:
Mä olin todella läheinen isänäidin kanssa, vietin siellä mummolassa aina kesät lapsena ja aika meni mummon rannassa uidessa ja kalastellessa:love:
 
Leikkasin suihkussa kyrvänkarvat, niin ne menee siitä kaivonkannesta läpi tuohon kielooon, näin karvat ei tuki viemäriä ja osan perskarvoista leikkasin kans, pitää parsii niitä myöhemmin.
Ellunen!!!!
Onko ihanpakonpakko???!!!

Mie en saa nyt tuota mielikuvaa ihan hevillä enkä humpalla tahi muullakaan puis verkkokalvoiltani:eek::notworthy:....jumalantährensentään...!!!
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic
Juu. Olin aina mummon tyttö, siksi se mua kutsui. Asuttiin ihan lähellä ja se hoisi mua vauvasta kouluikään asti ja koulunkin jälkeen aina pienempänä menin mummolaan. Jos ei mummo ollut kotona niin oli tehnyt leivät tms valmiiksi ja jättänyt lapun pöydälle.
Sillä oli yli 20 lastenlasta mutta olin varmaan läheisin (yhden vanhemman serkkuni lisäksi, joka asui mummolassa) koska oltiin päivittäin yhdessä.
Oli hieno seurata kun pulikka heilui rivakasti ja rypytti nopeasti kuin ompelukone.
Varmaan jotenkin antoi mun välillä "auttaa".
Tykkäsin aina enemmän perunapiirakoista kuin riisi- mutta herkullisia molemmat tietenkin.
Oi ihana mummo :love:
Ikävä tuli mummoo :love: :confused: ja äitiä
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä