The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mullakin on metsä lähellä. Keskustaan 5min kävely. Keskustassa on kaikki palvelut. Kauppoja on kahdessa suunnassa. :) Mutta siis talo vois olla metsässä.
Mulla taas on lähikauppaan/nurkkabaariin noin 2 min kävelymatka.
Ostoshelvetti on toisella suunnalla ja sinne kävely kestää noin 3 min. En siellä kylläkään usein käy, koska siellä saa sisällä kävellellä viis kilsaa ja jonottaa puoli tuntia kassalle.
Keskuspuistoon sit joutuu kävelemään melkein viis minsaa mut siellä sitten saakin kävellä niin kauan kuin jalat kantaa. Mut matkan varrella pääsee vaikkapa uimahalliin saunomaan jos huvittaa.

Niin ja päivää kettinkiin.
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Iltaa juu!

Metsään on tästä kämpästä ehkä sata metriä. Kauppaan viisisataa metriä. Ostoskeskukseen melkis kolkyt kilsaa ja se on hyvä vaan.

Ja "oikeasta" asumuksesta lähimpään kauppaan ja ostoskeskukseen on vajaa yhdeksän kilsaa. Ja se on metsässä.
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Softy
Mulla taas on lähikauppaan/nurkkabaariin noin 2 min kävelymatka.
Ostoshelvetti on toisella suunnalla ja sinne kävely kestää noin 3 min. En siellä kylläkään usein käy, koska siellä saa sisällä kävellellä viis kilsaa ja jonottaa puoli tuntia kassalle.
Keskuspuistoon sit joutuu kävelemään melkein viis minsaa mut siellä sitten saakin kävellä niin kauan kuin jalat kantaa. Mut matkan varrella pääsee vaikkapa uimahalliin saunomaan jos huvittaa.

Niin ja päivää kettinkiin.
Mulla on 3 nurkkabaaria. Vähän matkan päästä löytyy 3 lisää. Uimahalli on lähellä. 2 lähikauppaa ja keskustassa 2 kauppaa. :p Täällä on pieni ostari.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Auttakaatten nyn hiukan!

Mitä normaalisti, noin, maksaa henkilöautoon kasko vuodessa ellei oo bonuksia?
Toi on nimittäin vakuutusyhtiöstä kiinni.

Kasko ei o pakollinen paitti jos autorahoitus ei sitä vaadi.
Ittelläni on takana vähintään miljoona vahingotonta ajokilsaa ja jos sitä ei mitenkään huomioida niin vakuutusyhtiö vaihtuu ihavvitunnopeasti.
 
Lakupirtelö oli aikanaan asia jota ei ymmärtänyt ex- rouvakultani, eikä jädebaarin omistaja.
Mä oisin kyllä ymmärtänyt! :) Kerran Järvenpäässä ostin ison salmiakkitötteröjäätelön, en oo sen jälkeen niin hyvää jäätelöä saanut :p


Ei hutsittanut enää kun näin sen kaupassa. :LOL:
:) No seuraavalla kerralla ostat jos vaikka hutsikkaiskin ^^
On joo pahempia, mutta on joo paljon parempia kans, niinku mangot.
Kävin Cubassa maistelemassa mehukkaita, makeita mangoja
Olisit sinäkin tullut!
Mangot ei oo hyviä, mutta Kuuba ois mielenkiintoinen maa vierailla :)
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä