Voin vakuuttaa, että en ole koskaan vilkaissut ainoankaan naarasotuksen vaatekaappiin. En edes vaimoni.Kiitos. Ei ole mutta nyt on liikaa painoa. Alkaa vaate valikoima huveta kun ovat pieniä. Ja muutenkin vaikuttaa olemiseen.
Sit sinun pitää viekoitella minut tai päinvastoin.Mä oisin kyllä ymmärtänyt!
Mutta kohta ei ole vaatteita mitä panna päälle.Voin vakuuttaa, että en ole koskaan vilkaissut ainoankaan naarasotuksen vaatekaappiin. En edes vaimoni.
Eikun omaan autoon. Jotain hassua ehkä on tosa kun seitsemänkymmenen prossan bonuksilla hinta on 900 vuodessa. Tai sit ei oo. Emmäätiedä!Toi on nimittäin vakuutusyhtiöstä kiinni.
Kasko ei o pakollinen paitti jos autorahoitus ei sitä vaadi.
Ittelläni on takana vähintään miljoona vahingotonta ajokilsaa ja jos sitä ei mitenkään huomioida niin vakuutusyhtiö vaihtuu ihavvitunnopeasti.
Miten ja millä tavoin ne riisutaan?Mutta kohta ei ole vaatteita mitä panna päälle.
Voi.Eikun omaan autoon. Jotain hassua ehkä on tosa kun seitsemänkymmenen prossan bonuksilla hinta on 900 vuodessa. Tai sit ei oo. Emmäätiedä!
Siis voiko kasko muka maksaa tonneja vuodessa?
Miten vaatteet riisutaan?Miten ja millä tavoin ne riisutaan?
Viime vuonna kaskosta korvattiin uusi rengas (melkis parisataa), tuulilasi, kahdet hinauskulut sekä yhteensä kuuden päivän vuokra-autot.Voi.
Itte vaan pitää miettiä mitä se korvaa vai korvaako mitään ja millä hinnalla.
Hitostako minä tiedän?Miten vaatteet riisutaan?
Eiku mulla meni yli hilseen.Hitostako minä tiedän?
Parikymppiset ovat hyvännäköisiä enkä kulje laput silmilläni.
Viiskymppiset taas ovat minua kiinnostavampia mutta harva heistä on enää kiinnostunut minusta.
Jos tietäisin miten heidän pöksyihinsä päästään niin tietäisin liikaa ja tarpeeksi.
Mutta tietoni on rajallinen.
Mä en ole mikään ikärasisti.Eiku mulla meni yli hilseen.
Jos nainen on kiinnostunut niin hän itse riisuu vaateet pois. Ja riisuu sinunkin vaatteet jos et itse tee sitä. Entä nelikymppiset?
Jospa puhuis jotakin muuta. Ajatus alkoi laukkaamaan taas vaihteeksi.Mä en ole mikään ikärasisti.
Osaan riisua itsekin.
SaksillaMiten vaatteet riisutaan?
Sitten joutuu ostaa uudet vaatteet.Saksilla
Sitten joutuu ostaa uudet vaatteet.
Kuka jaksaa koko ajan shoppailla?Nii ja säästyy pesemisen vaivalta
Ei koko aikaa tarvii, kun ostaa kerralla enempiKuka jaksaa koko ajan shoppailla?
Jaa, voi sitä niinkin tehdä.Ei koko aikaa tarvii, kun ostaa kerralla enempi
Tosin vois olla lompakolle ystävällisempää riisutua välillä ilman saksiakinJaa, voi sitä niinkin tehdä.
Niinpä, tulee halvemmaksi.Tosin vois olla lompakolle ystävällisempää riisutua välillä ilman saksiakin
Vois niinkin tehdä, että hyppäät junaan makkarapaketti laukussa ja sanot majurille, että tässä olen.Jaa, voi sitä niinkin tehdä.