The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
.

Mikä sun nikkisi on? Sullakin varmaan sitten sellainen on jos muka muillakin. Eihän tässä ketjussa nikittömät voi kirjoittaa.
Siinähän mietit :D Mä menen rakkaani viereen nukkumaan sillä välin :D :D :D

Ai niin se piti vielä sanoo etten suinkaan oo ainoo joka tietää ketkä siellä oikein keppostelee harmaana, taitaa Routamisukin tietää sinut ja kaveris :D(y)
 
Ohoh! Olipas "mielenkiintoista luettavaa" viimeiset pari sivua.

Mä ymmärrän jos joku ei tykkää minusta tai kirjoituksistani ja ne aiheuttavat närästystä ja happovaivoja. Se on ihan normaalia.

Mutta että Routamisu saa aikaan tommoisen reaktion... niin jollain on totisesti lääkkeet loppu. Kela ei ruuhkien vuoksi ole ehtinyt myöntää maksusitoumusta tarvittaviin lääkkeisiin niin se sitten näkyy palstallakin näin. Sääli.
 
Softy
Ohoh! Olipas "mielenkiintoista luettavaa" viimeiset pari sivua.

Mä ymmärrän jos joku ei tykkää minusta tai kirjoituksistani ja ne aiheuttavat närästystä ja happovaivoja. Se on ihan normaalia.

Mutta että Routamisu saa aikaan tommoisen reaktion... niin jollain on totisesti lääkkeet loppu. Kela ei ruuhkien vuoksi ole ehtinyt myöntää maksusitoumusta tarvittaviin lääkkeisiin niin se sitten näkyy palstallakin näin. Sääli.
Jos jonkun kirjoitus ei miellytä niin silti on tyhmää puhua ilkeästi.
 
Softy
Oli taas mielenkiintoiset unet. Paitsi yksi tapahtuma oli kamala. Raskaana oleva nainen viilteli itseään veitsellä. Vatsa ei ollut vielä kasvanut. Oli yltä päältä veressä. Ei ollut pieniä pintahaavoja. :notworthy::unsure:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä