The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mua ei kande ymmärtää väärin. Siinä käy huonosti.
Pitsistä mä tykkään kuin hullu puurosta.
Olen tavallani kateellinen mr. Bitchille ja silti onnellinen molempien puolesta.

Routamisu on niitä joista en uskalla sanoa mitään.
 
vierailija
Mua ei kande ymmärtää väärin. Siinä käy huonosti.
Pitsistä mä tykkään kuin hullu puurosta.
Olen tavallani kateellinen mr. Bitchille ja silti onnellinen molempien puolesta.

Routamisu on niitä joista en uskalla sanoa mitään.
Ei hitto...mitä ny yhessä muijassa jollain palstalla on muka nii erikoista, että se sulkee sun suus ja ettet uskalla sanoa mitään?

Paskanjauhantaa taas menossa...
 
vierailija
Minua ei kukaan koskaan haasta uskalluksestani tai edes yritä sitä.
Ja mitä ihmeellistä yhdessä muijassa muka on?

Edellinen oli lasteni äiti.

Tuleva on parikumppanini.
No mitäpä et uskalla jostain pääosin lässyttävästä palstamuijasta sanoa? Mitä niin kummaa siinä muka on että sulta vetää sanat sivuun, vaikka niin kehut että sanoja ja taitoja sun muita löytyy tilanteeseen kuin tilanteeseen.

Tai annas olla, en haluu edes tietää.

Ja ethän sä mitään tosiaankaan uskalla. Et edes viinapäissäs.
 
No mitäpä et uskalla jostain pääosin lässyttävästä palstamuijasta sanoa? Mitä niin kummaa siinä muka on että sulta vetää sanat sivuun, vaikka niin kehut että sanoja ja taitoja sun muita löytyy tilanteeseen kuin tilanteeseen.

Tai annas olla, en haluu edes tietää.

Ja ethän sä mitään tosiaankaan uskalla. Et edes viinapäissäs.
Mun uskallukseni mitataan vasta kun eteen tulee ei- toivottu panssarivaunu.
Olen nähnyt semmoisen tositoimissa joten pelkään ihan perkeleesti, mutta en väisty.
 
vierailija
Mun uskallukseni mitataan vasta kun eteen tulee ei- toivottu panssarivaunu.
Olen nähnyt semmoisen tositoimissa joten pelkään ihan perkeleesti, mutta en väisty.
:D - tulihan se sieltä! Ootinkin jo milloin isket telaketjukalustopätemisuhoomisen..eipä mennyt kauaa.

Johan sun uskallukses jo tässä mitattiin. Hävisit sata nolla tolle lässytysmuijalle josta et uskalla mitään sanoa. Täytyy olla pelottava tapaus kyllä kun kyykäyttää jonkun panssarikessun...:D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä