The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Toi on nimittäin vakuutusyhtiöstä kiinni.

Kasko ei o pakollinen paitti jos autorahoitus ei sitä vaadi.
Ittelläni on takana vähintään miljoona vahingotonta ajokilsaa ja jos sitä ei mitenkään huomioida niin vakuutusyhtiö vaihtuu ihavvitunnopeasti.
Eikun omaan autoon. Jotain hassua ehkä on tosa kun seitsemänkymmenen prossan bonuksilla hinta on 900 vuodessa. Tai sit ei oo. Emmäätiedä!

Siis voiko kasko muka maksaa tonneja vuodessa?
 
Voi.
Itte vaan pitää miettiä mitä se korvaa vai korvaako mitään ja millä hinnalla.
Viime vuonna kaskosta korvattiin uusi rengas (melkis parisataa), tuulilasi, kahdet hinauskulut sekä yhteensä kuuden päivän vuokra-autot.

Ei pöllömpi kasko kun se on myös pakko olla rahoituksen vuoksi.

Mutta en m silti tajua että se muka maksaisi ihan hiivatisti per vuosi ellei oo bonuksia. Joskus muonoin markka-aikaan ekaan corollaan se oli jonkun tonnin per vuosi. kui se nyt ois jonkun tonnin euroissa per vuosi?

Ja asiahan toki selviäisi kun viitsisin nostaa persukseni ja hakea pankkitunnukset ja katsoa mitä toisen autonrohjakkeen kasko maksaa mut ko en viiiitsi!
 
Softy
Hitostako minä tiedän?

Parikymppiset ovat hyvännäköisiä enkä kulje laput silmilläni.

Viiskymppiset taas ovat minua kiinnostavampia mutta harva heistä on enää kiinnostunut minusta.

Jos tietäisin miten heidän pöksyihinsä päästään niin tietäisin liikaa ja tarpeeksi.

Mutta tietoni on rajallinen.
Eiku mulla meni yli hilseen. :D
Jos nainen on kiinnostunut niin hän itse riisuu vaateet pois. Ja riisuu sinunkin vaatteet jos et itse tee sitä. Entä nelikymppiset?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä