The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
klikkaat hiiren oikealla ja kopioi kuva, sitte vaan liität tänne palstan vastauskenttään ja lähetät.
Niin olen tehnykin.
Mutta paljastu että olen chromen kautta jossain ignognito-tilassa. Ihme juttu, enkä sitä osaa poistaa kun ei sitä nappulaa löydy mitä ohjeissa sanottiin painaa, että saa ppoistettua sen tilan.
Mutta palautin tietokoneen aiempaan tilaan, vaikka se tuskin autto asiaa. Ei varmaan näy vieläkään?
 
Mullapa näkkyy Luniksen gifsit(y)!*hihkuupomppiikoikkaloikkalehtii*

Näkyynäkyynäkynäkyy...ihan hetisuoraanputkeen!!!
Jeah:cool:!!

Aaaa...paittiettä...ompas harmitusmaksimus kun sulla ei sitten näykään:unsure:...mutta aattelepa semmosta kivaa että mäpä en pystykään laittaan gifsin gifsiä(y)! Eiks se oo jo hyvä juttu se hämitäkätäh?
 
Niin olen tehnykin.
Mutta paljastu että olen chromen kautta jossain ignognito-tilassa. Ihme juttu, enkä sitä osaa poistaa kun ei sitä nappulaa löydy mitä ohjeissa sanottiin painaa, että saa ppoistettua sen tilan.
Mutta palautin tietokoneen aiempaan tilaan, vaikka se tuskin autto asiaa. Ei varmaan näy vieläkään?
koititko tätä
https://support.google.com/chrome/answer/95464?co=GENIE.Platform=Desktop&hl=en
 
Niin olen tehnykin.
Mutta paljastu että olen chromen kautta jossain ignognito-tilassa. Ihme juttu, enkä sitä osaa poistaa kun ei sitä nappulaa löydy mitä ohjeissa sanottiin painaa, että saa ppoistettua sen tilan.
Mutta palautin tietokoneen aiempaan tilaan, vaikka se tuskin autto asiaa. Ei varmaan näy vieläkään?
nöyp
 
Mullapa näkkyy Luniksen gifsit(y)!*hihkuupomppiikoikkaloikkalehtii*

Näkyynäkyynäkynäkyy...ihan hetisuoraanputkeen!!!
Jeah:cool:!!

Aaaa...paittiettä...ompas harmitusmaksimus kun sulla ei sitten näykään:unsure:...mutta aattelepa semmosta kivaa että mäpä en pystykään laittaan gifsin gifsiä(y)! Eiks se oo jo hyvä juttu se hämitäkätäh?
Elvistelijä:cautious:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä