Hahhah. Kyllä sitä nyt helmeillään siellänäin, on knapsua ajaa muulla ku takatuupparivollella
Eiköö muuten kiva sana toi helmeillä....wow - otan käyttöön.
Tää on sitten mun sana, ei saa kopioida.
Mikä on knapsu?
Hahhah. Kyllä sitä nyt helmeillään siellänäin, on knapsua ajaa muulla ku takatuupparivollella
Luetaan jossain kohtaa yhyressä läpi toi telttakeskustelu ja katotan vieläkö saa nuaraa pissit housussa.epek on mestari teltanpystyttämisessä..yksin nostaa sen pystyyn viiessä minuutissa ja kavereiden kanssa 20 minuutissa...vai oliks se toisinpäin?
haahaa haahaa mä olen käyttänyt sanaa helmeilevä jo pitkääänn irl!!!Hahhah. Kyllä sitä nyt helmeillään siellä
Mikä on knapsu?
blondi!kysymys abbasta, kumpi oli hotimpi blondi vai brunetti?
vaikka yleensä oon kalleellaan brunettien suuntaan niin vastaan ite että Agneta
Taalla kanshaahaa haahaa mä olen käyttänyt sanaa helmeilevä jo pitkääänn irl!!!
Joo se oli kyllä hauska hetki kun epek kehuskeli pitkät pätkät teltanpystytys taidoillaanLuetaan jossain kohtaa yhyressä läpi toi telttakeskustelu ja katotan vieläkö saa nuaraa pissit housussa.
knapsu on käsittääkseni pohojanmmaata ja meriteeraa lapsellista tai akkamaistaHahhah. Kyllä sitä nyt helmeillään siellä
Mikä on knapsu?
Blondikysymys abbasta, kumpi oli hotimpi blondi vai brunetti?
Brune tietty!kysymys abbasta, kumpi oli hotimpi blondi vai brunetti?
Joo joo, niinhän sää oot sanonu kaikista mun sanoista.haahaa haahaa mä olen käyttänyt sanaa helmeilevä jo pitkääänn irl!!!
Joo vitsit kun joku viittis koota nää parhaimmat palat täältä jonnekin ja tehdä oman sivun tai ns. kirjan niistä jutuista!!Telttajutun jlk.
viimeaikaisia, siis tosi pahoja pärskyjä, on ollu
epekin "revitään juurineen pois", se amaryllisjuttu.
ja
kirahvin "kaljantai!"
jos molemmilla olis naama peruslukemilla niin oisit oikeessa mutta Agnetalla on koko ajan niin härskit ilmeet että se vie niillä voitonBrune tietty!
en ees oo! sitä paitsi kisukin sanoi käyttävänsä sitäJoo joo, niinhän sää oot sanonu kaikista mun sanoista.
Ai tuon takiako mie oon jääny pienikasvuseksi.ja lyö ainaski ruokalusikallinen oikeeta voita silmäksi
alkaa tissitki pikkuhiljaa pyöristyä
Mitä sää siellä saunan takana tekisit? kyllä kai nyt aikuinen mies voi vetää käteensä ihan reilusti ulkohuussissakinjos näätte mun käyttävän tota lipsun mainittemaa knapsua sanaa niin saatte heti saatella mut saunan taa
ei tuu syytteitä
Mennääks nukkuu kohta?Mitä sää siellä saunan takana tekisit? kyllä kai nyt aikuinen mies voi vetää käteensä ihan reilusti ulkohuussissakin