toivotaan että sillä olis aikaa sutassa sua..no jos sa oot ollut hirmu kiltti, niin sitten oon ollu makin
...eikaku..en mie oo tainnu kylla...sanotaanko etta oon sopivanihunankivasti ollut myos tuhmasti etta saan Pukilta patukastaki...
toivotaan että sillä olis aikaa sutassa sua..no jos sa oot ollut hirmu kiltti, niin sitten oon ollu makin
...eikaku..en mie oo tainnu kylla...sanotaanko etta oon sopivanihunankivasti ollut myos tuhmasti etta saan Pukilta patukastaki...
Täytyykö männä polvilleen sarkapöksyjen eteen???? Siinä tapauksessa Lissunkin täytyy tulla!!no niin tosiaan oot ollu
teeppä parannus
kyllähän parannuksen tekoon kuuluu vähän rankkuakiTäytyykö männä polvilleen sarkapöksyjen eteen???? Siinä tapauksessa Lissunkin täytyy tulla!!
Mitäs sää oot uunin kaa touhunnut?Nyt lääpin tosta uunista noi viimeset vaahot hittoon, eiköhän noi vimoset skeidat irtoo jo nyt.
Min oon ainaki ollu ihan kiltisti.Iltaa.
Ei taida paljoa lahjoja tulla ketjun porukalle. Kyl nyt ainakin pari päivää ennen joulua pitäs kiltisti olla.
kiltit tytöt saa vaan pehmeitä pakettejaMinä oon ollu superkiltti,edes pervåilut ei ole ollu mielessä
Saan siis lahjoja.
..ma pidan huolen siita etta ontoivotaan että sillä olis aikaa sutassa sua
No sähän voit piiskata Lissua ja säästät mut moisilta kauhuilta joulun kunniaksikyllähän parannuksen tekoon kuuluu vähän rankkuaki
ensin piiskaa ja sitte vähän patukkaa
Mut säähän et vietä joulua. Ei kai silloin lahjojakaan saa.Min oon ainaki ollu ihan kiltisti.
eihän lissu oo luvannu tehä parannustaNo sähän voit piiskata Lissua ja säästät mut moisilta kauhuilta joulun kunniaksi
No nyt on puhdas.Mitäs sää oot uunin kaa touhunnut?
Älä mitään, mä lähen huomenna porukoille ja lupasin olla iha sunnuntaihin saakka.Mut säähän et vietä joulua. Ei kai silloin lahjojakaan saa.
Ei kai tost jouluhässäkästä voi vaan valkata parhaita päältä.
niin jooeihän lissu oo luvannu tehä parannusta
empäs vaan voitelen sun perseen oikeen huolella saksalaisella 45mm leveellä sotavyölläniin joo
No who cares, tee se silti!!!!
Kyllähän ne rasvat hyvä on vähäksi aikaa säilöäNo nyt on puhdas.
Ihan vain käytössä oli vähän likaantunu.
Ei, en aikonu raapia rasvoja uunin seinämistä ja tehä niistä kastiketta.
Ei ihan niin paljoa ollu tavaraa seinissä, toisin kuin eräisen leivinpelleissä.
empäs vaan voitelen sun perseen oikeen huolella saksalaisella 45mm leveellä sotavyöllä
Oho katoin ensiks että 45cm leveelläempäs vaan voitelen sun perseen oikeen huolella saksalaisella 45mm leveellä sotavyöllä
mää lähen jatkaa puhelinseksiä. Kuut nait
No eiköhän tänne yks pikkunen sirahvi ja puolikas mahu. Melbournessa on lähin kv-lentokenttä; me voiaan tulla kyllä sieltä hakemaan, kunhan ilmottelet ajanMoi haluan teille jouluks.
Joo mee vaan! *hyppelee into pinkeenä kohti 45cm leveetä*Oho katoin ensiks että 45mm leveellä
no mutta ottipas kivasti masunpohjasta *posket punasina sopottaa ja kipittää kisun taakse piiloon*
45 cm ottaa ilmanvastusta niin paljoan ettei saa kunnolla räpsäytettyä.Oho katoin ensiks että 45cm leveellä
no mutta ottipas kivasti masunpohjasta *posket punasina sopottaa ja kipittää kisun taakse piiloon*
Noku moon niin pieniJoo mee vaan! *hyppelee into pinkeenä kohti 45cm leveetä*
alat kovin virnuilla niin on siinä vielä sullekkiJoo mee vaan! *hyppelee into pinkeenä kohti 45cm leveetä*