aijaaha Mistäs minä moisia tiiän kun olen melko neitsyt nuissa piiskausjutuissa45 cm ottaa ilmanvastusta niin paljoan ettei saa kunnolla räpsäytettyä.
Kaposella saa paljon napakammat läväytykset.
aijaaha Mistäs minä moisia tiiän kun olen melko neitsyt nuissa piiskausjutuissa45 cm ottaa ilmanvastusta niin paljoan ettei saa kunnolla räpsäytettyä.
No halusitko sä sitä vyötä vai et!?Noku moon niin pieni
*hiippailee uteliaana perässä*
Älä piättele henkeee, mul saattaa kestää pieni tovi kerätä rahat lentolippuihin kasaan. Hyvällä säkällä oon ens jouluna siellä.No eiköhän tänne yks pikkunen sirahvi ja puolikas mahu. Melbournessa on lähin kv-lentokenttä; me voiaan tulla kyllä sieltä hakemaan, kunhan ilmottelet ajan
Minähän en mitään tunnustaNo halusitko sä sitä vyötä vai et!?
Innoittamana!
Lispetti se oli, minä näinpari extra läiskäystä sille joka sotki sentit ja millit
minä saan sen tunnustuksen kyllä irtiMinähän en mitään tunnusta
well good luck with thatminä saan sen tunnustuksen kyllä irti
vaikka olisitki syytön
Kyllä reksi nää hommat tietää. *nuohoaa itseään kansilian ovea vasten*45 cm ottaa ilmanvastusta niin paljoan ettei saa kunnolla räpsäytettyä.
Onko Elena joku ulkomaalaistaustainen kun hän puhuu jotain ulkomaan kieltä usein?well good luck with that
Tääl taitais paremmin olla hommia mattotampparilla kun reksillä.Kyllä reksi nää hommat tietää. *nuohoaa itseään kansilian ovea vasten*
Kyllä se mattopiiskakin käy!Tääl taitais paremmin olla hommia mattotampparilla kun reksillä.
besta tittare kakkakokkareOnko Elena joku ulkomaalaistaustainen kun hän puhuu jotain ulkomaan kieltä usein?
Ihanaa!! *posket kuumottavina ja pylly erittäin paljaana*Kyllä se mattopiiskakin käy!
*nappaa Ellua hihasta ja lähtee kiikuttamaan kohti kansliaa* Nyt otetaan tytöt kunnolla selkään ni osataan taas olla!
Ei oo siis tuokaan kieli sulle kovin tuttu?Onko Elena joku ulkomaalaistaustainen kun hän puhuu jotain ulkomaan kieltä usein?
*hinkkaa pimppaa reksin pöydänkulmaan*Kyllä reksi nää hommat tietää. *nuohoaa itseään kansilian ovea vasten*
Ei ole kovin tuttu kieli, ei. Olisko se Serbiaa?Ei oo siis tuokaan kieli sulle kovin tuttu?
Joo, en ihmettele, ettei oo - Ellu on Serba! Sieltä vuoriltahan tuo laskeutui muutama vuos sitten.
Ja mä oon Beduiini.
i did it edvard... kuka on algoma?Alkuperäinen kirjoittaja Audoton: ↑
Olin ennen Algoma,mutta en pääse uudellen kirjautumaan syystä tai toisesta.
Algoma on semmoinen mukavan sutjakka jätkä.i did it edvard... kuka on algoma?
ALGOMA!!!!!!!!!!!Algoma on semmoinen mukavan sutjakka jätkä.
niin paitsi että kiusit minuu aiemmin sen verran pahasti että tein sulle hedelmäsaalaatinAlgoma on semmoinen mukavan sutjakka jätkä.