vierailija54
Joskus vaihtelu virkistää...Itselläni on pieni ja kätevä. Pomppaa pystyyn heti kun vetoketjun avaa.
Joskus vaihtelu virkistää...Itselläni on pieni ja kätevä. Pomppaa pystyyn heti kun vetoketjun avaa.
mää seisoisin siellä teidän edessä kun nostaisitte suojeluskuntakivväärit poskelle ja vetäisitte koukustaMitä sää siellä saunan takana tekisit? kyllä kai nyt aikuinen mies voi vetää käteensä ihan reilusti ulkohuussissakin
No mut ajattele positiivisesti, ne on menos töihin niin voit ostaa kotiin ne kaikki hyvät, sokeriset ja rasvaset eväätVoihhan etupylly! Mää ostin töihin vietäväks keksikokoelman ja tuorejuustoja...mut vituiks män seki.Ne on jotain kevytversioita,hyyh.Oon sitten taas kerran ollu sokee kana kaupassa
tuli kanssa mieleen että pitäisk...naurattaa taas niin että veet valuu silmistäMennääks nukkuu kohta?
No jos onmää seisoisin siellä teidän edessä kun nostaisitte helmat ylös ja näyttäisitte etupyllyt
Ma oon samaa mielta tosta brunette- jutusta ...me ollaan kylla hotimpia, ei voi niin mitn*kohauttelee olkapaitaan*...Mä korjasin ruutis ton jo!
Mistähän hiivastista mää ny muistasin kaikkien svedujen naamoja? TÄ?
Mutta yleensä brunet on kyllä mun mielestä kuumempia ku plondit.
todellakin brunetit on 100x kuumempia ku blonditMä korjasin ruutis ton jo!
Mistähän hiivastista mää ny muistasin kaikkien svedujen naamoja? TÄ?
Mutta yleensä brunet on kyllä mun mielestä kuumempia ku plondit.
joo mullakin on normaali ruuminlämpötila 37,2todellakin brunetit on 100x kuumempia ku blondit
noin yleensä
Mikäs mussa on vikana? Onks ne nää kakshaaraset vaiko leikkaamattomat varpaankynnet!!!! MÄ ARVASIN!!!!jos näätte mun käyttävän tota lipsua niin saatte heti saatella mut saunan taa
ei tuu syytteitä
en jaksa kaikkia vikoja luetella mutta sanotaanko näin että ei oo ollu tapana syyä kuormastaMikäs mussa on vikana? Onks ne nää kakshaaraset vaiko leikkaamattomat varpaankynnet!!!! MÄ ARVASIN!!!!
Siis täh? Sulla on kakshaaranen vako ja kuuntelet vieläki Dingoo??Mikäs mussa on vikana? Onks ne tää kakshaaranen vako vai lakatut varpaankynnet!!!! MÄ ARVASIN!!!!
Ja sanonny vielä ettei oo kakshaarasia ja varpaankynnetki on leikattu ja vielä oikein maalattukki!!!!! *saa itkupotkumustisraivarit*ei vissiin tarvii tuhannesti arvata että onko frukrut kumpaa sorttia?
Nii no ei noi mitään hyvyyksiä tarttiskaanNo mut ajattele positiivisesti, ne on menos töihin niin voit ostaa kotiin ne kaikki hyvät, sokeriset ja rasvaset eväät
No eikö ookki. *istahtaa polvelle ja pyytää pompotusta*Paheksuttavaa
empä sano, saattaa olla pikku puuutteita mutta voin sanoo että niijjen takia ei koskaan jääny naimattaJa sanonny vielä ettei oo kakshaarasia ja varpaankynnetki on leikattu ja vielä oikein maalattukki!!!!! *saa itkupotkumustisraivarit*
Kylla ehtii viela - just on passelisti sen kaks paivaa aikaa !Iltaa.
Ei taida paljoa lahjoja tulla ketjun porukalle. Kyl nyt ainakin pari päivää ennen joulua pitäs kiltisti olla.
juuei, tällä menolla ei saaja ku risuja ja pieniä kiviäIltaa.
Ei taida paljoa lahjoja tulla ketjun porukalle. Kyl nyt ainakin pari päivää ennen joulua pitäs kiltisti olla.
Iltaa.
Mulle mulle mulle, mä oon ollut hirmu kiltti!!!!!!Iltaa.
no niin tosiaan oot olluMulle mulle mulle, mä oon ollut hirmu perwå!!!!!!
..no jos sa oot ollut hirmu kiltti, niin sitten oon ollu makinMulle mulle mulle, mä oon ollut hirmu kiltti!!!!!!