Hyi kamala, minen mitään Antti Ruiskua kuuntele
Hyi kamala, minen mitään Antti Ruiskua kuuntele
Haastoin puhelimessa poikieni isälle riitaa...kai mä salaa toivon jopa että se tulis vaan päälle eikä uhkailis = lupailis..alkaa olemaan jo sellanen ''vitunko väliä'' - olo ihan kaikkeen. Jaksa olla enää surullinen.Mihi kaik män.
Mua pyydettiin tänään paneen kun tekee mieli ja sit olisin lähtenyt kotiin/kaupunkiin...tekis kyll...jep, pakastimeen vaan koko hörhö!
Miltä sivulta sä otat näitä gifsejä? Kun kyllä mä nään gifsit giphy sivulta...ja muitten laittamana.
Jostain syystä miehet pystyy olemaan kovempia naisia kohtaan kun taas naiset yrittää ja räpistelee mutta jossain vaiheessa vaan ne voimat loppuu ja tulee vaan iso itku ja murhe.Mua pyydettiin tänään paneen kun tekee mieli ja sit olisin lähtenyt kotiin/kaupunkiin.
Ei oikein napannut. Vaikka tämä viimeisin taitaa olla sellainen kaveripanosuhde mitä olen aina vierastanut ja aatellut et ei ole mun juttu mutta...Asiat voi näköjään muuttua... En todellakaan tiedä.
Vattu että jotkut miehet osaa olla... Sanoin kyllä ettei tuntunut kauhean kivalta ja toinen sanoi ettei tarkoittanut niin. Niinpä niin.
Tässä biisissä sanotaan hyvin "aito rakkaus kun ei synny humalassa"
Miks toisen pitää sanoa että on ihastunut, tykkää ja haluaa tutustua paremmin, nähdä lapset jos ei kuitenkkan loppujen lopuksi ole valmis suhteeseen.
Ja joo, kotona vielä junnaan, äsken paistoi aurinko ja satoi kaatamalla. Kaupunkiin kyllä lähden koska Dingo
On.Hyi hitto. Onkohan mulla refluksi.
Hiljaista oli kaupungilla. Olin siellä aamu viidestä puoleen päiväänMua pyydettiin tänään paneen kun tekee mieli ja sit olisin lähtenyt kotiin/kaupunkiin.
Ei oikein napannut. Vaikka tämä viimeisin taitaa olla sellainen kaveripanosuhde mitä olen aina vierastanut ja aatellut et ei ole mun juttu mutta...Asiat voi näköjään muuttua... En todellakaan tiedä.
Vattu että jotkut miehet osaa olla... Sanoin kyllä ettei tuntunut kauhean kivalta ja toinen sanoi ettei tarkoittanut niin. Niinpä niin.
Tässä biisissä sanotaan hyvin "aito rakkaus kun ei synny humalassa"
Miks toisen pitää sanoa että on ihastunut, tykkää ja haluaa tutustua paremmin, nähdä lapset jos ei kuitenkkan loppujen lopuksi ole valmis suhteeseen.
Ja joo, kotona vielä junnaan, äsken paistoi aurinko ja satoi kaatamalla. Kaupunkiin kyllä lähden koska Dingo
Tä?! Eikö sun piä tutkia ensin?On.
Diagnoosi maksaa 50 €, kiitos.
NoupTä?! Eikö sun piä tutkia ensin?
Sillon siellä ei ollut alkanut vielä menotHiljaista oli kaupungilla. Olin siellä aamu viidestä puoleen päivään
Jep. Tiedän kyllä homman nimen.Jostain syystä miehet pystyy olemaan kovempia naisia kohtaan kun taas naiset yrittää ja räpistelee mutta jossain vaiheessa vaan ne voimat loppuu ja tulee vaan iso itku ja murhe.
*istuu syliin rauhottelemaan* No niin ja sitten ryhdistäydyt hyvä nainen, tässä mittää hampaita aleta toisillemme näyttämään...paita pois ja näytä mieluummin ''keuhkot''
Aina väärässä paikassa tai ainakin väärään aikaanSillon siellä ei ollut alkanut vielä menot
Nyt vois olla jo eri meininki, Popeda 19.15 , Dingo 21.00
Niinpä niinAina väärässä paikassa tai ainakin väärään aikaan
Mun syliin ei kannata istua. Mulla on harhailevat kädet.*istuu syliin rauhottelemaan* No niin ja sitten ryhdistäydyt hyvä nainen, tässä mittää hampaita aleta toisillemme näyttämään...paita pois ja näytä mieluummin ''keuhkot''
Yks kaheksankymppinen mummeli ihmetteli tätä lääketieteen kehitystä.*istuu syliin rauhottelemaan* No niin ja sitten ryhdistäydyt hyvä nainen, tässä mittää hampaita aleta toisillemme näyttämään...paita pois ja näytä mieluummin ''keuhkot''