Softy
Talvella tulee kylmä.Fiksuinta ois olla alunperin pukematta.
Mun ois pitänyt syntyä joskus apina-aikaan.
Talvella tulee kylmä.Fiksuinta ois olla alunperin pukematta.
Vai niin.Vois niinkin tehdä, että hyppäät junaan makkarapaketti laukussa ja sanot majurille, että tässä olen.
Vapaaehtoisuus, ihanaiseni, vapaaehtoisuus.Fiksuinta ois olla alunperin pukematta.
Korjaan, apina-aikaan ja apina-paikkaan!Talvella tulee kylmä.
Anteeksi sananvalintani, mutta just joo vittu niin.Vai niin.
Korjaan, apina-aikaan ja apina-paikkaan!
Eikä!Korkeasaareenko?
PöhAnteeksi sananvalintani, mutta just joo vittu niin.
Mä olen siinä määrin juoppo, että maailmassa mikään tai koskaan ei ole viinan vika.*röyh*
(Sandelsin syy)
Mutta mun mielestä colajuoma röyhdyttää ihan yhtälailla kuin vaiks vissy tai olutkin.Mä olen siinä määrin juoppo, että maailmassa mikään tai koskaan ei ole viinan vika.
On ihan oma vikani milloin otan.
Ei hitto...mitä ny yhessä muijassa jollain palstalla on muka nii erikoista, että se sulkee sun suus ja ettet uskalla sanoa mitään?Mua ei kande ymmärtää väärin. Siinä käy huonosti.
Pitsistä mä tykkään kuin hullu puurosta.
Olen tavallani kateellinen mr. Bitchille ja silti onnellinen molempien puolesta.
Routamisu on niitä joista en uskalla sanoa mitään.
Sama kävi mielessä. Mutta taidan räplätä puhelinta sängyssä. Eli olla netissä. ÖitäVaan nukku-aika! Illanjatkoja kaikille ja kauniita unia.
Anna jauhaa satuhahmoja kummatkin.Ei hitto...mitä ny yhessä muijassa jollain palstalla on muka nii erikoista, että se sulkee sun suus ja ettet uskalla sanoa mitään?
Paskanjauhantaa taas menossa...
Jallu ei röyhytä.Mutta mun mielestä colajuoma röyhdyttää ihan yhtälailla kuin vaiks vissy tai olutkin.
Anna jauhaa satuhahmoja kummatkin.
Minua ei kukaan koskaan haasta uskalluksestani tai edes yritä sitä.Ei hitto...mitä ny yhessä muijassa jollain palstalla on muka nii erikoista, että se sulkee sun suus ja ettet uskalla sanoa mitään?
Paskanjauhantaa taas menossa...
No mitäpä et uskalla jostain pääosin lässyttävästä palstamuijasta sanoa? Mitä niin kummaa siinä muka on että sulta vetää sanat sivuun, vaikka niin kehut että sanoja ja taitoja sun muita löytyy tilanteeseen kuin tilanteeseen.Minua ei kukaan koskaan haasta uskalluksestani tai edes yritä sitä.
Ja mitä ihmeellistä yhdessä muijassa muka on?
Edellinen oli lasteni äiti.
Tuleva on parikumppanini.
Mun uskallukseni mitataan vasta kun eteen tulee ei- toivottu panssarivaunu.No mitäpä et uskalla jostain pääosin lässyttävästä palstamuijasta sanoa? Mitä niin kummaa siinä muka on että sulta vetää sanat sivuun, vaikka niin kehut että sanoja ja taitoja sun muita löytyy tilanteeseen kuin tilanteeseen.
Tai annas olla, en haluu edes tietää.
Ja ethän sä mitään tosiaankaan uskalla. Et edes viinapäissäs.
- tulihan se sieltä! Ootinkin jo milloin isket telaketjukalustopätemisuhoomisen..eipä mennyt kauaa.Mun uskallukseni mitataan vasta kun eteen tulee ei- toivottu panssarivaunu.
Olen nähnyt semmoisen tositoimissa joten pelkään ihan perkeleesti, mutta en väisty.