Missä baarissa ja miten niin enskerralla kun nähdään?? Eiks pitäis tulla se ensimmäinenkin kerta ennen seuraavaa?Oikeen, ostan Sulle kaljat ensikertalla ku nähdään baarissa.
Missä baarissa ja miten niin enskerralla kun nähdään?? Eiks pitäis tulla se ensimmäinenkin kerta ennen seuraavaa?Oikeen, ostan Sulle kaljat ensikertalla ku nähdään baarissa.
Mä juur sanoin ettei mulla oo mitkään jättidaisarit, mutta on ne suuremmat kun tolla teinilattatisumisununnallaen ku susta senkin hottispoppis isokannu
Hitto, heti huomasit, vähän vaan kurkkasin.kappas, lipsuki saapu ketjuun heti kun pikkusenkaan tissi vilahti
ai mikä haarakiila?..
"..vetaa nunnakaavun paallensa..."
.."..taako se oli.."...
..en puhunu n a i s t a ( ne pisteet kehiin!!) mitn...mutta minkas teen kun siella puhuu hinkkautunut haarakiila
No ei sun munkkeja voi väistellä täällä kukaanHitto, heti huomasit, vähän vaan kurkkasin.
Alahan syömään ni tissitki kasvaa.Mä juur sanoin ettei mulla oo mitkään jättidaisarit, mutta on ne suuremmat kun tolla teinilattatisumisununnalla
no ei ehkä mitkään hervottomat hinkit mutta oikeen kunnon daisarit kummiskiMä juur sanoin ettei mulla oo mitkään jättidaisarit, mutta on ne suuremmat kun tolla teinilattatisumisununnalla
Seedi, en koskaan kuullutkaan.Tai jollain seedillä.
No mutta Lissu!!!!Hitto, heti huomasit, vähän vaan runkkasin.
Oi katos pirulainen, tuli asiavirhe - my badai mikä haarakiila?
Onpa ovela keino saada tietää mun kuppikoko ''minäpäs tiiän yhen jutun jonka pikkulintu lauloi mutten kerrokkaan lällätilää'' *laulaa*no ei ehkä mitkään hervottomat hinkit mutta oikeen kunnon daisarit kummiski
Hyvä on. Ensikertalla ja sit seuraavalla kerralla.Missä baarissa ja miten niin enskerralla kun nähdään?? Eiks pitäis tulla se ensimmäinenkin kerta ennen seuraavaa?
ookoo, myönnän syyllisyyteni yllä mainittuun syytteeseenOnpa ovela keino saada tietää mun kuppikoko ''minäpäs tiiän yhen jutun jonka pikkulintu lauloi mutten kerrokkaan lällätilää'' *laulaa*
mutku vaikka paino on puonnut niin ei se ole tisseistä lähtenyt kylykiluut kieltämättä sais olla ehkä enemmän piilossa mutku minä yritän!Alahan syömään ni tissitki kasvaa.
sorry but my daddy told me not to go out with strangers *napittaa katsella silmiin sinisillä silmillään*Hyvä on. Ensikertalla ja sit seuraavalla kerralla.
Tietäsit vaan. Hengaappa täällä ketjussa hetko ni puhut sujuvasti Lappia ja Kainuuta ja Savoa ja Snadia ja ja ja...Seedi, en koskaan kuullutkaan.
Teidän kas oppii ihan uuden kielen, paljon sanoja joista ei ole hälyn pölyn tietoa.
kuhan ei lähe tisseistä ja perseestä niin kaikki on hyvinmutku vaikka paino on puonnut niin ei se ole tisseistä lähtenyt kylykiluut kieltämättä sais olla ehkä enemmän piilossa mutku minä yritän!
Siinnon kaks autoa joilla en kehtais lähteä liikenteeseen.hölmömpiki hoksaa että lispe meinaa Kia Ceed'iä
Höpö höpö, syö tyttö puuros!mutku vaikka paino on puonnut niin ei se ole tisseistä lähtenyt kylykiluut kieltämättä sais olla ehkä enemmän piilossa mutku minä yritän!
epek on mestari teltanpystyttämisessä..yksin nostaa sen pystyyn viiessä minuutissa ja kavereiden kanssa 20 minuutissa...vai oliks se toisinpäin?Tietäsit vaan. Hengaappa täällä ketjussa hetko ni puhut sujuvasti Lappia ja Kainuuta ja Savoa ja Snadia ja ja ja...
Epekin kurssitarjottimella on myös teltanpystytystä ja mikä se talvikeppijuttu oli..ja siis mahdollisuudet on ihan rajattomat, en voi muuta ku suositella noita epekin kursseja!
Laita vaan joulukukastas kuva ni katsotaan miten edetään.
puuro saa mut kakomaan, en syö!Höpö höpö, syö tyttö puuros!
näin, on knapsua ajaa muulla ku takatuupparivollellaSiinnon kaks autoa joilla en kehtais lähteä liikenteeseen.
Skooda ja toi seedi!
Osta skooda pottuloota,
helppo purkaa ja koota,
jos ei starttaa ni oota...vai mitenne meni.
ja lyö ainaski ruokalusikallinen oikeeta voita silmäksiHöpö höpö, syö tyttö puuros!
...nopeimmin sen kait itekseen saa mutta kavereiden kans hauskempaa...tosin jos itsekseen ahertaa niin voi siinakin kylla menna sitten sita aikaa, kun taas kavereiden kans tulee hopummin......epek on mestari teltanpystyttämisessä..yksin nostaa sen pystyyn viiessä minuutissa ja kavereiden kanssa 20 minuutissa...vai oliks se toisinpäin?