Softy
Mulla on nuo 2 selainta.Mulla tietsikassa firefox ja luurissa safari eikä kummassakaan näy.
Mulla on nuo 2 selainta.Mulla tietsikassa firefox ja luurissa safari eikä kummassakaan näy.
Ok, en tiedä sit mikä mättää.Mulla on nuo 2 selainta.
Yleensä kuvat näkyy ilman klikkausta.Ok, en tiedä sit mikä mättää.
Mulla tullut kuvat yleensä kun klikkaan sitä lisää kuva juttua. Tosin ei ihan aina kun näkynyt itelläkin joskus vaan se IMG juttu.
Joo, niin näkyy.Yleensä kuvat näkyy ilman klikkausta.
Varmaan, jos ei muualla niin kioskijonossaoon kuuden aikaan aamulla tulossa. kai sillonkin viä viimesiä ryömii.
Nappaa joku niistä ja päryytät sillä karkuun tukka hulmutenNokan edessä olis 5 motskaria mistä valita mieleisin kyyti
Mua kiinnostais sellanen kisa välillä missä ois miesten peppuja..ihan sama onko farkuilla tai vaikka reikäsissä kalsar...no eiiiiiijjj nyssentäs liiotella! No vaikka sellanen takaapäin otettu kuva missä miehellä on pyyhe lantiolla..Oisko nyt sopiva hetki kosiskella peppuskabailijoita, siis sellainen farkkupebatyyppinen
Ilmoittadu vastamaalla tähän viestiin tai yyveen, kaikki mukaan
Mulla on farkut mut kuvaa en laitaOisko nyt sopiva hetki kosiskella peppuskabailijoita, siis sellainen farkkupebatyyppinen
Ilmoittadu vastamaalla tähän viestiin tai yyveen, kaikki mukaan
Niin varmaan pitäis, yksi on nainen mut haittaaxe.Nappaa joku niistä ja päryytät sillä karkuun tukka hulmuten
Jee jee !!!!Mua kiinnostais sellanen kisa välillä missä ois miesten peppuja..ihan sama onko farkuilla tai vaikka reikäsissä kalsar...no eiiiiiijjj nyssentäs liiotella! No vaikka sellanen takaapäin otettu kuva missä miehellä on pyyhe lantiolla..
Älä siltä pölli, se on kuitenkin pahin vastus tappelussa Ota joltain mieheltä, ne on kuitenkin ihan liian hämillään reagoidakseen tarpeeks ajoissa yhtään mitenkään..Oot jo puolivälissä kohti auringonlaskua ennenkö ne tajuaa ees sulkea hämmästykseltään suunsaNiin varmaan pitäis, yksi on nainen mut haittaaxe.
En ole koskaan kokenut naisen kyytiäÄlä siltä pölli, se on kuitenkin pahin vastus tappelussa Ota joltain mieheltä, ne on kuitenkin ihan liian hämillään reagoidakseen tarpeeks ajoissa yhtään mitenkään..Oot jo puolivälissä kohti auringonlaskua ennenkö ne tajuaa ees sulkea hämmästykseltään suunsa